Be AWARe and Be PREPARED

13 rujan 2012

Hm dakle, danas je baš neki be aware dan. Otkrila sam poveznice
loše procesuirane hrane i preranog ulaska u pubert kod djevojčica, otkrila sam da
u Norveškoj postoji spremnik sjemenja svih biljaka na Zemlji u slučaju
ne daj bože invazije izvanzemaljaca, slučajnog aktiviranja nuklearnog
oružja (ne opet!), otkrila sam da je šećer zlo neviđeno koje bi bilo najbolje
prestat upotrebljavat i puno drugih korisnih stvari. Navodno možete ako imate
dovoljno volje i vremena SAMI postavljat pločice na terasi, a bogami i u unutarnjim
prostorijama vašeg novog dvorca ili malog stančića:)

A ljudi su super, sve bi već spremno i da im netko drugi već napravi, a oni da
samo zaplješću rukicama jer su zaboravili kako se koriste.
A ja?
Meni je super i želim sve napraviti.
Da, ponovo smo zajedno, svemir je bio u pravu.
Tako treba biti!
<3


curice

Norveški just in case who knows what?


<< Arhiva >>