• On/Off

    01/2010 (19)
    12/2009 (26)
    11/2009 (26)
    10/2009 (25)
    09/2009 (30)
    08/2009 (17)
    07/2009 (20)
    06/2009 (3)

    < rujan, 2009 >
    P U S È P S N
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30        

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • Who aM I [li££e E³a] ?

    ... zauzeta curica
    ... koa obožava izvidaèe i ostale svoje hobije
    ... mnogi kažu; pametna i bistra
    ... jako posebna i kreativna = )
    ... bookomoljac & vesolanka
    ... pomalo izgubljana
    ... pjesnikinja u duši
    ... teška zagrebèanka
    ... cura koja voli svoj 365 projekt i koji æe trajati 28.o6.2o1o

    ... ps. ako neko zna nekakvi natjeèaj PLIZZZ nek kaže jer stvarno
    bi htjela sudjelovat na nekom !

    AnD ThiS iS iT
    Image and video hosting by TinyPic
    Obožavam ovu fotku

    Who aRe thet 365 peopels

    Queen's normalno blog
    Moj norMalni blog

    L365
    L x
    Look this world
    this World °x°
    No agrument
    NO x -.-
    Meginih 365 dana
    x...
    Opet Ivan
    WTF? x ?
    Darkmoon 365
    Dark x
    Self inflicted
    Amelia's x
    Slick Senorita
    x Senorita.
    .nikky. | p365 |
    Nikky


    PliSSS ne zatvarajte blogove da vas nemoram brisati,
    a za one koji su sluèajno naletit; budi faca i pridruži se
    *** 365 društvu ***

    About *3*6*5* procject

    Ak još nemaš i neznaš šta je 365 projekt, slušaj!!!

    koji traje 365 dana.To je projekt
    Svaki dan slikaš jednu ili više fotografija.
    Zatim ih prebaciš i objavljuješ godinu dana na blogu.
    *jednostavno zar , ne *?* xDe

    credits

    design: MissSmileDesigns

    kostur: ldesigns

    94 dan

    mhh
    jutra se ni ne sjeèaM!! xD
    u školi je bilo okej but...
    na likovnom sam umrla
    jebena profesorica
    jebana lezba
    jebena ...

    Zatim hrvatski,
    ništa nisam radila sam prièala
    sam frendicom iz stražnje klupe.

    Vjernauk.
    predala referat,
    profa je rekla da je to jedna od najboljih
    koji je vidla!!!
    JeJ!!! - možda æe zvuèat malo umišljeno,
    al to mi je bilo nekak oèekivano , jer ja ipak
    znam srat!!!
    dobila 5, i dvoje ljudi kojim sam pomogla tj
    NAPISALA referat,
    jedna 4 i jedna 5ica!!!
    bravo JA!!! hehe
    poslije smo uèili o OviSnoStiMa!!!
    onak je bilo, jer ubitni smo
    sam prièali i zapisali par reèenica
    i rj. 2 mini zadatka!!!

    i za kraj ubitaèno dosadni sro
    i to proðe i ja do kuæe (do koje mi
    treba 10 min) ja dodem nakon 45 min!!!
    a društvo!!!
    hee hee carevi!!

    Image Hosted by ImageShack.us


    *peac bro*

    i danas sam si hepi,
    sad sam se veè
    zabrinula za svoje
    zdravlje!!!

    pp.
    megi. :) - hvala
    L365 --hvala, nadam se da buš saznala kad je¨!!!¨
    °look this world° -hvala!! (ali ja svoj imendam znam sam zato jer
    bude reèeno u školi), eh da, divnih 25 minuta


    30.09.2009. • Komentari (2)





