• On/Off

    01/2010 (19)
    12/2009 (26)
    11/2009 (26)
    10/2009 (25)
    09/2009 (30)
    08/2009 (17)
    07/2009 (20)
    06/2009 (3)

    < prosinac, 2009 >
    P U S È P S N
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • Who aM I [li££e E³a] ?

    ... zauzeta curica
    ... koa obožava izvidaèe i ostale svoje hobije
    ... mnogi kažu; pametna i bistra
    ... jako posebna i kreativna = )
    ... bookomoljac & vesolanka
    ... pomalo izgubljana
    ... pjesnikinja u duši
    ... teška zagrebèanka
    ... cura koja voli svoj 365 projekt i koji æe trajati 28.o6.2o1o

    ... ps. ako neko zna nekakvi natjeèaj PLIZZZ nek kaže jer stvarno
    bi htjela sudjelovat na nekom !

    AnD ThiS iS iT
    Image and video hosting by TinyPic
    Obožavam ovu fotku

    Who aRe thet 365 peopels

    Queen's normalno blog
    Moj norMalni blog

    L365
    L x
    Look this world
    this World °x°
    No agrument
    NO x -.-
    Meginih 365 dana
    x...
    Opet Ivan
    WTF? x ?
    Darkmoon 365
    Dark x
    Self inflicted
    Amelia's x
    Slick Senorita
    x Senorita.
    .nikky. | p365 |
    Nikky


    PliSSS ne zatvarajte blogove da vas nemoram brisati,
    a za one koji su sluèajno naletit; budi faca i pridruži se
    *** 365 društvu ***

    About *3*6*5* procject

    Ak još nemaš i neznaš šta je 365 projekt, slušaj!!!

    koji traje 365 dana.To je projekt
    Svaki dan slikaš jednu ili više fotografija.
    Zatim ih prebaciš i objavljuješ godinu dana na blogu.
    *jednostavno zar , ne *?* xDe

    credits

    design: MissSmileDesigns

    kostur: ldesigns

    184 d a y

    Ahhh
    Baš sam proèitala komentar od Darkmoon svaki dan ja van
    u gradu al ne i danas !
    Danas sam ljuta zuja !!!


    Image Hosted by ImageShack.us

    Mljac ÈupKavCi

    PPL
    ima neko lookbook ?
    ak da ajde mi malo pobjasnite to ,
    i to kak se uèlanit jer ja sma nekaj
    pokušavala al mi nije nešt okej bilo
    (ono zadnje comfir code il tak neš )


    30.12.2009. • Komentari (9)





    183 dan

    Good day !
    Oko pol 1 zvrcnula me frendica, kao treba jaknu pa smo krenule lutat
    prsostranstvima Grada
    Bili smo u dost duèana , èak i u jednom u drugom kvartu ( znam da
    zvuè jadno al nie hahah )
    Dok je ona jakne škicala meni su oèi prelazile prek vunenih tunika
    i u rijetko kojem duèanu Školjikastih tj. šljokièastih maèice !!
    Tak bi jednu rad al sam sam par njih našla al po meni previsokim
    ciframa (cijenama, ak neko nezna )

    I tak samo do 4 lutala i konaèno nekaj pojela
    I u pol 5 opet krenula van
    Bilo mi je dosadno pa sam èak i OK kupila - nakon dugo vremena
    Poklon me razoèaro al mi je zato vani bilo super
    Sad sam se nešt prije 9 vratila i evo me pišem

    Image and video hosting by TinyPic
    Slikano u tramvaju !!

    byy ppl
    vtnnnp
    ( =


    29.12.2009. • Komentari (6)





    Danas nije bio loš dan!
    Uživala sam vani sa A !
    Došla je po mene u pol 11 i krenule smo na bus
    Vozikale se i fulale stanicu pa smo na Trgu završile
    i tam bZw zujale .
    Zatim smo otišle na klizanje i dobrih sat i pol
    (mozda i više) klizale i uživale u društvu pre
    zgodnih deèkiju !!!
    Zatim smo opet svratil do Trga , tamo istražile
    sve žive duèane, pa smo krenule nekakve duèane
    s cipelama jer je A htjela uggsice / aggsice kupit.
    3-4 duèana smo zujane i onda smo ih na B kupili.


    Image Hosted by ImageShack.us

    I evo ih !! Lepe su mi baš !!


    PozzZZzz


    28.12.2009. • Komentari (8)





    182 day

    Šmrk
    Šmrk
    Opet ga se sjeèa,
    Opet je "došo" .
    Bolna sjeèanja i vremena !
    Kako sam glupa bila .
    Samo jedan jebeni klimaj glavom !
    I sve bi bilo puno bolje ...

