Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sandekcerek i ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mmmmuuuaah ::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi...

moja ...AbEcEdA...

A-auto..brm,brm..
-avion...zum,zum
B-blecky-ženska pijača
C-cedevita..mmmmparty
Č-čokolada-mmm bez nje nebrem
-čunga lunga
-čipi čips...
D-deva-jahala ju v deutschunut
-danjelika....
E-enigma...
F-frendice,frendi..
-francuska.,provela dan v njoj..mmm..
FUJ-fino ukusno jelo
G-gluma..
-gumica
H-hrvatska...
I-ivkica..(moja puca)
-iskrenost...
J-jogobela-mmm..fino..
K-kišobran za dvoje..
-kiša-bljek..al je lepo pajkiti dok pada..
L-labello
LJ-ljubaffffffcerek
M-mobiitel...
-mihael-moj stariji brat
-martinika..
N-njemačka...
-nakit...
O-oci..moje plave okice...štrenk,štrenk..
P-proljece-meni naj god.doba...
-putovanja...
-papica..njami
R-riba-moj horoskopski znak..
-Roko-moj mlada brat
S-Sandek-moj mishek kojega vojim...
-sladoled od shokobalade..
-shoping..rolleyes
-smijeh...rofl
Š-škola..baš mi fali...
-šal..mmm..toplo...
T-trica...
-tulipan...
-telefon..bonaca,bonaca-zonaca,zonaca
U-ursus...heh..-ivkin traktor..heh..
V-venezia-lepi grad..
-vrućina..jaj...
Z-zima...
Ž-žirafa...

blogovi koje čitam..yes

tinika
natich
gorički
allmy
seki
olek
lancika
suseda d_uc
emchi
kika
anjica
sandra
ilena
sanelcika
leichi
bajsica
monika
ildusha
ancika
anuchka
nina

slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja ::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja::))dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
heh..opet ja..heh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bianca i ja...sexi naucale..heh..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja v afionu...nutnut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
deva i ja..heh..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ella i ja...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sestricna suzana i ja...v zoo..thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
al sam lepa...joj..zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jaaaaaa::))))smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
niksa,mateja i jasmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivika i ja...kisskiss,ta slikica mi je bas epa..epa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica i niksa...smijeh

....prije nek sam isla na maturalnu vecher...rolleyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

slike s maturalne...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
danijelika i ja..greedygreedy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica,siniša i jaaa...thumbupthumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica i siniša...thumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
danijelika i dada..thumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pijaca kaj smo meli v niđijovome autu...partyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
goricki,niđo,belović...thumbupthumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sandi-dobro zlocerek i ja... rolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivika i šrkobar..rolleyesrolleyesrolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
thumbupthumbup...sandi i hunjadi...thumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
niđo-čurka i ja...smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
niđo-čurka i ivika...smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika i danijelika..thumbupsmokinthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica,danjelika,martinika..smijehzujosmijeh

partypartyslikice...dok se pilo v parku,šampion..partyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika i ja...smokinsmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivika i tinika...yeszujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....sandicerek i jaaaaaaaa..kiss
v šampionu..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mmmmm...sandi,marko,hunjadi...partyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maja,danijelika,ivkica i ja...kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jaaaaaaa....namcorsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
danijelika,dechko s tioša i jaaa...yesyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
keš i belovic.belović spava...bas ga je kmica lepo nasminkala..heh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
smijehsmijeholek spava...to je bilo v jutro prije nek smo isli v skolu..v brezi..smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
deadpinđek...malo si je prevec spil..heh...dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jurek i pepa...deaddead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pipac i martinika..thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pepica i ivkica...kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ana i ja...naughtynaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika und ich...nutnutthumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
thumbupthumbupbaš smo šemsi,šemsi,šemsi...thumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika,danijelika i anchika...smokinsmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maja d_uc i ivika...bangrolleyessmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivika,tinika,ana i ja...smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivika,tinika,i danijelika...blablablabla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
majchika i ja...deaddead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivika i tinika....coolcool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
thumbuproflivika i ja...thumbuprofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica i ja v parku...bas smo epe...ka ne??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
baš smo šemsi...šemsi...šemsi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dancika und ich...
prijatelji....i osobe do kojih mi je stalo..
šampion-24.2.07.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maja i ja -v šampu,v elementu..hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maja i ivkica...zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maja2 i jasmina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivka,maja,i ja...-slika je i na šampovi stranici..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica i ja...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
thumbupmaja i jawink

26.7.07. kod elle...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ella i ja...šemsi,šemsi,šemsi..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ella i tinika...::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ellika i ja...na crkenzi..heh..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika i danjelika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika i jaa ::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i hugo s 4 PRSTE..heh...





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivka i mateja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivka i ja v parku...

niksa(lijevo)mateja,brkijova cura(sredina),i ja (desno)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anja ...moja polusestricna s njemacke..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jako je zabavna...i baš mi je kulll...naughty

to smo ona i ja na vlaku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja v periki i Bernd-njemačka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

par slikici s parka-4.4.2007.ccccc

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica i ja..kak ja nju volim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pinđo i ivka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivka,pinđo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivna ,marta,maja,ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivka,marta,i ja...

VoLi,ŽiVi,RaZbIjAj i PlEšI...ČoVjEk jE sTvOrEn Da gUbi I gRjEšI...pRoKoCkAj DaNe i ISpiJ nOcI jEr jEdNoG dAnA tO vIšE nEćEš Moći...