    93 dan

    Hmm.
    Prva stvar dNs:
    tuširanje.
    I onda idem ja gledat,
    jer danas mi je imedna (Dan župe)
    pa je nastava malo pomaknute (sat 25 min.)
    i vidim ja 10.10 njem,
    A sad pol 10 a nisam ni jela ni 'nauèila' ni
    osušila kosu.
    I trèim ja, ovo no, jedi, suši i sve.
    I nekak uspijem.
    Odem na njemaèki i èekam da zvoni,
    a putem ni jedne duše.
    Stojim tamo 10.ak minta jer sam trèala
    do šk da nebi bilo...
    I èekam ja nigdje nikog.
    Šaljem frendici poruku dal imamo njem.
    a nakon minute svi koji idu na njem.
    odnekud ispadnu a fredica se dere: DAAA
    Heheh i onda mi unutra
    a profka veli: Joj.
    A mi vam nemamo njemaèki,
    ja vam juæer nisam bila na sjednici!!!
    -__- dddddddddddddddddddddddddddddaim!!!
    A 40 min. do šk i natrag potrošila.
    nja nja nja

    dodem doma sredim kaj treba i u školu.
    od 10ak ljudi kaj su mi imendan èestitali
    teh se njih 3 samosatlno sjetilo.
    A ove dr. sam ja:
    Zakaj imamo skraèenu šk?
    PA...dan župe je, Sv. Mihael...
    A ja: A KAK se ja zoven / A ja sam Mihaela.
    I odna oni dok skuže.
    SRETAN imendan.ahaaa
    i bilo je još bisera u školi al mi se neda pisat!! hehe!!

    Image Hosted by ImageShack.us

    ...i idem ja na njemaèki...


    pp.
    l365, look this world : ... no coment... hvala
    queen - drago mi je kaj sam pomogla XxD


    29.09.2009. • Komentari (3)





    92 dan

    HAAAAAAAAAA!
    Mrtva sam!!!
    Juæer oko 11 sam
    saznala da imam
    lektiru.
    WTF ???
    Od kud da ja izmislim knjigu i sve ono napisano!!!
    AL ajde, malo internet malo druga sranja i neka
    lektira je napisana malo prije polaska!!!

    Ošla na predsat iz fizike,
    koje na kraju nije ni bilo al
    zato je bilo PRE!!!
    Zaje*** se sa frendicom i
    bilo je bš kull!!!

    Zatim imala fiziku!"!"!
    I dobila plusek!!!
    JeJ BrAvo Me !!! HiHiHi!!!
    I zatim još neke sate.
    Na mat. smo pisali neko
    sranje, èak i mislim da nisam
    (totalnO) fulala!!!
    I onda HrVaTsKi!!!
    Heheh.
    Niko osim 8 ljudi, od kojih je 4
    imalo dobro napisano nije imo
    lektiru!!!
    Pa je prof. malo popustila i ja
    dobila ...
    ...
    PETTT!!!
    I zatim gea , zaje... do krova.
    hehehe. dobili smo bisere!!
    Koji se nemrem sjetit. xDD
    I glaz. sje'o cijeli dan!!
    A povratak Opak! ! !
    Milina !!!

    Image Hosted by ImageShack.us

    *to me ona fredica s kojm sam èekala fiz. nacrtala*
    malo ne izgleda ko ja,. al kaj ONDA ???


    pp.
    amelia,megy- hvala na pohvalama za dizz (i fotke = )
    l365 - nadam se da budeš i u stvarnost i na ranèu i na farmi,
    a ne sam prek fejsa!!!
    Queen - JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
    tnx kaj si se javila i kaj nisi odustala!!!
    držim te za rijeè kad si rekla da nebi ni pomislila na to!!! = ))

    ps. vidit kaj sam zmislila
    xD - xtra dump
    xS - xtra sexy
    xB - xtra bitch

    to sam frendicama pisala po rukama!! jej!! pps. ne brinite se za mene,
    sam sam si happy!!


    28.09.2009. • Komentari (4)





    91 dan

    Jutro je bilo idealno!!! yes kiss yes
    Bila sam na ranèu.
    Veæ sam vam jednom pisala o njemu!!

