trinity from eternity

13.08.2006., nedjelja

The wall



“ Stojimo, metar jedan od drugog, ne vidis me, ne cujes me, ne osjecas me. Zid izgraden krivim misljenjima, predrasudama,
tvrdoglavoscu, strahom od ponizenja. Stoji izmedu nas. Zapreka koja ti ne dozvoljava da u meni vidis osobu sa osjecajima, osobu kojoj je potrebno samo malo
razumijevanja, samo jedan tvoj pogled, pogled prijatelja.
Sudis mi bez da me znas. neko vrijeme sam si govorila, nisi ti krvi, odgoj je, drustvo je, svi su. Zasto sam te branila? Ti, smao ti si odgovoran za svoje postupke, svoje rijeci. Boli me, znas li to?
Odrekla sam se voljene osobe jednom zbog tebe, odrekla sam se njegovog zagrljaja, pogleda, osmijeha, zivjela sam u paklu, suzama, gorcini, radila sam takve gluposti da ga izbacim iz srca, srecom uspjela sam ispraviti ucinjeno, sada je uz mene,
no ti nikada neces shvatiti, nikada neces razumijeti.
Trazim samo malo postovanja, to je previse?
Ista krv tece nasim venama, to nije dovoljno?
Boljet cete kada budu svi otisli, bojim se da ni tada neses progledati, ni tada neces znati tko je kriv.”


vjetar odnosi posljednje misli
cuje se plac
oblaci se prekrili sunce
smijeh je utihnuo
smijeh djetinjstva

na vrhu brda sijedi covjek
sam, tuzna lica
gdje je proslost?
gdje su ljudi?
gdje je moja krv?
pita se u tisini

jedna rijec,
zatskana zbog ponosa,
mogla je spasiti sve.

plava krv koja tece nasim venama
nema vrijednosti
dok istim venama
ne potekne iskrena ljubav


<< Arhiva >>