• On/Off

    01/2010 (19)
    12/2009 (26)
    11/2009 (26)
    10/2009 (25)
    09/2009 (30)
    08/2009 (17)
    07/2009 (20)
    06/2009 (3)

    < kolovoz, 2009 >
    P U S È P S N
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • Who aM I [li££e E³a] ?

    ... zauzeta curica
    ... koa obožava izvidaèe i ostale svoje hobije
    ... mnogi kažu; pametna i bistra
    ... jako posebna i kreativna = )
    ... bookomoljac & vesolanka
    ... pomalo izgubljana
    ... pjesnikinja u duši
    ... teška zagrebèanka
    ... cura koja voli svoj 365 projekt i koji æe trajati 28.o6.2o1o

    ... ps. ako neko zna nekakvi natjeèaj PLIZZZ nek kaže jer stvarno
    bi htjela sudjelovat na nekom !

    AnD ThiS iS iT
    Image and video hosting by TinyPic
    Obožavam ovu fotku

    Who aRe thet 365 peopels

    Queen's normalno blog
    Moj norMalni blog

    L365
    L x
    Look this world
    this World °x°
    No agrument
    NO x -.-
    Meginih 365 dana
    x...
    Opet Ivan
    WTF? x ?
    Darkmoon 365
    Dark x
    Self inflicted
    Amelia's x
    Slick Senorita
    x Senorita.
    .nikky. | p365 |
    Nikky


    PliSSS ne zatvarajte blogove da vas nemoram brisati,
    a za one koji su sluèajno naletit; budi faca i pridruži se
    *** 365 društvu ***

    About *3*6*5* procject

    Ak još nemaš i neznaš šta je 365 projekt, slušaj!!!

    koji traje 365 dana.To je projekt
    Svaki dan slikaš jednu ili više fotografija.
    Zatim ih prebaciš i objavljuješ godinu dana na blogu.
    *jednostavno zar , ne *?* xDe

    credits

    design: MissSmileDesigns

    kostur: ldesigns

    65 dan

    Evo me.
    Konaèno probila dosadnu rutinu.
    Bila sam vani s frendovima i frendicama i super se zabavila!
    Al mi se neda pisat pa odmah idem na slike:

    Dok smo se vozili
    otkrivali smo kvart i naišli na nešto
    šta ni sami neznamo šta je:
    Image Hosted by ImageShack.us


    Zatim kad smo se šetali
    smo prolazili kraj ovog sweet pesa!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    I za kraj
    slika na kojoj sam ja
    u svojim omiljenim trapericama
    Image Hosted by ImageShack.us


    B Y ppl's!!


    31.08.2009. • Komentari (7)





    64 dan

    Danas opet
    ne zanimljivi
    i dosadni
    dan ! no burninmad no
    Bezveze!!!
    Ista takva je
    i slika - be-
    zve-zna ! !
    Evo je
    Image Hosted by ImageShack.us


    30.08.2009. • Komentari (7)





    63 dd aa nn

    Ej ljudi!
    Još jedan dan!
    Danas sam bila
    doma i dosadivala!
    A ja usprkos tome kaj
    ima par knjiga nisam
    nijednu èitala
    Image Hosted by ImageShack.us


    veæ visila na fejsu, blogu
    veèernjem.hr i tportalu
    i još nekim stranicama
    jer je padala kiša!!
    Ovak je nebo izgledaLo poslije kiše
    Image Hosted by ImageShack.us


    PozzDravLJam


    29.08.2009. • Komentari (6)





    56/do/62 dan

    I evo mene sa mora.
    U svom lijepom Zagrebu!
    Danas imam puuuuuuno
    slikica! Pa bolje da krenem!
    Al sam da napomenem :
    da mi je bilo SSSSSSUPER!

    *Smile*
    (slikala sam svaki dan po jedan smile)
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    1. dan
    *cmoookvica*
    Image Hosted by ImageShack.us


    *sat* (ko vidi kolko je sati)
    Image Hosted by ImageShack.us


    2. dan
    *moj maneken*
    Image Hosted by ImageShack.us


    *medeni medo*
    Image Hosted by ImageShack.us


    3. dan
    *wake up*
    Image Hosted by ImageShack.us


    *lOOk 1 and 2*
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    4. dan
    *sea*
    Image Hosted by ImageShack.us


    *jump to SkY*
    Image Hosted by ImageShack.us


    *sjena*
    Image Hosted by ImageShack.us


    5. dan
    *brm-brm*
    Image Hosted by ImageShack.us


    *tatoot*
    Image Hosted by ImageShack.us


    6. dan
    *WooW*
    Image Hosted by ImageShack.us


    *jump in pOOl*
    Image Hosted by ImageShack.us


    današnji dan
    *Zagreb-Luèko*
    Image Hosted by ImageShack.us


    *dark*
    Image Hosted by ImageShack.us


    BtW.
    imam ja još PUUUUno slika
    al pola ih je na tatinom mobu
    a on mi nemre sad dat, a na
    veæini su moj brat i seka koji
    nežele da objavim njihove slike!

