tre zaljubljene koze

21.03.2007., srijeda

always the same things...

da da, uvijek iste stvari, a radi se o njima...danas,a već u narednih nekoliko tjedana događaju mi se šokantne stvari..i danas... eekovo neki ljudi ne bi smjeli znati tako da neću pisati o tome,al ugl...to znaju oni koji smiju znati i znaju...

zašto su dečki čudni?? AJD ODGOVARAJTE!!puknucu

prvo kaže ne želi ništ sa mnom, samo da budemo prijatelji, onda se sam javi, pa se raspituje o meni tj. jel imam dečka i ta sranja...

bezveze...namcor

al samo on zna zašto to radi...
i neke su stvari predobre da bi bile istinite..no

ugl...šteta je da mi cure se živciramo zbog njih, oni ionako nas ne zaslužuju..ženski rod je BOLJI yes LJEPŠI yes POPULARNIJI.. yesITD...naravno PAMETNIJI!!yesyesyes

i to je to...uživajte.. i curke: no sikiriki zbog papaka..!! yes

volim sve ljude koji ovo čitaju...cerekcerek

by: plavuša mah








- 17:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


U ovom spaljenom blogu ćemo uglavnom pisati o našim spaljenim boljim polovicama... I TAK......i o skoli.....ma uglavnom mi smo tre spaljene...zaljubljene...koze...:)

blog layouts