    Image Hosted by ImageShack.us

    Jedan moi aforizam - ps. obožavam ih


    27.12.2009. • Komentari (5)





    181 day

    Štefanje je !
    Ak znate neku Šteficu, Štefa, Stjepana i Stjepanku-kak moi sveèenik veli.

    Haaaaa
    Dan je prošo gore nek kaj sam oèekivala .
    Neæu sad zašto, zakaj !
    Neke stvari trebaju i uu nama ostati .


    Image Hosted by ImageShack.us

    * maca i pes moe sestriène *

    PS.
    Hvala na pohvalama za rukavice.
    oBoŽaVaM iH !
    Darkmoon - HVALA, da to sam ja !

    Byokiæ


    26.12.2009. • Komentari (5)





    180 dan

    I I8o dana je iza mene
    I znate kaj Božiæ je !

    I želim vam svima:


    Sretan i blagoslovljen Božiæ i skoro Novu godinu.
    Uživajte i neka vam se sve želje ispune !!!


    Sa tatom i sestrom sam juæer otišla pajkiti poslije 2.
    Oko ponoæi smo zbunili mamu , otišli po poklonèiæe
    èestitali si i još malo televizor i Poklon otkrivali !

    Najdraži poklonèeki su mi bili:

    Image Hosted by ImageShack.us

    ove presavršene rukavice ( =

    (ps. namjerno je slikano ovak tamno)

    Image Hosted by ImageShack.us

    i moi i sekin poklonèek MaLjuŠna KaMeRiCa ( Poklon)

    Uživajte u ovo kratko vremena što je još ostalo Božiæa


    25.12.2009. • Komentari (5)





    1^7^9^ DAN

    E££O
    Došo nam je ii Badnjaaaaaak.
    Kitila sam bora !
    Postila !! (uz jedna keksiæ )
    Puuno plesala i zezala se sa sekom !
    Slikala BooOooR
    i evo vam ga :
    Image Hosted by ImageShack.us

    Baš mI jE LePi ! <3

    Nedavno sam rekla da sam radila èetitke ,
    evo vam da vidite kak zgledaju !
    Image Hosted by ImageShack.us



    ps. za poklone (tj. koe sam kupila) vam kažem sutra


    24.12.2009. • Komentari (5)





    178 dan

    UuuU
    ZADNJI DAN prvog polugodišta!!!
    Sutra Badnjak, preksutra Božiæ, pa odddmor
    pa idem na klizanje pa Gard pa PuNo vanèek
    i onda Nova i onda još malo ZeZaNja ,..,
    JEJ
    Brijem da sam prošla s najboljim prosjekom!!
    4,8

    Doma sam došla i oèekivala uboèijanu d.o.s.a.d.u
    Al ono ne
    Sjetile se sestra i ja da imam nekaj ušteðevine pa smo ošla malo
    u grad kupovat poklonèiæe
    Majko moja kolki su redovi bili !!!
    -.-"

    Kupimo lijepo darove dodemo doma i dodem na još jedna
    briljantna ideja na pamet.
    Ajmo mi pjevat . Pa iz sve snage neke božiæne pjesme pjevamo (èitja
    deremo ) al nam to dosadi pa idemo mi plesat.
    A ja u USKiM , tkz skinicama i jedva da se mrdnem pa uzmem od
    brata trenirku i kako sam si fency bila morala sam se poslikat (i seku)
    s samookidaèem. ! .

    Sestra se ne želi brukat pa vam predstavljam seBe
    Image Hosted by ImageShack.us


    23.12.2009. • Komentari (8)





    176/177 dan

    Ja sam jedno potpuno drugèije dijete!

    Ne kužim zkaj sam tek sad to dokuèila.
    Valjda sam se nadala , oèekivala !
    A sad sam KAO dovoljno zrela da shvaèam i budem snaža.
    Da se neboji razoèarenja !
    Al kako da to uèinim !
    Vjerujem da èovjek ne može skriti svoje osjeèaje.
    Preteško je to !
    Možemo ih prikriti, ne pokazivati al ne i UNIŠTITI !
    Oduvijek i zauvijek su oni tu !
    Bez obzira na sve !
    A ako nemate Nekoga pravoga postajete totalno izugljeni!
    Vjerujte mi znam - nažalost i zbog iskustva !
    Al ne treba uvijek gledati sve najgore.
    Iako sam daleko od pobornika OpTiMiSTa !!
    Nije život ak ništa na svijetu valja, a kamoli ak je sve SuPP.
    Iako bi to bilo lijepo - daleko je to od istine.
    Barem za dobru veæinu !

