svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (11)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

-život 3 tinejdžerice

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Pčelica Maya Ella
bad blue girl
pogledajte gdje ja zivim

O nama

MIA (Ella)fino
-idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-obožavam čitat i crtat, ali mrzim likovni
-slušam RHCP, Sum 41, Avril...
-navijam za Barcu yes

TENA
-idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-mrzim čitat i crtat
-ne volim školu
-volim visit na internetu
-volim slušat... a svašt, al ne narodnjake
-navijam za Barcu i Dinamo



REA
-također idem u 8. razred OŠ Milke Trnine
-volim crtat
-navijam za Dinamo
-ne volim čitati
-slušam sve od a-ž
-igram rukometfino

Svašta

Koliko vas je bilo od 23.5.:

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Ak vas već ima tak puno,mogli bi bar malo komentirat...


srijeda, 23.05.2007.

Možda kraj......

Hy..............kao što ste mogli vidjeti ja igram rukomet.Već unatrag nekoliko mjeseci klub nam se raspada,ostalo nas je 9,a 7 nas treba za jednu postavu.Pošto u našem klubu ima nekih cura koje ne dolaze baš redovito na treninge a i na utakmice,danas je naša trenerica rekla:"ovo više nema smisla".noJa mislim da se na nju nitko ne bi trebao ljutiti jer nemamo pravo.Gotovo nikad nikome nije ništa rekla ako nije došao na trening,samo je tržila da joj javimo.Ja na treninzima nisam bila 1 tjedan jer sam bila bolesna.Možda i ja nisam dolazila baš redovito na treninge,ali za razliku od nekih sam dolazila.Danas smo trebali imati tekmu,nas se pojavilo 7 s tim da su došle 2 nove cure koje su tek poćele trenirati.Ja ne želim njih izdvajati zbog nećega,niti ih uvrijediti ja nasuprot želim reći kako ima nekih kojima je stalo do kluba iako su kratko u njemu.Ali ja se još nadam da ima nade za sve to,ali moramo se svi potrudit i to jako,ako nam je imalo stalo.
By:Rea



| komentari (0) | print | # |


 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.