XIII

12.05.2007., subota

Bahatost, glupost i još ponešto...

ledao sam jučer dnevnik i jedna od vijesti je bila kako se otvorio medicinski centar isključivo za sportaše.Sasvim normalna vijest, idealna za popunjavanje loše ponude sporstkih vijesti.
Ali jedna stvar me je raspizdila i još jedanput mi pokazala da je kod nas totalno poremećen sustav vrijednsoti, ali i da kompletna okolina ima krivi način razmišljanja.
Radi se o Kožuljevoj ( onaj plivač koji uzme medalje kad nema Australaca, Južnoafrikanaca,Nizozemaca, Amerikanaca.. na natjecanju) izjavi
"... zar će recimo Mirko Filipović nakon onakve traume uzeti uputnicu i čekati u redu na pregled glave, noge itd."
Kreten niti ne zna da za neke preglede prvo trebaš dogovoriti termin ( 6 mjeseci do dvije godine od dogovora), a tek onda dobiješ uputnicu.
Fakat mi je dosta bahatosti.I koji kurac ti svi kao sportaši hoće.Državne penzije!Zašto?
kada će sav porez plaćatiu državi i kada navrše 40-45 godina staža, nema problema.
Neka im daju neki dodatak.Uostalom, sami su birali,sami puno bolje zarađuju od prosječnog čovjeka, pa neka onda misle i na crne dane.
Znaju da će im karijera završiti sa 30-35 godina starosti, pa neka ulažu u III stup, fondove, stambenu štednju..., a ne da kupuju bijesne aute, šmrču bijelo...
Svatko ima svoj izbor, i svatko snosi posljedice,zar ne?
Ali na njihovu sreću, ima dovoljno govnara političara koji će im graditi Arene, bazene i davati premije ( od naše love ), pa će im se i to ostvariti.

Već se zamišljam kako ću svojem djetetu, jednoga dana, objašnjavati da bi trebao učiti u školi, završiti fakultet, jer znanje je bitno.
On ili ona će me pitati," Ali tata, pa ti voziš rabljeni mali auto, a da si bio sportaš, mogao bi mi platiti privatnu poduku"
A tata će na to:" E jebi ga kćeri/sine, zakon su donijeli kad je moje vrijeme već prošlo, a nisam se bavio politikom i nikaj nisam jamio."

Još jedna slika o jednakosti, Ćiro Blažević zaboravi puni spremnik za streljivo u torbi i ode na aerodrom, otkriju ga ,ali ga policajac zamoli da se vrati i odnese spremnik u auto.
Šta mislite, da li bi i mene zamolio da ga odnesem u auto(hipotetski, jer niti imam, niti ću imati vatreno oružje u kući ) ili bi završio na vjestima gdje bi se Kirin(Ćirin?) hvalio kako su, eto, sredili terorista koji je htio pobiti sve živo!

Ma nek idu svi lijepo u ... , ma znate dobro gdje
- 15:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Counter
Counter

Linkovi

Moj mail