Šempjarije podno Marjana


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

06.04.2007., petak

Čudnovati raspravljaši

Računao sam ako me pozove čeljad koja živi u mojim stanovima na ostavinsku raspravu majke moga oca past će snijeg. Snijeg će uzrokovat prometni kolaps u Splitu, i eto ti prilike za završit na Hitni kiruški na Firule. Za tu priliku kupio sam novo donje rublje. Bokserice na kojima piše: 'ko ti jebe mater!

Glavni dio ostavinske rasprave bit će kako i kome i na koliko djelova podijeliti bakina tri-četiri tzv. Stana na štapiću locirana na Rivi.
Tim činom postajem nosioc vlasništva Stanova na štapiću. Cjelokupni iznos prodaje jednog Stana na štapiću uložit ću u neki od visko rizičnih investicijskih fondova.

Prodajom drugog Stana na štapiću kupit ću tri omanja stana u Splitu s lokacijama uz more. Razmišljam o Bačvicama, predjelu ispod Duilova i izgradnju apartmanskog naselja na netaknutim obroncima Marjana. Naravno stanove ću rentavat.

Treći od Stanova na štapiću bit će korišten za Partyije za sve nadobudne ljudske iznimke u Splitu koje žele biti viđene. Radi se o stanu od 250 kvadrata od čega 50 kvadrata otpada na predivnu verandu s bazenom. Partyiji će medijski biti popraćeni.
Osobno sam emocionalno angažiran za četvrti stan koji ću pretvorit u vidikovac i dati u podnajam jednoj od aktualnih političkih stranaka.

Obzirom da će ostavinskoj raspravi biti prisutni mnogo čeljadi, jer pokojna baka je imala brojno potomstvo, napominjem kako sam upravo ja jedino muško dijete pokojnog sina moje bake. Samim tim ja sam jedini zakonski nosioc velikog nasljedstva. Ostaloj čeljadi poručujem: "Da vam mogu pomoći, ja bi vam pomogao!"

- 12:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #