<body> ShTaFeTiCa^^ - Tri lude Rijecanke - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

On/Off

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ana Morgan.15.Rijeka.
Rock.Metal.Crno.
Metalci.Rockeri.Punkeri < 3

Image and video hosting by TinyPic


°Dodika ili Mary Jane.
°14 god
°Rijeka
°<3 Izlasci. Park. Glazba. Fotografiranje. Crtanje. Jesen. Uspomene. Čokolada. Mjesečina. Tipke klavira. Zvijezde. Prijatelji. Cviječe. Morska riva. Pisanje dnevnika. Marte.
°Anarhist. Sanjar. Dijete u duši. Petar Pan.
Explaining how much i love you
is like explaining how water testes
IMPOSSIBLE.

Image and video hosting by TinyPic



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×Rea
×14 god
×8.razz
×najdraza Rijeka =)
woLi:
×swog decka (najwiseee na swijeTuuu) cerek
×sLaTkise
×LjeTo
×karirano
×gLedaTi neBo
×pLeTene narukwice
×sareno
×sLike
×swoj komp
×mob
×swoj bLog [
<3]
×i Tak...swasTa nesTo jos...

CREDITS

design:secret way
code: ldesigns

02.11.2008.
ShTaFeTiCa^^
....Zagrljaj ili poljubci?...
°Rea:Oboje...uummm...pussa je ipak boLja.. :P
°Ana:Poljubccii...
°Doris:P0ljubciiiiii.

....Pepsi ili cola?....
°Rea:CoLa...=)
°Ana:Cola
°Doris:K0lllllllaaaa.

...Cokolada ili vanilija?...
°Rea:FkT...ja Ludim za cokoLadom,aL vaniLija...mmmmLjjjaaaccc coece! VaniLija
°Ana:ČokooLaaadaa.Yuum!VaniLiu Bash Ne Wolim,Al Mogu Poest..
°Doris:Cokoladaa.

...Lover ili fighter?...
°Rea:Uuummm...ja misLim Lover...da,borac jesam i nedam na sebe i sebi drage,aLi mi nekako vise odgovara ovo Lover...xD
°Ana:Hihh.Ipaaak Loveer.
°Doris:L0wer.

...Prijatelji ili obitelj?...
°Rea:PreskociT cu ovo piTanje...jednako su mi vazni
°Ana:Hmm,Hmm..Nebi Ni Ja OdgOworila,Slažem se s Reom Jednako Su Mi wazni...
°Doris:Bez prijatelja nem0gu.Ali nem0gu ni bez 0bitelji.

...Ljubav ili novac?...
°Rea:Ljubav...i Lova je poTrebna,aL Ljubav je vrhunac svega
°Ana:Hmmm..Ja Bi OdabraLa Ljubaaw..
°Doris:LjubaW.0fc.

...Slušati nekoga ili govoriti?...
°Rea:VoLim govoriTi...zaisTa obozavam pricaTi,aLi sam uvijek Tu kada nekome Treba pomoc i rado cu sve sasLusaTi
°Ana:Nisam Bash Neshto Jaaaako PričLjiwa,aL Nekad Se RaspištoLjim..I Ne Mozesh Me ZAustawIt..xD
°Doris:ObadW0je.

...Osobnost ili izgled?...
°Rea:OsobnosT! U svako sLucaju osobnosT...
°Ana:Jooi.aaaw.Oboe..LoL
°Doris:0s0bn0st...


Kod Dečka.:
...Boja očiju?...
°Rea:To mi nije vazno...voLim i pLavooke i crnooke...zaisTa nije biTno
°Ana:Nie mI Wazno..
°Doris:Kak0 kad...

...Boja kose...?
°Rea:Opet nije vazno...i pLavi i crni su ok
°Ana:Koi God,Sam IpaK Bash Ne Wolim Plawe..
°Doris:R0za...hahaha..

...Kratka ili duža?...
°Rea:Duza,naravno! Doduse,moj decko je obrijan i fuLL je komad,Tako da cak ni To nije ToLiko vazno. ALi ipak vise voLim duge kose
°Ana:Kratka iL Duzaa..hmm..Paaa Srednjaaa..hihh.
°Doris:Duža...Al ne preduga.hihi.

..Visina.?...
°Rea:Sam nek je visi od mene...
°Ana:Pa Ne Sad Da je 30cm Veci,aL Bolje je Kad Je weci Za 10cm..hehh.
°Doris:Nije Wazn0 ali da nije maleen..-.-

...Pirsing ili tatoo?...
°Rea:Pirsana usna iLi jezik...mLjac! ALi i TaToo je ok
°Ana:Pirssss=)
°Pirrss.

..Hot ili cute..?..
°Rea:Nezz...kombinacija je naj :P
°Ana:Aaaw.Oboojeee..
°Doris:0bje.x)

..Najbolja frendica...
°Rea:Jooojjj,nabrojaT cu sam neke jer ih ima hrpapa da se ne uvrijede. Dea,Hanna,Ivana,Dodika,Ninche.......
°Ana:Hmmm..NeZnaam..Miaa...(iz Razzaa)
°Doris:A iMam ih mal0 al eW0...Ana,Ana P.,Rea,Iwana...

