tre zaljubljene koze

16.07.2007., ponedjeljak

Boook!!!

Evo ja malo uhvatila vremena i volje da se javim.Na praznicima je ok, ima dana kad mi bude užasno dosadno..Rođendan mi je bio super, tu večer ostvario mi se barem jedan san-Gero..
Al dobro je, sva sreća, pa sam se oladila od njeg..Trenutno se za nikog ne zanimam, al ipak malo škicam na Karlovića..Baš je sladakcerek
U sub idemo u grad, Bara i Ana slave rođendan.Bit će nam strava..Opet na Brlićku pa u Valinor.Doći će Gero i Sale.Ajd Gero je ok, al Saleta ne podnosim, fuj, od subote. Ugl, gadno smo se posvađali!! Bilo bi dobro da mi se ne obraća neko vrijeme.Gero me vozio kući,hm,nas dvoje sami u autu,strava..Al ništ nije bilo, i ne želim imat ništ s njim.I bolje je tako.

U osmom mjesecu idem na more.U Drage kod Zadra.A šta je najbolje, vodim svoju Mateicu sa sobom thumbup bit će nam koma svaki dan,uživancija i sve to dead

Bara dolazi danas iz ZG-a, možda je već i došla, s njom će doći i Elica, koju ovim putem pozdravljam mah

To bi bilo to, valjda, ne događa se baš nešt zanimljivo ovih dana, osim što ćemo sutra možda na kupanje u Selnu....

plavuša

- 18:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


U ovom spaljenom blogu ćemo uglavnom pisati o našim spaljenim boljim polovicama... I TAK......i o skoli.....ma uglavnom mi smo tre spaljene...zaljubljene...koze...:)

blog layouts