    I da sry kaj su ukoso
    al bi predugo trajalo kad bi svaku okretala!
    SEE U!


    28.08.2009. • Komentari (7)





    55 {dAn}

    EJ ljudi!
    Evo me!
    Danas sam bila zaposlena,
    pakirala sam se za na more,
    pa imam sam dve (usputne) slikice!
    Nadam se da vam se svidajU!

    Isprobala sam, kupljenje, peraje!
    Taman!
    Image Hosted by ImageShack.us


    Teletabis!
    Mislim da se zove DiPSi!
    Image Hosted by ImageShack.us


    Kao što sam gore rekla;
    idem na more!
    Neæe me bit do srijede,èetvrtka
    NAJkasnije petka!
    Pošto idem u 'civilizaciju'
    imat æu mobitel pa æu fotkat!
    Ak od nekog nažicam komp
    malo æu otiæ do vas i komat!
    zubo pOzDrAv! zubo


    21.08.2009. • Komentari (11)





    54 dan

    Evo mene!
    Stigla sam!
    Imam par slikica,
    sve su , hmm,
    prijateljskog
    raspoloženja!
    Pogledajte ih!

    Dve zvijezde od naših prstiju! Koja vam je bolja?
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Ja sam bila sa svojim:
    Image Hosted by ImageShack.us


    i
    Image Hosted by ImageShack.us


    CiAo!


    20.08.2009. • Komentari (7)





    53 dan

    ej ljudi!

    Danas
    opet bila vani i uživala!
    Sad
    sam došla doma!
    S frendicama
    bila vani i prièala i prièala....

    Slike nemaju veze s ovim
    gore al lijepo je to spomenut!

    Prva slika!!
    Moj krov i jedno moje umjetnièko platno!
    Image Hosted by ImageShack.us


    Druga slika!!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Slika jednog beža ! = )


    19.08.2009. • Komentari (5)





    5 2 d a n

    Ej!
    Došla ja doma!
    Bila vani s frendicama!
    Naslikvale smo se!
    Cijela mi memorija ode,
    al nesmijem slike objavit ; ( !

    Pa evo,
    mrtve prirode!
    Inaèe. sam imala više slika, al sam neke sluèajno izbrisala!!!

    Sve slike- su bojice!
    Ove su obiène!
    Image Hosted by ImageShack.us


    Ove s textom!
    Image Hosted by ImageShack.us


    A ovo su njihovi vrhovi!
    Image Hosted by ImageShack.us


    POZdravljam!


    18.08.2009. • Komentari (6)





    51 dan

    Imala sam ideje pa imam 5 slika!
    Evo ih!!

    Prva
    -ventilator
    Image Hosted by ImageShack.us


    Druga
    -baba i dedo
    Image Hosted by ImageShack.us


    Treæa
    -svijeæa
    Image Hosted by ImageShack.us


    Èetvorta
    -smajliæ od roštilja
    Image Hosted by ImageShack.us


    Peta
    -voæe! grožde i šljive!
    Image Hosted by ImageShack.us


    CIAO! = D


    17.08.2009. • Komentari (6)





    day 50

    Ejte ljudi!
    Da prokromentiram komentare:
    tj. da vam kažem šta je na onim
    dvjema slikama!
    Al èek! još malO!
    Najbliža je bila "L365 " s reèenim "ono u tuš kabini, a? :D "
    A sad!
    Znaèi; na njima je...
    ...
    ogledalce (al ne ono obièno za gledanje)
    i šampon!
    Na 1. slici šampon se MALO vidi, a na drugoj
    samo njegova 'tekuèina'.


    Dansa sam sa familijom išla na wikendicu
    nedaleko od Zagreba, a opet izvan njega,
    u drugom gradu!!!

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ovo vam je slika s balkona 'tamo ravno'
    mislim da je u tom smjeru Zg!!

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ovo vam je moje dvorište i moje biljke (drveæa) na njemu!
    btw. sorite kaj nije okrenuto!! nije mi se dalo!!

    Image Hosted by ImageShack.us

    Slika je (po mom) mišljenju sasvim jasna!!


    16.08.2009. • Komentari (1)





    49 dan

    dan je 49.
    a ja vam donosim
    5 tj. 3 slike!