četvrtak, 27.12.2007.

ubili smo deda ,raza..tralalalala

hej ludeki ,,upsi dupsi..ljudeki ...dosal sma nest napisati..makar mi se ned bas prevec..ali reko jos jen post prije nove godine...heh..bas lijepo...da da...i kak ste kaj??uf uf..m ja sma ober super...heh..bas mi je lepo..jako....fakat....dosal je ivika s itaije...jucer smo sandek,ja bili kod nje..pa smo posle disli do lorda na pijacu..nas 3 i onda dosel ivkin decko...na badnak smo bili kod tinike malo..pa na ponocki koja je pocela v 10..heh..ili ti ga u 22h..ma bilo ok..sam meni malo slabo..ulala...i onak idem ja na tjelo kristovo..i sandek se brne prema meni i veli mi dobar tek..heh..koji smehek..heh..i tak ...ma brzo to preslo..pa smo dosli do mene...isli do sandeka odnesti poklonceke..i takoc..dosli natrag negde oko pol 12 i ja velim idemo ve spavati...i sandek meni neda kaj ja zaspim..i neda i neda...i onda mi v 00.00 cestitamo si jen drugome bozica i damo jen drugome poklone..znate kak vec to ide..ne???i ja to otpiram..kad ono mobitel...isuse..no...ma sandek to je ipak prevec...al tak je mobitele lepi...samsung SGH-E740... evo jedne slikice od njega...
Image Hosted by ImageShack.us
...
bas je svatkii..ne???
i onda dnesli pokone mojima pod bor..i takoc to...nahajali se.napapali..isli k njemu..i kod njega nasli poklonceke..dobili mso kamere za komp..kaj se moremo gledati prek msn-a...ulala...i tak..ma super uglavnom....i jucer bil sandekovome macku stefek imendan..heh.. ma bas sexi...heh....evo i jedne stefekove slikice::))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us...
danas nam je hodal velecasni..i takoc...zacas bu nova godina..jos neznamo de bumo...kak i obicno se v zadnji cas ..nis napred ne planirati jer drugacije ispadne....idem ve polako...javim vam se ja jos....ako ne prje druge godine..heh....a do onda uziwajte i lepo se zabavite...i provedite...

pozdravljam-sandeka,ivkicu,tinu,bojana,ma ono standard....

ajde papa ludeki...

- 16:44 - Komentari (16) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto o meni...
zujoFree Image Hosting at www.ImageShack.us
...ovo sam vam ja.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i ovo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a i ovo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tu sam s svojim bracekima(mihael i roko)


IME:
patricija
PREZIME:
manje bitno
DATUM ROĐENJA:
14.3.1989.
FAMILY:
tata, mama i dva brata
ŽIVIM:
u Knezovcu

cerekVOLIMcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mojega Sandeka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nasu bebiku-1.slikica

starce...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


brate...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rokia

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mihaela

drustvo..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivkicu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Martiniku...

i se ostale...

*zabavljati se
*plavu,crnu barve
*čokolade-bez nje nebrem
*bombose
*bambusa
*h2o
*gemišta
*ciceke-tomeka.mikicu i bobiku
*bobija-my dog
*moje cure
*pizzu
*ljuka
*hambica
*languša
*volim se zajebavati
*jesti paradajza
*njemacku
*italiju
cerekcerekcerekcerekcerek

noNE VOLIM:no
*dosadne ljude
*graha
*dosadu...
*biti sama...
*dvoličnost
*dok mi neko laže
nonononono

parkich..1.3.2007....heh..::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika i jaaa::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika i kmica..-obratite pozornost na ivkinu facu iza..heh..::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivkica i tinika..::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika ::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika,ella,i majcika..::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tinika i ella..::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ana i tina..::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pinđo.ivika i ja..::))
slikice s njemacke...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mala alisia i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
v njemacki -u barfussparku-park bosih nogu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bernd i ja...heh..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bianca i ja jasemo devu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bianca i ja u francuskoj...u strauzborgu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam isto v njemacki...v vlaku..zum..zum...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bernd i ja..na rock koncertu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ich...u swinbandu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iicchh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bianca i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja na motorceku...heh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aha,vidite da sam i nekaj delala...

party -kirschbaumwasen-njemačka...pilo se ,jelo,pa cak i plesalo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anja i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
brigitte,bianca,anja,i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anja,bianca,i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
falk,bernd,anja,brigitte

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
al imam šeksi frizuru..uau..heh..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hm..tak bi se dalo živeti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
žensko društvo se raspjevalo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anja i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hm..anja,bianca,i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
falk...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
trebalo si je i počinuti..

malo slikici s EUROPA -PARKA...hm...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e,kak se tu bilo zakon pelati...iznad cjelog parkiralista se vozis..vidis dio njemacke..ma morate to videti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hm..brzina...zum...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kaj da vam velim?
vidite iz priloženog...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lepi pogled....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sexi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svi na okupu...tralala...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bernd i ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bas sexi..heh..gledite mi noge...kull

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bilo mi suuuper..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anja i ja..i visssoki decko...heh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kak me čapil...heh..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bas kull...

slikice s muzeja-deutschland

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bianca i ja..ovoga avteka iza sam stela voziti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovoga sam dobila za test voznju..hehthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nije me htel pobrati..ulalazujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hehe..ja...wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bianca i jaaaaaa::))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anja- jako je zabavna...i baš mi je kulll...naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to smo ona i ja v vlaku..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bern i ja v periki..hihić..