    Image and video hosting by TinyPic
    Slika od juæer - jasle u školi

    Image and video hosting by TinyPic
    Medeni mi je ovaj MeDeK !


    22.12.2009. • Komentari (4)





    175 day

    I bila sam na klizanju.
    Isttina da nije bilo ni blizu oèekivanog a kamoli željenog al nebudimo
    cijepidlaka.
    Ipak sam bila na Š i guštala, srela deèka kojeg znam od nekud (il sam
    ja tak brijem) i guštala sa par fintica!
    A
    Popodne umirala od dosade (vjerujem da æe mi sutrašnja slika bit potaknuta
    tom misli).
    Evo dragi moji, još ponedjeljak i utorak škola - iako je to za mene više
    zezancija jer su ocjene zakljuèene a ujutro je i sjednica tako da se nesmiju
    ocjene promjenit samo nie bed kaj nez kolko imam iz fizike (držim fige za
    pet) !!
    Na dva sata hrvatskog æemo gledatt ETa , na glazbenom (konaèno) pjevat
    jedino bumo na matematici nekaj radili dok na fiz i geo bumo nekaj bzW
    kenjali ! : ))
    Otkrila sam Photospace pa se sad guštam sa raðenjem fotkica - sad sam
    napravila za cjeli razz pa vam i pokažem !
    Al prije tog jedna sa klizanja:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

    Image Hosted by ImageShack.us

    U prvo redu ima 3 fotkice, VELIKA pa dve male pa VELIKA
    U ovim malima ja sam ona na drugima fotkama
    (u žutoj majci na jednoj fotki).


    L365
    - JeeeJ nisam sama! Drago mi je kaj znam da nezujim sa Vladom i
    (ne) normalnosti !!


    20.12.2009. • Komentari (7)





    173 i 174 dan

    Juæer nisam objavila post iz bizranog razloga
    U osam sam otišla u sobu slušat muziku i jednostavno zapasala!!

    Image and video hosting by TinyPic
    My sesret place


    Dnas sam se mallo sanjkala i planirala kad æu
    na klizanje !

    Image and video hosting by TinyPic
    My loving KlizaLjke

    ps.
    A kod nas svi jednice dobivaju tj KECeve !
    Pa smo onda izmisli Vladimira Kec- a
    kojeg uvijek i obavezno kad dobio jedna prozivamo !! xD


    19.12.2009. • Komentari (6)





    172 dan

    AAAAAAA

    Deth meat !
    Na nogama od 7 ujutro pa do 6 poodne (tj. naveæer).
    UhhHhhh
    Sva moguèa sranja sam imala danas al ne žalim !
    Pogotovo jer više nemam vjernauk u crkvi (do 2. polugodišta)
    i jer mi je na Grupi bilo prezakon i napravila sam super duper
    èestitke koja æu vam i pokazat u iduæem/im postu .
    I imam matematiku 5 zakljuèno i hrvatski i njemaèki !

    A posebice jer sam postala Vladimir Kes !
    A i imamo i Zvonimira Gulaša !

    Image Hosted by ImageShack.us


    Ps.
    Ak vam nije problem daj me u Linkovima preimenujte U vladimira keca...
    PLIZZZZzzZZZ

    i sry kaj su fotke mala aal fulala sam velièinu slike dok sam fotkala !


    17.12.2009. • Komentari (5)





    1 7 1 day

    Hmmmm
    Danas je bio taj GLAZBENI !
    To je bio jedan bezrjeèni sat za opisat.
    Na kraju imam 5 zakljuèeno kao i matku.
    (za razliku od likovnog- 4 xDD)
    NaJJJAèe je bilo kad je došla predagoog/defektolog - ica
    i pita ona nas ko se hrani ...
    Ovaj prvi nekaj sere pa ide ona ponovno i tak jedno dva tri puta...
    Ovoj više pun kufer pa veli :
    Možda si zgodan ...
    A ovaj naš razredni car upadne:
    ..A kaj æe vas muž reæ ?
    A cijeli razred, ukljuèujuæi i profesora i nju umire od smijeha....
    ZAAAAKON !!!

    zatim kada sam se vraèala doma smo uživali u snijegu
    na najboolji naèin - grudanje -
    Bila sam mokra do kože, svaki dio tjela bio mi je prmrzo
    A najgore mi kad se sjetim onih 3 šopanja od kojih je jedno
    bilo i sa bljezgom !! *killThatBoy*

    Image and video hosting by TinyPic

    Meeeee
    Baš mi je JAko Ful JAko dopada ova fotka !