    Nisam nešto raspoložena.
    Moglo bi se se reæ da sam tužna:

    Image Hosted by ImageShack.us


    Uz to kaj sam 'sad'
    još mi je dosadno pa je nastala ova slika:
    Image Hosted by ImageShack.us


    Isto takva slika,
    samo je malo ljepša, i iz drugog kuta;
    probajte pogodit kaj je to!
    Image Hosted by ImageShack.us


    15.08.2009. • Komentari (4)





    OBJAŠNJENJE ! (dan 47, dan 48)

    Ej ljudi!
    Prvo da vam objasnim zakaj 13-og nije bio post.
    Znaèi, ja sam vam juæer bila vani s frendico mi došla
    oko pol 10. I krenem ja na komp da objavim slike!
    Trznem ga, i dodem on meni da se prijavim, upišem
    lozinku i kliknem 'enter' a komp niš! Udem sa mišom
    i isprobavam dal mi radim tipkovnica a ona mrtva!
    Ne reagira ni niš. Resetiram par puta kompjuter al
    nema uèinka. Iskljuèim kabel tipkovnice i ponovno ukopèam
    al niš.
    I tek mi je danas proradila. Nekaj je tata napravil pa je proradil!


    A sad SLIKE!!!
    13. 8 - dan 47.
    Bila sam u Maksimiru!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Ja i L smo otkrile ljigavca!
    I onda ga po klupi razdužili!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Ja sam ga i u novèanik stavila!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Od ljigavca smo radili slova!
    Ovo je 'O'!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Napravile smo M kao Mihaela (moje ime)!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Zatim i I!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Onda M i L.
    Naši inicijali!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Zatim smo dobili još malo ideja za M i L!
    Pa smo i ruke dodali! (trebalo bi pokazivat M (i) slovo L)
    Image Hosted by ImageShack.us

    Evo , meni i L, morža!
    Image Hosted by ImageShack.us

    I meni najbolje ispadnuto nešto od ljigavca-....
    Srèeko!!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    Dan 48.
    Današnji dan!
    Cvijetiæi!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cvijetiæi i èovjeèuljci iz sladoleda!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Još jedamput!
    Image Hosted by ImageShack.us

    I nešto 'jaaaaaaako sweet'!
    Image Hosted by ImageShack.us



    I slika koja sam trebala objavit prekjuæer.
    Umjesto koje je objavljan X!
    (Ima još jedna takva slika, al mi je ova bolja)
    Image Hosted by ImageShack.us


    Zadnja 3 dana sam baš imala mašte.
    Nadam se da bu se ona nasatvila!
    POZdrav



    14.08.2009. • Komentari (4)





    46 dan!

    Evo!
    Raspoloženje slièno juæerašnjem sam kaj sam danas imala ideje za slike.
    AL!!!
    -...-
    kaj je bilo?
    Slikala sam s mobom od stare i sad kad trebam prebacit, kaže ona meni
    da joj je mobitel zaštekal i da ga je ugasila i neæe upalit!
    Ak joj sutra proradi OBAVEZNO objavim jer su mi slike, Zakon!
    A sad, jedna,
    malo bezvezna:
    Image Hosted by ImageShack.us


    12.08.2009. • Komentari (5)





    45

    bok.
    nisam raspoložena.
    bilo dobro do naveæer.
    a onda sam došla doma.

    1.
    jedna pametna
    Image Hosted by ImageShack.us

    2.
    ja,moja obleka i naoèale.
    Image Hosted by ImageShack.us


    11.08.2009. • Komentari (7)





    4/i/4

    evo.
    danas kupovala gluposti za školu.
    bilježnice,torbu,tražila (bezuspješno) pernicu,tehnièke i slièno...

    Nisam ponjela mob
    pa sam morala na brzinu slikat fotke,
    Danas samo dvije.
    Jako sliène.
    Meni nova najdraža bilježnica.
    1. opcija tj. slika =
    Image Hosted by ImageShack.us


    i ista ta bilježnica ali malo drugèije slikana =
    Image Hosted by ImageShack.us


    doVideNja!


    10.08.2009. • Komentari (3)





    43 dan

    one more day!

    three more photo!

    first.
    - the sony ericsson z550i
    Image Hosted by ImageShack.us


    secund.
    -the screen
    Image Hosted by ImageShack.us


    third
    -the ass
    Image Hosted by ImageShack.us


    -end-


    09.08.2009. • Komentari (4)





    AkO sam dobro izraèunala. 42 .dan

    =Im
    =Back

    Znaèi,
    vratila se ja u ovaj virtualni 365 svijet!
    Pozdravljam vas sve!
    Meni je bilo, fakat -odlièno-
    Al mi se neda sad o tom pisat.
    A ak bude bude to na mom privatom blogu!

    A sad -. slika .-

    Prva:
    Image Hosted by ImageShack.us

    -moje japanke-

    Druga:
    Image Hosted by ImageShack.us

    -sjena moje haljine-

    Treæa: THE BEST :
    Image Hosted by ImageShack.us

    --


    08.08.2009. • Komentari (5)





    << Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.