...Najbolji frend...
°Rea:Kao i maLoprijenabrojaT cu sam neke...Tonci,Teo,Cofi,Ivan,Ivan,Ivan,Andrej,Marko.....
°Ana:A Neaam..
°Doris:Nema ih mn0g0.

..Tko je najglasniji..?
°Rea:A jbg...vjerovaTno ja... :S...ne znam...
°Ana:Hmmm...Nezz..XDDDD
°Doris:Neeezzzz.

...Tko je sramežljiv.?...
°Rea:SramezLjiv??! Neamo mi takvih u drusTvu...
°Anaa:Paa MogLo Bi Se rec Da sam Jaaaa...xDD
°Doris:Neeeeezzzz.

...Jesi li zaljubljen/a?...
°Rea:OooOOOOoooOOooOOOoo,daaa!! I vise nego!
°Ana:Hmmm..Za saaD nee..
°Doris:Trenutn0 ne...waljda...

...Vjeruješ li u ljubav na 1.pogled?...
°Rea:Uuummm...da...vjerujem
°Ana:Wjeruemm
°Doris:00 daa.

...Bi li izašao s nekim radi novca?...
°Rea:Ne! Nema TeoreTske!
°Ana:Nea Šansee..
°Doris:NikaD.

Tko je zadnja osoba:

Koju si poljubio?
°Rea:PoLjubiLaa...poLjubiLaaa....uummm...Deu danas...
°Ana:Jooiii..nezNaamm..Anju misLim..xD
°Doris:Ne sjecam se.

Zagrlio?
°Rea:Takoder Deu...
°Ana:KrisTinu..I Think..hh
°Ist0...

Ti je rekla da te voli:
°Rea:Hhmmm...Zigi cerek
°Ana:Hmmm...
°Doris:Nitk0.l0l.ustwari netk0.al nije wazn0.xD.

Si razgovarao na tel:
°Rea:Tanja...
°Ana:Miaa..
°Doris:Ne sjecam se.

Si vikao.?
°Rea:VjerovaTno Sean...iLi Teo...
°Ana:Booo
°Doris:Martina-.-

Ti je slomila srce?
°Rea:Zasad niTko,hvaLa Bogu! iLi jesT...hhmm...necu reci...
°Ana:Neznaam
°Doris:Nema je.

Ti je rekla da te mrzi?
°Rea:Teo...
°Ana:NitKo Za saD..HwaLa Bogu..hiihhh
°Doris:Tak0đer.

Uzimas li droge?
°Rea:Maa jeee,kako da neee!! Speed majka!! JbTnisam vaLjda Luda da se drogiram sa 14!!!!
°Ana:Ufff..SiguRno...PitaNje je Za 5 jeboTe..
°Doris:Uuu da swaki daaan...hahahaha.

Piješ?
°Rea:Daaa! A vi ne? CuLa sam da Ljudi bez tekucine ne prezivLjavaju...a mozda sTe vi iznimka...
°Ana:Paa Mozdaa...
°Doris:Da,al ne alk0h0l.

Želiš li se udati?
°Rea:Da...
°Ana:Narawno
°Doris:Ne razmisljam.

Zelis li imati djecu?
°Rea:Aha,ako Bog da
°Ana:Yeaah
°Doris:Ne razmisljam...

Vjeruješ li u sebe?
°Rea:Uuummm...paa ovisi...
°Ana;Wjeruem..
°Doris:Yap.

Koji je zadnji film koji si pogledao u kinu?
°Rea:Uuuuuhhh,kad je To biLo!! Okona Deinom rodendanu!
°Ana:Aaaaii.Butownica iz InternaaTaa..xDDDDD
°Slagalica strawe 5!!! Uuff.nikad wise.nikaad!!

Mozes li podnjeti istinu?
°Rea:Najcesce da
°Ana:Mozdaa
°Doris:Waljda.

Najveća slabost?
°Rea:Moj decko
°Ana:Necu To rec..hihh
°Doris:Neznam...

Najveći strah?
°Rea:Da ga ne izgubim...MisLi da To vec vecina zna...
°Ana:Jooii..Boim se UpoznaaT Nekog..hihh.Ludo Znaam..aL me E sraaaam..hihhh..
°Doris:Sismisiiii.l00l.

Prva pomisao kad se probudis?
°Rea:Zigi
°Ana:KoLko e saaTii?!
°Doris:Uf.Wec je jutr0.

Javiš li se na broj koji ne prepoznaješ?
°Rea:CesTo puTa da
°Ana:Prwi Put Ne,aL ako Je netko upora..Popizdim i Jawim se..
°Doris:Nekad.

Slažes li se s roditeljima?
°Rea:Huh...u zadnje vrijeme bas i ne...
°Ana:Paa MogLo bi se Rec Da Daa..
°Doris:Da.

Stvari za kojima žališ u prošlosti?
°Rea:MisLim da Toga nema...
°Ana:Hmmhhmm..A JeBote Koe PitaNjee..Maaahh.Neznaaam...
°M0ja maja maca M0r0=(


10:28 - Komentari ( 26 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.