K R I J E S N I CA

04.04.2010., nedjelja

tratinčice na zvijezdama.....[/IMG]

Ljubavi toliko sam jak ,a uz tebe postajem nepobjediv, tvoja -naša ljubav daje mi toliko snage da uz moju naprosto nema nikog, ničeg, ništa što može pobjediti nas , našu ljubav.
U tvoje ruke se predajem ...bezuvjetno jer i ti to činiš,, Mili to je LJUBAV.
bez toga ljubav je samo prazna riječ, beznačajna riječ....
Svaki moj trzaj , je trzaj ljubavi..ti to znaš i zato praštaš.
Napuštanja koje si ti spominješ su prošlost, tamo neka ostanu zauvijek zatvorena u arhivama njihovih autora ..neka ih čuvaju pa ponekad pogledaju možda shvate što su napuštali, no tada moja leđa budu okrenuta prema njima, nikada ljubavi moja leđa nećeš ugledati na naćin kako si napisala, .Ljubav se ne daje okrenutim leđima, i ne prima, srce je sa prednje strane.. ono ipak kuca naprijed, kuca samo za tebe ljubavi moja.

Iako malene i tratinčice su živjele uz tvoje srce...živim i ja....
.

Kada jednom ugledaš dugu,
u njoj vidjeti češ mene.....
berem tratinčice......
ispod kopita bijelo konja.....
i tamo visoko.. ima tratinčica....
ako ih i ne bude.......
sadiću ih ......
za tebe.....
na zvijezdama .....
dugom.....
ih slati .......
do tebe....
ljubavi moja..jedina
srcem ću biti okrenut
k tebi
uvijek i zauvjek
i onda
kada više tratinčica neće biti
dolje...
ja ću ih
brati samo za tebe
gore...
ljubavi moja.



A dotle Jedina želim da me promatraš u ljubavi, a ne u očekivanju neželjenog.. sve manje i manje je trzaja ljubavi moja. sišao sam sa križa.
"uskrsnuo " uz tebe , za tebe ,
volim te.......







- 14:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (10)
Ožujak 2010 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog pišu suvlasnici najsjanije Zvijezde ,Zvijezde koja ih vodi svemirskim stazama ljubavi, bola, sreće, tuge ,
no uvijek i zauvijek stazom putuju zajedno, tako je i tako će biti, mjesec , sunce i zvijezde pratilje su svjedoci te ljubavi, tog puta kojim zajedno držeči se za ruke putuje nebeskim visina.sve dok im se trag ne izgubi, njihova ljubav traži nebeska nepregledana prostransva.gdje mogu letjeti nesputano i sa mirom u duši i srcu sa svim svojim strahovima i nadama.. sami..




[/IMG]