...


Zar je bitno imam li decka ili ne? Zar ti to stvarno nesto znaci? E pa mislim da ne bi trebalo... Da me stvarno volis ne bi se tako ponasao, pokazao bi da ti je stalo, ali ti se ponasas kao da smo potpuni stranci. I sta sam ja trebala? Imam decka koji me stvarno voli, a to i pokazuje... Istina je da te volim i ti to jako dobro znas, ali ja cu te uvijek voljeti i to nemoj nikada zaboraviti... Rekao si da sam se promijenila, a ja cu ti reci da se slazem s tobom jer jesam, vise se ni sama ne prepoznajem. Ali znas li zasto sam takva, zasto sam se promijenila? E pa, dragi moj, ljubav me promijenila... U zivotu sam se toliko razocarala i toliko ljudi me povrijedilo... Ali iskreno - ti si najvise kriv za to. Prosla sam ja svoju skolu s tobom i od tada vise nisam ista... Ali sta je, tu je. Vise nema povratka... Osim ako opet ne bude kao prije. Ako mi opet kazes da me volis i ako se pocnes tako i ponasati, mozda se opet vratim na staro... Mozda...

Od Stelle za jednog malog... :)
Image Hosted by ImageShack.us



05.11.2007. u 20:28 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O nama:


Natali (kiki):
Rođena: 13.06.1991.
Grad: Rovinj
Škola: SŠ Zvane Črnja, ekonomska
Sluša: sve osim cajki
Ljubav: uvijek zaljubljena :)
Voli: čokoladu, izlaske, prijatelje, jednog dečka, smijeh, rozu boju...
Ne voli: dvoličnost, umišljenost, laži...

Stella (buby):
Rođena: 06.05.1992.
Grad: Rovinj
Škola: SŠ Zvane Črnja, ekonomska
Sluša: sve i svašta ( mamu i tatu ne ) pa čak i cajke :)
Ljubav: slobodna kao ptičica :)
Voli: izlaske, zabavu, smijeh, prijatelje, shopping, sjajila, pjevati i plesati, jednog malog plavog...
Ne voli: dvolične, arogantne, umišljene i dosadne ljude, nepravdu

Roberta (robe)
Rođena: 26.12.1991.
Grad: Rovinj
Škola: SŠ Zvane Črnja, ekonomska
Sluša: sve i svašta, ali voli rock ( mrzi cajke )
Ljubav: nesretno zaljubljena
Voli: prijatelje, crveno-crnu boju, jednog dečka, mrak, frikaste ljude...
Ne voli: dvoličnost, arogantnost, umišljenost


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Kad smo pile, rekli su pijanice...
Kad smo lutale, rekli su lutalice...
Kad smo ljubile, rekli su kurve...
A kad umremo reci ce: jedino
su one znale zivjeti...


Image Hosted by ImageShack.us



DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words



Pisem ti posljednji put sadrzaj mog
zivota, premda ga ti dobro znas jer
je bio dio tvog...tiho se spusta
sumrak, cuje se rastanka cas...
olovka mi u ruci drhti, a srce snazno
bije...predamnom stol je vlazan, suza
se za suzom lije...nas zivot na dvije strane
krece, trazit cu nove srece...za mene je
vise nema jer ja svoju srecu gubim,
a srce mi boluje i place jer samo tebe
ljubim...da te zarko zelim, to nikada nisi
znao...tvoj dio sam postala kad si me prvi
put ugledao...za mene su rijeci tvoje
iskrena ljubav i nada, a ti si me lagao
kao nikada do sada...tvoje ime bit ce
uzdah bolnog srca mog, a ime moje
neka ne vene radi vjecne uspomene...


Image Hosted by ImageShack.us




HI!
OVO SU NEKE SLIKICE S NASEG MALOG IZLETICA U ZG... HEH nut


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šterpo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Roberta...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Robe & Stella...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Massimo...


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Prljavo kazalište-Korak po korak

Dok hodamo gradom korak po korak
Reci mi dušo dali sam ti još drag
Reci mi duso s kime djelis sne
Stvorena ti si, samo za mene

Dok hodamo gradom korak po korak
I po nama pada kisa kap,po kap
Krijem ti glavu kao dijete goluba
Skrivam te od svih muskih pogleda

Jer ljubav je tako sljepa,za tobom bih na kraj svijeta
Korak po korak,korak po korak
I svaki put kad ti kazem volim te, ti pobjegnes daleko od mene
Korak po korak, korak po korak



DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words


SANDI CENOV-MALENA

Malena, noćas srušio se svijet
malena, sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze, snage mi daj
samo da prodje ova noć
tako prokleto sam čekam novi dan
prvi četvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe, samo da znas
sve me ljube ko ti, sve mi lazu ko ti
i sve su moje, a tako sam sam

Ref. 4x

Malena, kako cu bez tebe sutra
malena, falit ce mi s tobom jutra
ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena
Malena, noćas srušio se svijet....



DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words


Pink Floyd
Wish You Were Here


So, so you think you can tell Heaven from Hell,
blue skies from pain.
Can you tell a green field from a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have you found? The same old fears.
Wish you were here.



DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words



Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!





Kak će izgledat tvoj život za 10 godina?(Cure)
Name / Username
Bit ćeš u braku sa : Mickeyem Mouseom
Živjet ćeš : U vili u Parizu
Imat ćeš ovoliko djece: 3
Tvoj posao će biti: Plesačica
Tvoj muž: je Alkoholičar
Imaš ovaj auto: peglicu
This fun quiz by marinchi - Taken 1589 Times.
New! Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more





Get free graphics at BlingyBlob.com!









Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics







Cursors from DressUpMyspace.com