    Išlo smo sestra, tata i ja.
    Tata je nadogradio još jedan dio pa sam se divila!!
    Brali smo lješnjake!!! al je neko bio brži *nja* *nja* *nja*
    Image Hosted by ImageShack.us

    drvo lijeska
    Image Hosted by ImageShack.us

    plod lijeske ( tj. lješnjak )
    Image Hosted by ImageShack.us

    me in drveæe!!! (baš sam jadno ispala) cry
    Image Hosted by ImageShack.us

    i NAJslikica.
    la il zhito (žito) !

    pp.
    °look this world° - zanimljivo mi je kad imam nekaj radit, al danas, npr. poslije ranèa sam umirala od dosade, sva sreæa na F - u !!!
    megi. :) tnxiæ


    27.09.2009. • Komentari (4)





    jeeeeeeeej 90 dan.

    još samo 10 dana
    pa sam na big 100tki!!!

    I danas obaveze.
    Prvo sam bila na pripremama.
    Izviðaèi . £o£
    Mi smo carevi!!!
    Šator u 1.16 dignut i spušten
    i još OVAKO izgleda:
    Image Hosted by ImageShack.us


    Poslije tog sam sa frendicama i frendovima
    s izviðaèa ošla do novog šoping centra.
    Garden Mall!!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    Zakon je!!!
    Najduèan je New Yorker.
    Šteta kaj nema slika od tam.
    Frendica je slikala pa ...
    AL zato imam iz
    One 2 play !!!

    žiražiæ legiæ!!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    punkins magnetiæi!!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    i nAj!!!
    spuky igraèke!!!
    djelile su se njihove naljeepnice u jednom OK eju!!!
    JUUUUUUUHUUUUUUU !!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    pp.
    L365 - i ja svaki dan vidim vlakiæ, sam se nikad ne vozim!!! £o£!

    see ja!!


    26.09.2009. • Komentari (2)





    89 dan

    Dns jedan relativno dobra dan.
    èak sam i Bila u školi .hehe.
    Bilo je zanimljivo pod povijesti
    i matematikom.
    S Medom sam se zajeb**pod
    metematikom , dopisivala i sve!
    A èak i shvatila kaj sam radila.
    I na drugim satovima je bilo okej
    tj. zanimljivo!!!
    Sam je slikica onak ,usputna, al
    nije loša, al nije trebala bit ta nek
    jedna glupa al kada sam vidla ovo
    odmah sam fotkala!!

    Image Hosted by ImageShack.us


    pp.
    L365 !! heheh !! xD
    megi. :) takva sam ja!!!
    °look this world° ne nisam kamerman, mislim jesam u filmskoj družini,
    al sad sam bila sa jendom grupom koja djelujem u napoj šk. i bavi se
    svaèime i tako smo imali zadatak da ismislimo nekav ples i igrokaz povod
    jedne godišnjice.


    25.09.2009. • Komentari (1)





    88 dan

    i opet ništa od škole!!!
    hahahah!!!
    Uživala brukajuèi se pred
    stotinjak ljudi
    pred kojima sam izvodila
    tkz. 'ples'.

    Došo je bus po mene i par ljudi
    iz moje škole.
    Image Hosted by ImageShack.us


    Dok sam došla U glorisu
    na Velesajam ovaj prizor me doèekao:
    Image Hosted by ImageShack.us

    *da se smrzneš*

    otkrivali smo kolko je di sati,
    dal je to ujutro il popodne 4 , i došli do zakljuèka da je ujutro!!
    Image Hosted by ImageShack.us



    *backstage* i *pozornica*
    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us



    pp. Look this world
    vidiš da nemoram svaki dan u školu!!
    hehehe!

    IdEM ja sad.


