my friends

iva-moja best frendica....:thumbupbelj
nina-moja susjeda i supach frendica..naughtynaughty
mia-jedna supach curka obozavam ju...thumbupthumbupthumbup
karolina-moja koka....kaj da velim....sve naj najmahmah
kika-moja kumica i sekica..sretansretan
martin-super frend...uvijek za zajebanciju...beljzubo
jasmin-jednostavno fora...kad ga slusas moras se smijat...finofino
fijackica-ma ona je zaakkoonn...kisskiss
jagic-o njemu se nema kaj napisat....supper je...sretansretan

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..yep/nope

by vale:)

info...

o meni:zovem se patricija...a prezime nije vazno...svi me znaju kao trisha,patrisha....imam 14 godina i zavrsila sam osmi razred...i tak...slusam sve al najvise strano...treniram rukomet...i tak to bi bilo sve o meni...volim svoje frendice ninu i miju...cokoladu....i tak<

Linkovi

ludakika.blog.hr

utorak, 15.07.2008.

hello....

sretanevo mene opet...sretan...po cijele dane se izlezavam...i nemam kaj radit...bangbang..dosadno mi je za posizit...jedino je dobro to kaj sam po cijele dane na igralistu s mijom i ninom koja danas odlazi na morecrycrycry..ma kaj cu ja bez nje...bit ce mi jos vise dosadno....al dobra stvar je to kaj su svaki dan na igralistu dragija i gero...thumbupthumbupkoji su bas zakon....stalno se zezaju s nama i onda nam vise nije dosadno...i tak uglavnom...po cijele dane igramo nogomet...a nema nas za dvije postene ekipe jer su svi na moru i tak....e da i moja najdraza sekica je na moru tak da sam sama doma...hehe...ovakav mir si samo mozete pozeljeti...wavewavewavei tak...ise nemam kaj pametno napisat pa cu pozdravit nekebelj:belj...veliki pozzek ninicerek i mijisretanivi yes karolincici mojoj koja je uvijek tu da me utjesi...thumbupthumbup...martinu...jasminu..luki...marku...i svima ostalima....kissach...kisskiss:kiss:



| CoMenTiRaJ (60) | tRiShI bOjU... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.