tre zaljubljene koze

11.05.2007., petak

odgovor na upit????

evo mene u utorak nije bilo u školi i neki ljudi počeli srat...puknucuznaju oni dobro...iako mislim da jedan od tih ljudova je pod utjecajem drugog..al nije bitno..

moji komentari na prošli post:
'alo ljudi zajebite plavuše'-ok, i vi brinete postojite al ne bi se ni plavuše trebale zapostavit, iako ih neki ljudi zapostavljaju

'i mi postojimo'-ko je reko da ne postojite, to sad ispada kao da su samo plavuše bitne...netko se očito sažalijeva..

'ako su plavuše tako popularne, zašto onda toliki vicevi o njima'-baš zato što jesu popularne, a meni se čini da brinetama nedostaje popularnosti i pozornosti

'zadnja rečenica, ne da mi se sve pisati'-haloooo,svako je za nešt nadaren,a neke brinete su gluplje od bilo koje plavuše koju ja znam...

i to bi bilo uglavnom to, ti barbara nemoj sad dignit surlu do neba...a ostalo ćemo prokomentirat u parkiću....

I JOŠ NEŠTA: brinete nemojte se ljutit...

ugl...ko ima šta loše protiv plavuša nek odjebe...

dečki...
Celebrities Female Images



Celebrities Female Images



Celebrities Female Images



Images for your blog codes



e sad smo kvit, i nedo vam Bog da išta više serete!

by: zna secerek


- 19:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


U ovom spaljenom blogu ćemo uglavnom pisati o našim spaljenim boljim polovicama... I TAK......i o skoli.....ma uglavnom mi smo tre spaljene...zaljubljene...koze...:)

blog layouts