    24.09.2009. • Komentari (3)





    87 dan

    EHE!
    Dns sam èak i u školi bila!!
    Ništa pametnog se nije dešavalo
    a nit zanimljivo.
    Bilo je tek par iznimaka:
    iz matematike (koje inaèe imam 5) dobila 1/4 boda,
    na doosadnom glazbenom smijala se prof. koji je guru olovku u usta
    i to su te iznimke!!
    Jadno znam!!

    slika naziva "crap"
    slikano dok sam sjedila ispred knjižare.
    Image Hosted by ImageShack.us



    pp.
    (prošli post- nova stvar, tu æu odg. ili komentirat vaše komentare)
    > Megy- hvala na pohvali , moji su crni!!
    > L365 - hvala lijepo!! xDD


    23.09.2009. • Komentari (1)





    86 dan

    ujutro sam bila u maksimiru na krosu
    i NISAM bila u školi!!
    jejj!
    ekipa je bila carska pa sam je bilo odlièno!!

    zatim sam malo prepisala kaj su radili (sam 3 predmejta jeej)!!
    i onda sam išla van sa ekipicom , opet jejj!

    i sad sam bila na izviðaèima i opet se zabavila!!
    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

    maksimir:
    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    zastava:
    Image Hosted by ImageShack.us


    noktiæi:
    Image Hosted by ImageShack.us


    i za kraj, SoKoL:
    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us



    22.09.2009. • Komentari (2)





    85 zajebani daaaaaaaaaaan!!!

    ToTaLno sam se sjebala danas.
    Bila i kod ravnatelja zbog mojih
    slikica!! Al ssam ih morala zbrisati
    tako i da hoæem pokazqat vam ne
    mogu!! A jebiga! Bilo je ... nn ...
    I sad predvoðena tim dogadajem
    donosim vam sljedeæu sliku (tj. slike)

    *No nothing*
    Image Hosted by ImageShack.us

    *No nothing*


    21.09.2009. • Komentari (2)





    84 (carski) dan

    Uh!
    Carski dan.
    jutro je još bilo prosjeèno al poslijepodne

    Ja vam idem u jednu filmsku družinu ZAG!
    I snimamo jedan film o jedno curi koja ide
    našu školu.
    Ja sam s jedno A (takoder ide u ZAG) došla
    kod nje 15-20 minuta preprano al nismo htjele
    uæ pa smo požurile 3. frendicu !
    I tak èekale profke.

    Ušli , postavili sve, ufurali se.

    Snimili smo svašta i rikavali od smijeha.
    Ja sam kamerman!!
    i uvijek sam se zbunila na onom kaj trebam
    reè a to je ovo:
    Kamera ide! Akcija!
    i to nakon kad stisnem Rec
    Ali nikak to bilo je pokušaja;
    Akcija kreni.
    Kamera 1 ((A furali samo jednu = ) )
    Rec!
    Ide¨!
    Al nikak sve u redu!!
    I bilo je još par zakon gluposti
    mene i frendica na koje smo umirali
    i mi i profke i ta cura i njena familija!!!!!

    I sad sam se vratila.
    Sa frendicama sam poslije snimanja
    preprièavale sve i svašta sa seta!
    hAHAHA!

    Prozvana sam LEGENDOM!!
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

    slikice;
    (nemaju veze sa napisani jer smo morali ugasit mob. da ne smeta
    i da ne zazvoni )

    Cookisi!!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    20.09.2009. • Komentari (3)





    83 ,d,a,n,

    Dans sam bila na nogama od 8.
    Prvo sam frendici skoknula u dva
    duèana po poklon za roðendan.
    Onda sam ošla na pripreme (izv)
    gdje je bila ta frendica.
    Dala poklon, kao i jedna moja druga
    frendica.
    Onda se okupila cijela ekipa i ništa nismo
    radili neg sam prièali i pojeli pizze!

    Popodne sam došla doma i bila sam tatom!
    Jej ?

    Onda sam oko pol 5 otišla kod one gore dvije
    frendice tj. kod druge P i tamo gledali HSM3.
    Urnedesno je bilo, smijale se, gledale, mrzile
    pjevanje (da, da, znamo da je to mjuzikil al ajd).
    Zvrcali predvdnika (takoder izv) i smijali mu se
    jer on hoda 11 km a mi uživamo!!!

    I sad došla doma!!!
    I to vam je to!!!
    Još sam slikice!!!

    frendièin peso:
    Image Hosted by ImageShack.us


    i moj majmunèek:
    Image Hosted by ImageShack.us


    ciao


    19.09.2009. • Komentari (1)





    82 dan

    okej dan.
    al neda mi se pisat.

    *pppp poker face*
    this is MY poker face

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    18.09.2009. • Komentari (1)





    81 dan

    Pjevušim
    i feel good nnnn
    i feel great nnnn


    i

    i dont whan't do
    anyting what i whan't to do


    U školi je bilo funy
    pogotovo kad smo istjerani (svi ko razred van)!!!

    Slika predstavlja školsko dvorište
    slikano da zgleda što ljepše!!
    HOPE you like it!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    bežim


    17.09.2009. • Komentari (1)





    80 dan

    Eloo ppls!!

    Danas je u školi
    bilo zakon.
    Cijelo se zajebavali,
    imali i debatu,
    pozirali !! bili smo
    manekeni i to crtali
    (likovni) i tak.
    Sup!

    2 slike
    jedan je èuko!! Jako opasan!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    A druga stari teljevizor!!
    Image Hosted by ImageShack.us



    I da, jedna zamoldba,
    ak neko zna za neki klub u kojeme je (ili je bio,) ili je neki vaš priajtelj
    a da nudi Jazz dance ili Hip-hop!! molim vas da velite kak se zove
    klub i di je !!! (sam za zg)


    16.09.2009. • Komentari (1)





    79 dan

    totalno umorno
    na nogama od 8,30
    a u školi od 11 pa do sad!!

    *i just whant sleep*

    btw. brijem da sam dobro napisala test tj. inicijalni!!

    i da, S(s)S sam pisala onak bezveze! došlo me
    (mene èesto tak nešt puhne)

    Image Hosted by ImageShack.us

    slikano pod testom!! : ))


    15.09.2009. • Komentari (1)





    78 dan

    SsSsSsSs
    poèela s-(š)kola
    nada(s)ve zanimljiv dan
    bila je zakon i(s)pada
    i (s)a (s)strane prof. i moe ekipe

    (s)like (s)u na(s)tale doma
    popodne (s)am
    bilo mi je (s)oo boring
    zato (s)am bila maštovita
    (s)ee (s)aw my photo(s)

    (gore (s)am napi(s)ala (s)aw jer (s)utra pišem teSsSsS(s)SsSsSst iz eng)

    Image Hosted by ImageShack.us

    kull Micky Mou(s)e

    Image Hosted by ImageShack.us

    my kull and fancy (s)tarke

    (s)oo long


    14.09.2009. • Komentari (3)





    7 (and)7

    Ej.
    JOš jedan dan prošo!
    Hvala na lijepim komentarima
    i pohvalama na starkama 8 )

    Danas sam bila doma
    osim ujutro.- misa
    i sat - kod susjeda.

    Bila doma i prisjeèala se
    straih igra tj . igra moje mladosti xDD

    I evo tako nastala slikica!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    moja lego kuæa.
    btw. ovo na æem je, je moja bilježnica (na majmuna *we* )

    by èek


    13.09.2009. • Komentari (3)





    76 dan

    Evo me,
    malo bolje al ..
    Neæu sad o ovom " ali "
    Btw. ajmo na ono važno;
    kupila sam si nove starke
    evo dviju slika njih ;::;
    Ovak izgledaju odozgo:
    Image Hosted by ImageShack.us


    A ovo je natpis na njima:
    Image Hosted by ImageShack.us


    BBtw. visoke su ! ( =


    12.09.2009. • Komentari (6)





    75 day

    ...
    slika
    ...
    Image Hosted by ImageShack.us


    11.09.2009. • Komentari (1)





    74 (fucking) day

    Naslov je dsovoljno jasan, èak i previše - vjerujem.
    Nakon sje'anog dana u školi dodem doma i šta ?
    Radi ruèak.
    I onda malo ovog malo onog, konaèno i ošli svi pa
    da se odmorim.
    I u tih pola sata lijepo ja razmišljam i uživam a onda
    po mene doðu dve cure.
    Jedna prijateljica i jedna druga koja mi je totalno digla
    živac.
    Ona sa svoj historijskim razmišljamina pljuje po meni
    i tak.
    I taman spreman se ja krenut, pozove ona moju sestru
    i veli joj da pušim.
    Ajde da je istina, nebi bio problem al NIJE. A još je moja
    seka poznata jer sve cinka.
    I sad ja èekam mamu da se vrati i isto tak i za sestru pa
    da vidim kolko brzo æe se izlanut.!!!.
    POPizd - iæ æu !! . ____ .
    !!! hate !!!

