< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (11)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

-život 3 tinejdžerice

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Pčelica Maya Ella
bad blue girl
pogledajte gdje ja zivim

O nama

MIA (Ella)fino
-idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-obožavam čitat i crtat, ali mrzim likovni
-slušam RHCP, Sum 41, Avril...
-navijam za Barcu yes

TENA
-idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-mrzim čitat i crtat
-ne volim školu
-volim visit na internetu
-volim slušat... a svašt, al ne narodnjake
-navijam za Barcu i Dinamo



REA
-također idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-volim crtat
-navijam za Dinamo
-ne volim čitati
-slušam sve od a-ž
-igram rukometfino

Svašta

Koliko vas je bilo od 23.5.:

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Ak vas već ima tak puno,mogli bi bar malo komentirat...


srijeda, 26.09.2007.

Eeey, ljuudi! HIhihi...


UPOZORENJE : slijedi glupi post pisan u stanju dosade!
Čitanje na vlastitu odgovornost!


Bok!!! Hehehe..
I tako... Meni je trenutno tako dosadno... I tužno...
Al o tome neću pisat na ovom blogu... Ne, ne...
Neću trovat ovaj blog takvim stvarima... Ahhh...
Grrrrr......!!!!!!!
Jbt, sad sam živčana...

Eto, mi smo prva generacija koja za ozbiljno pise nacionalne ispite...
I mislim da je to bas sranje!
Glupost! Čista organska elementarna glupost na kvadrat!
Kad svi iz tog dobijemo jedinice... Onda će im bit žao...
A mi se moramo upisivat s tim ocjenama, ne oni..
Oni imaju svoje posliće...
Boli njih za našu budućnost...!

Idem ja...

Ae... Bok, ljudovi... fino

by : Mia! mahwave



| komentari (1) | print | # |


 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.