WISH for NIGHT

nedjelja, 10.07.2005.

pala je zvijezda...jesi vidio...
ne gledaj me tako...izluđuješ me...
jesi vidio....
gledao sam tebe...izluđuješ me...
dođi bliže...poljubi me...najnježnije što možeš, što tiše...samo da osjetim tvoj dah, da mi se naježi svaki djelić kože...
spusti ruke s mog obraza na ramena...spusti naramenicu, i onu drugu...svaku prepreku....
poljubi me...zašto nisi poželjela želju...
predaleko je...spusti ruku...dolje...igraj se sa mnom....
ne mogu više...dođi...želim te...sad....
znaš kako...da te najjače osjetim...
pogledaj me...ljubi me....kako si topla...
a ti tvrd....točno onako kako mi treba...

zašto nisi poželjela želju...
bilo bi šteta....već mi se ispunjavala...
otvori prozor...

10.07.2005. u 22:59 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr