<body> .nOwA 2009. - Tri lude Rijecanke - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

On/Off

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ana Morgan.15.Rijeka.
Rock.Metal.Crno.
Metalci.Rockeri.Punkeri < 3

Image and video hosting by TinyPic


°Dodika ili Mary Jane.
°14 god
°Rijeka
°<3 Izlasci. Park. Glazba. Fotografiranje. Crtanje. Jesen. Uspomene. Čokolada. Mjesečina. Tipke klavira. Zvijezde. Prijatelji. Cviječe. Morska riva. Pisanje dnevnika. Marte.
°Anarhist. Sanjar. Dijete u duši. Petar Pan.
Explaining how much i love you
is like explaining how water testes
IMPOSSIBLE.

Image and video hosting by TinyPic



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×Rea
×14 god
×8.razz
×najdraza Rijeka =)
woLi:
×swog decka (najwiseee na swijeTuuu) cerek
×sLaTkise
×LjeTo
×karirano
×gLedaTi neBo
×pLeTene narukwice
×sareno
×sLike
×swoj komp
×mob
×swoj bLog [
<3]
×i Tak...swasTa nesTo jos...

CREDITS

design:secret way
code: ldesigns

03.01.2009.
.nOwA 2009.
eeeeeeeeiiiiiii.
napOkOn idem pisat pOst..hehe.
jbt. lOzinka nam sjebana i Onda mi nezeli uc-.-
daaa.
sReTnA nOwAaAa...
dOcek nOwe je biO predObrrr.=]
bilO je luudddOoOo.
Oo Yea!
hehee.
Rea,Mia,Iwana,Anja,ja i decki bili smO kOd Ree.
i isli smO 5 puta gOre dOle pO nasOj uzbrdici...-.-
zbOg Mie...al OprOstenO jOj je..
waljdaa. hehe.
igrali twisteer i pOlOmili seee.xD
i slikali see.
xPxPxP
na blOgu Od Iwane i Ree ima i slikaa.hah.
LoOoOoL...a ja pila kOlu iz bOce i swe ispljuwalaa.xDD.
imali smO i karaOke...
pa smO malO pjewali...LoOL.
u pOnOc je bilO puunnO watrOmetaaa.
wwwiiiii.hah.
i malO smO pili....xD
Rea i Iwana sampanjac...
a ja baammmbbuussss
i wrtili smO se.
LoOoOoOoL.
i taak...........
bilO je puunnO izjawa.LoOoOoL..
nazalOst ne mOgu se sjetiti ni jedne.
al Rea ima zapisanO.
hhh.
aWw..mOram ja ic...
waljda cemO Mia i ja sad Opet ic igrat twister.
a danas smO ga igrale 1000 puta.
mene bOle ruke i nOge Od tOga.
aaaWwWwW.
jucer sam pala stO puta sa stOlicee..
LoOoOoOoOoL.
i jOs stOlica na mene padnee.
a kO mi je kriw kad se ljuljaam.xDDD
hihi.
jbg..pOst nie nes welik..=(
ae idem.
cungaaaluunnnggaaaaa
poZzZ & puSsaCc


bY:DoDiKa


Image Hosted by ImageShack.us




15:06 - Komentari ( 16 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.