    *ove gledala ( najmanjim dijelom) u pola sata slobode i mira*
    Image Hosted by ImageShack.us


    10.09.2009. • Komentari (3)





    73 dan

    ello
    Danas malo zanimljiviji i uzbudljiviji dan neg juæer al opet nisam
    potpuno zadovoljna!!
    U školi je bilo bolje neg prijašnjih dana al opet smo nekakvi jadni
    sedmaši - gazde smjene!!
    A zatim , kad sam došla doma: Jedi i idemo! I jela i ošla a di ?
    Pa na Velesajam *grr*
    I tamo bila, kupila knjige, srela frendice... i tak.
    Onda došla doma i VEÆ išla nešt radit za školu s (dosadnom)
    frendicom !!
    I oko 7 ošla vaN s 2 frendice. i to je bilo onak.onak.
    Al ipak najbolje ovih dana!!


    Image Hosted by ImageShack.us

    Grr

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ja i frendice

    Image Hosted by ImageShack.us

    I jedna iz škole


    09.09.2009. • Komentari (2)





    72 dan

    Prode tako i 2. dan škole.
    Digla sam se rano (haha - jako rano u 7.15) i spremila se.
    Zatim sam izašla van i vidla izlasak koji me se dopo:
    Image and video hosting by TinyPic
    *i da, dal neko ima ideju kaj bi ovo crno moglo bit*

    U razredu nije bilo nièeg posebnog osim nove profke iz fizike
    koja nam je zakon i s kojom smo se trgali , i da,
    s jednom curo i njenim bivšim (1. srednji) koji nam je upo na sat!!
    Image and video hosting by TinyPic

    I kad sam se vratila doma i malo sam fotkala svašta al ova
    mi se najviše dopala :
    Image and video hosting by TinyPic

    CiAo!


    08.09.2009. • Komentari (2)





    ( = 71 = ) ) : day : (

    Malo happy malo sad jedan dan.

    Èak ni dizanje u 7.oo nije bilo
    tolko strašno.
    Digla sam se najmerno malo
    ranije jer sam dosta tog morala
    napravit a sad mi se to nendabraja.

    U školu sam došla sa frendicama.
    Bilo je hmm... šta reèi;
    smiješno i zanimljivo.
    Dobili smo 2 nova uèenika. : (
    Niko ih od nas neæe al j G g
    Onda nam je raska èitala pravila
    Kuænog reda !
    Trgali smo kakve su oni gluposti
    napisala!!!
    A ja, naravno umjestno da slušam,
    prièam s frendicom !!
    Ženska je ZaKon! = D

    A onda sam se vratila doma i nisam
    imala s kim iæ van pa sam sam visila
    na kompu i pred telkom!
    : /

    I sad pišem post sa dvije slike.

    oVo je torba s kojom sam išla u školu:
    Image Hosted by ImageShack.us


    A ovo je onaj 'brojaèa pogleda' od AxA:
    Image Hosted by ImageShack.us


    A sad idem pogledat
    kak ste vi provele 1. dan ....


    07.09.2009. • Komentari (6)





    the 70 day

    Ej.
    Opæe stanje malo bolje neg juæer
    i to zato jer sam bila na roèkasu frendice.
    Al kao što je samnom obièaj, moje slike
    nemaju (pre) velike veze s tim al opet ...

    Znaè;
    kvaèke crveno bijele i plavo žute.
    Jednina veze je kaj je to štrike Te frendice:
    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Prije tog se moja 'voljena' seka igrala babikama.
    Pa je nastala ova slike u kojoj babbika (barbika)
    grli zekka!
    Image Hosted by ImageShack.us


    ! i to je to do sutra !
    .Užasnog dana kada škola poèinjE.