    16.12.2009. • Komentari (6)





    170 dan

    Još uvijek sam pod dojmom snijega.
    Al dnašnji dan su mi ponajviše oznaèili:
    osvrt na Lektiru, uèenje glazbenogi priredbu.
    Da dragi ljudi i Glazbeni se može i
    MORA uèit !! Barem u mojoj školi !! *njanj*

    Image Hosted by ImageShack.us


    By

    ps.
    fotke su male zbog glupog novog image-a !!
    i drago mi je kaj vas je, kao i mene, snijeg sve razveselio!


    15.12.2009. • Komentari (6)





    169 day

    Ljudddddi !


    Snijeg svuda pada
    Zvona zvone
    Srca mlada vesele se
    To je vrijeme
    ljubavi i mira
    Sretan Božiæ svakome


    ToTaLNo sam se nabrijala na ovu pjesmu ! xD

    I znate KaJ _:_:_ FaKaT pada SniJeG

    hahah znam da mislite da imam psihièkih problema...
    al ajde !! drago mi je kaj smo se upoznali !!

    Hahah _ kad smo kod smijanja i mojih PSiHo problema
    aj mi recite ko normalan matematiku,njemaèki , engleski
    vjerovatno fiziku , kemiju, hrvatski ima 5
    a LiKoVNi i TehNiÈki 4!!!!!!!

    Xtra Dump


    Snijegiæ
    Školsko dvorište


    14.12.2009. • Komentari (8)





    168

    Pa hvala ti Bože
    Nakon valjda 5o pokušaja sam ušla
    Ulazim zadnjih 2o minuta...
    Veæ sam planirala odustat
    Ahhh iritira me Blog.hr


    Kirsmam je blizu !!

    Ps.

    Hvala svima na pohvalima,
    najèešæe prvoj fotki!

    °look this world° - to je taj privjesak, deèko s crvenim srcem
    L365 - stavila sam jednu sam ne na Fotografije, a dalje neæu reè

    Cao ...


    13.12.2009. • Komentari (7)





    167 dan

    Grizem cijeli dan!!!
    Nabrijana sam od jutra...
    A sad, kad sam se mislila da æe baremo ovo dobro proè,
    10 puta sam ponavljala lozinku !
    Grrr
    I još na jedanu moju fotku na forum niko nije ni trzo, sam
    su me preskoèili pa me to sad naveè još sje balo...

    Al sam imala inspiraciju pa imam 3 fotkice;
    prve dvije su na temu privjeska èijom se kupnjom
    dan novac darujem za Carias. a treæa na igranje
    u mraku i samoæu

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    .


    12.12.2009. • Komentari (7)





    1 6 6 dayy

    Uhhh
    Lijep dan...
    Uživala sa frendicama
    Ko neka klinka iz 2 razreda skakala po svim moguèim trambolinima,
    po špagicama, po žuto plavim kuglicama, penjala se na sve penjalice
    spuštala po svim toboganima, i svašta svašta drugog radila !!

    Sa Grupom (onom kaj tvrdi da sam pametna rofl ) išla u Handyland
    To je nekakvi centar pun raaznih igraèki, tam smo mi održali svoje
    natjecanja a prazninu onim gore popunilLi !!


    Image Hosted by ImageShack.us

    Abnormalno velike loptice

    Image Hosted by ImageShack.us

    Šarenilo boja i stvari!

    I narvno -.- nisam bila u škooli -.-

    CiaO


    11.12.2009. • Komentari (5)





    165 dan

    JeeeiJeeei
    Imam pet iz tjelesnog (???)
    Hahahaahhaha
    hahahahahhaa
    koji je danas dan bio,,,
    juttro - æe nam svima ostati u pamèenju

    crkva > ðoni > maca > šiljci > bolest <

    Image Hosted by ImageShack.us

    ispisala sam imena svih koji idu u moi razz za vrijeme englsekog
    ovdje je samo dio !

    ps.
    haha, da znam da je SeXiæ zakon
    al nažalost nisam ga ja crtala !!
    L365
    da tak je, ako sam ja da se bunim... xDD

    poZzzzZ svima


    10.12.2009. • Komentari (7)





    164 dan

    PreSavršenim mi je dan,..
    Pisala vjernauk i dobila 5
    "Nešto" se dogodilo curi koju mrzim
    Novi deèko iz razz æe se odselit
    (cijeli razred i ja smo prehepi zato)
    Prezakom mi je bilo a svim ovim provala i sl. u školi

    Image Hosted by ImageShack.us


    CiAo!


    09.12.2009. • Komentari (9)





    162 daN i 163 daN

    162
    Brrr
    Hladno mi je
    Želim nekoga da me zagrli
    Da me voli
    Da me želi
    Želim da brine o meni
    Želim oslonac na kojeg se mogu osloniti
    ŽELIM NJEGAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa

    < 3 forever in my hear my dearest boy < 3
    Image Hosted by ImageShack.us

    forever on my starke


    163
    stilll miss him
    al dns sam se morala pribrat...
    ipak kemiju odgovaram (dobila 4, njanja)
    i pišem povjest (lovam svoje èizmice sa super dugaèkim jezikom za
    moj presavršeni "šaliè")
    i thinkat na glupi glazbeni i to kako æe mi vikend sjebat

    Image Hosted by ImageShack.us

    pod testom iz povijesti


    ps.
    kapu sam kupila ovu na sliici
    Self inflicted. - hvala


    07.12.2009. • Komentari (3)





    160/161 day

    Juæeer
    sam neš manje od 4 sata visila u Gardenu
    Puuno sam se sa frendicom naslikavala...
    Stvarno sam uživala u svakoj minuti
    Pokažem vam samo 1slikicu:
    Image Hosted by ImageShack.us

    baš sam si feency

    Danas sam bila na misi i tam srela frendici
    Sjele smo malo u parkiæ, poprièale, poskilale se...

    Image Hosted by ImageShack.us

    *aNa*

    Onda sam došla doma, pozvala ekipi i krnuli mi ...
    Plakat iz matematike radit :P

    i evo me sad...
    poZZzz


    06.12.2009. • Komentari (7)





    159-ti dan

    C je sa È
    Kiki i Marino kažu da je sa i s M
    A dal je i È i s M neznam
    Al ogavno, katastrofa,
    Ona je s M!!!
    brrrrr
    bljee

    *neæe mi glupi mobitel prebacit pa æu vam objavit starije fotke*
    jedna stvrano presavršena slika

    Image Hosted by ImageShack.us


    - jedina dosad slikana fotiæem -
    koji naravno nije moj : ((( nja nja
    -na slici sam ja, na jednom natjecanju-
    (osim koje sam nedavno objavljivala)


    04.12.2009. • Komentari (4)





    158. dan

    Budi mi prijatelj
    Zajedno darujmo ljubav
    Primimo se za ruke
    Stavimo smješak na lice
    ...

    Precarsko je bilo na povijesti

    "Jebem ti majku, odi u kurac!"
    "... Mogu uè?"
    "Si bio kod pedagogice?"
    "Nee"
    " Mogu uè?"
    "Si bio kod pedagogice?"
    "Neeee"
    *èèèuèèèu*
    *3 minute kasnije*
    "Hahahahahahah, nema pedagogice!"
    "Ne brini, završit æeš ti kod nje"

    Budi mi prijatelj
    Zajedno darujmo ljubav
    Budi mi prijatelj
    Zajedno darujmo ljubav
    Budi mi prijatelj
    Zajedno darujmo ljubav

    "Vidio sam vas, sutra odgovarate"
    *na fejsu , On, Budi mi prijatelj!"

    Image Hosted by ImageShack.us

    ljutkica!!

    Image Hosted by ImageShack.us

    cure iz razreda


    03.12.2009. • Komentari (5)





    157 dan

    ...
    B i t c h
    fuckin selfil bithch

    UFffF
    Kako mi je jedna odvratna cura digla živce to nije normalno
    Nuekužim, fakat sam bila dobra prema njoj, ponašala se i
    bolje nego dobro !!! A ona mi tako sebièno, umišljeno, jadno,
    patetièno ...
    Ljudi si totalna govna, jadna biæa ... al stvarno, svakom kog malo
    bolje poznas znaè èeš mu mane, istina, možda æeh ih voljet al on
    æe imat i neke mane takoreèi nedopustive, koje æemo ipak dopuštat
    i to zato jer se bojimo samoèe !

    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Image Hosted by ImageShack.us

    *isprobavala i igrala se sa šminkom*

    ciao


    02.12.2009. • Komentari (3)





    156 day

    uFFF
    dug dan
    cijeli dan na nogama
    al nije bed
    pogotovo kaj sam od 5 pa do 10
    vani u gradu!

    fokte
    Image Hosted by ImageShack.us

    slikano bezveze, ja i frendica tj. naš odraz u lokvi

    ps.
    denis u novi vinodolski ! za 7 razrede
    pps.
    držte fige, pišem sutra geo, ocjena mi ovisi (ako ne odg) dal æu imat
    4 ili 5 !


    01.12.2009. • Komentari (8)





    << Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.