< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Kej ti ja znam

Linkovi

Mala Ramona



Pikčrs

 

[ponedjeljak][26.05.2008.]

Sve je super i sve je za pet...

Eto ove dane sam proveo što sam ljepše mogao.Nisam dao sve od sebe da budu bolji,ali čini se da bolje ipak nije moglo biti.Ukratko (da ziher) u srijedu mi je bilo 2 mjeseca sa Antonijom i hvala bogu da sam to proživio na što je bolje mogući način.U četvrtak smo imali malu roštiljadicu kod Eve i bilo je stvarno predobro.Moram ju pohvaliti da je meso bilo izvrsno,jest da je Stoia sve pojeo (šala).Bilo nas je dosta,tako da je bilo mnogo zajebancije,a pogotovo kada se Toniju nije mogao dići na Emu.Bwahahahaha!Koji bed!Uglavnom,bilo je sve odlično dok nije došlo do okršaja ispred kuće,ali nebi o tome jer me boli uvo!Jučer mi je bilo predobro vani sa Antonijom.Bili smo na gornjem gradu,i bolji dan u životu nisam proveo.I da Vanja,čini se da nisi jedina posebna u ovome gradu,hahaha!Uglavnom kad bi barem imao pisat o nečemu pametnom.Eh da,još samo 5 dana i provest ču se kao nikada u životu (bar mislim).U Petak je kao što već mnogi znaju Thompsonov koncert i ide nas barem 100-tinjak!Nadam se da me neće uhititi zbog mog lijepog izgleda za vrijeme koncerta,hahahahaha!Eto,bliže se i moji dani,pa ću se čini se i ja osjećati posebnim Vanja!!!Hahaha!A ništa ljudi,eto bar da nabacim koje slovo na blog da imate kaj za čitati,ak niš drugo,ne?Pozdrav ekipi iz Lošinja.Imate moju adresu pa se javite!

Moje visočanstvo!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.