    06.09.2009. • Komentari (4)





    69 dan

    Moj dan ukratko:
    -bila loše volje
    -jutro pospremanje i šišanje

    btw. evo kak sam se ošišala
    al ovdje je ispalo (na sl. ) ružnije neg u stvarnost!
    Image Hosted by ImageShack.us


    btw. bolje bi pristajalo im NOT the/a star
    Image Hosted by ImageShack.us

    -popodne zvrcanje i druženje s frendovima
    -al ne dugo malo šetnje i malo prièanja i sad sam doma!

    I dalje sam loše volje
    a uz to me još i USB zajebava!


    05.09.2009. • Komentari (4)





    68 dan

    ! * !
    Danas je bilo,
    recimo to tako zanimljivio i super.
    Bila sam vani malo ujutro i sad od
    pol 6 .
    Bila sam s par frendica i frendova.
    Al prije tog sam išla toj jednoj
    frendici kupit poklon!!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Poslije sam bila s njoj i još nekim
    likovima.TAm smo nešt radili a
    kasnije smo ošli do mene i
    'tuckali' lješnjake!!
    Image Hosted by ImageShack.us

    I na kraju ,
    smo se malo divili nebu!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    ciao


    04.09.2009. • Komentari (3)





    *67* *day*

    Eh.

    Ništa danas.

    Samo ujutro malo
    vani , sjedila na
    terasi s frendicom
    i prièala.
    Ali to je bilo poslije
    još jedne razmjene.

    Kupovala sam ali i
    prodavala.
    Ovaj put s puno manje
    knjiga ali s cd- ima.
    Na kojim sam zaradila
    40 kuna a isto tolko
    i za knjige.
    Image Hosted by ImageShack.us


    Susjedni 'prodavaè' osim
    mojih frendova je bio jedna
    zakon èovac koji je prodavo
    crtiæe i filmove!"!"!
    Ovo je znak s kojim se
    'reklamiro'.
    Image Hosted by ImageShack.us


    PozzZZzz


    03.09.2009. • Komentari (3)





    67 dan

    Bok vama ljudi!
    Evo mene back!
    Bila doma cijeli dan
    osim par sati ujutro
    kad sam bila s frendicom!
    A sad gledam NMK !!
    Jej! Opet su je vratili!
    Imam 2 slike.
    Sve su mog doruèka
    tj. jesu moj doruèak:
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    BtW.
    Ja sad idem u 7 razred
    za sve koji su pitali!!


    02.09.2009. • Komentari (1)





    6 6 d a n

    Eh!
    Divam dan!
    Malo naporan al lijep i zanimljiv.
    Digla sam se RANO u 7.
    U petnaest do 8 krenula sam
    prijateljicama na razmjenu u
    našu školu!!
    Bila je prejadna.
    Bila sam tam sat vremena i
    pokupila sam sam jednu knjigu
    i to zato jer mu je profesor daO!!
    HellOO!! xDD
    Al opet. Bilo je fora.
    I da, dala sam 1 knjigu frenidici i
    jednu prodala nekoj ženskoj!!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Došla doma i èekala 13.
    Tad sam s mamo krenula na
    Velesajam po knjige!
    Našala sam VeLiKi dio knjiga!
    Nakon nekog vremena mi je
    dosadilo hodat- pa sam za to
    zaposlila mamu a ja sam
    lijepo prodavala i zaradila 200-
    tinjak kuna!
    Image Hosted by ImageShack.us

    I onda sam ih spiskala na
    nove skinny crna hlaèe!
    iz avenu malla !
    Image Hosted by ImageShack.us

    Onda sam se vratila doma.
    Išla van sve do sad !!
    I onda sam se htjela slikat u hlaèama
    da ih vidit al nije uspilo!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Al ja bi jooooooooooš!


    01.09.2009. • Komentari (5)





    << Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.