svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (11)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

-život 3 tinejdžerice

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Pčelica Maya Ella
bad blue girl
pogledajte gdje ja zivim

O nama

MIA (Ella)fino
-idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-obožavam čitat i crtat, ali mrzim likovni
-slušam RHCP, Sum 41, Avril...
-navijam za Barcu yes

TENA
-idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-mrzim čitat i crtat
-ne volim školu
-volim visit na internetu
-volim slušat... a svašt, al ne narodnjake
-navijam za Barcu i Dinamo



REA
-također idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-volim crtat
-navijam za Dinamo
-ne volim čitati
-slušam sve od a-ž
-igram rukometfino

Svašta

Koliko vas je bilo od 23.5.:

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Ak vas već ima tak puno,mogli bi bar malo komentirat...


petak, 25.05.2007.

Postić

Naše mjestašce je puno luđaka...i pijanaca naravno... Poslije škole smo Rea, Mia, Karlo i ja išli do parka... Odjednom čujemo mi neko pjeva!!! A to je bio neki deda, pijan ko mačak!bang Pjevo je neku pjesmu ''Amor, amor''. Mi smo crkavali od smijeha. rofl Onda mu se Karlo pridružio i pjevo: ''Sijem žito, raste grahorica...'' Strašno... Deda je vidio da smo raspoloženi, pa nas je pozvo na cugu... Mislim ono! bang Ziher ću ić s nekim nepoznatim dedom u birtiju na gemišt...
Jučer sam predala nastavnici lektiru i dobila sam 5. Također sam iz tehničkog iz ponavljanja dobila 5, 5. Jupi!
Popodne sam s Miom išla u knjižnicu... Dok je ona razmišljala koju će knjigu uzeti ja sam stala sa strane na tepih. Bila je gotova i rekla mi idemo. Ja oću zakoračit...kad ono ne mogu. ja gledam kaj je sad...a ono meni se žvakaća prikeljila na tenesicu. Bila je još ''friška'' tak da sam jedva otkeljila tenisicu od tepiha. Užas.
By: Tena
Bok



| komentari (0) | print | # |


 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.