< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

U odrazu vidim kako uzimas bisere iz mojih ociju...


Vezao si moje nebO
bijelim koNcem....
i taKo nesigUrna sjedala
sam naslonJena
na hLadni ziD**
izostajala je lJubaV.........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...sad gledam kroz tvoje oci
ti si nišan na licu moga andjela
oprosti mi sto odlazim
ja nikada ne ostajem.
Odlucio sam da te volim
i onim cega se najvise bojim,
abortusom i atomskom bombom
..ti i ja smo taoci visina
sve dok se zemlja ne oduzi oblacima..
bez imalo sebe...**




Tisuce malih bogova sliaze
nocas skriveni
u kisnim kapima..
na moje lice padaju kao
da se igrajU
zivota u koRaku...°°


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LiNkoVi*°°

aryan**plemenita** ;)
nikolinica moja :))*
~dizZzy,poseBna djeVoJka°**
eva* :)
°°PandOriNa kUtiJa°°
moje drago dijete cvijeca :)
LjubiCasTA**
iris* ;)
aLaDdin**¨¨=)=)=)
**psychodeLiC mUshRoOm:)*°°
mAlo dijEte srEce=)=)**
lekadol brusnica=)
°°beLLa°°:)
°°~sNjegUlJicA*

vidiM te u zvijezDama**


"if you are leaving
close the door...
i'm not expecting
people anymore.."
*when a blind man cries*

"imagine all th people
living life in peace"
*imagine*

"...when you're strange
faces come out of the rain
when you're strange
no one remember you're face..."
*people are strange*

"...to find a queen
without a king
they say she plays guitar,
cries and sings..la la la"
*going to california*



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJ MSN:leah_inutero@hotmail.comsmijeh



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~uhvatila sam Te kako krades moja sjecanja na rijeci zaborava...


gledaj kako sjaji tvoj odraZ*
~tebi dajem...
tezim laganjem*nesvijesnim...

Toliko je lijepo da ne zelim zaboraviti...
a toliko bolno da polako
presjeca posljednje konce...
rusi dugo gradeni pjescani dvorac..
koji ovisi o rijecima onog koji ne razumije...

Branim nesto sto nikad nije bilo moje~
Volim proslost..
sanjam zelje...
zelim snove*

Poklanjam ti.....
pogledaj...
zadnji put..
i reci*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Cekam na peronu zaborava
vlak koji odvest ce me
daleko od uspomena..
a nocima lijezem u postelje
proslosti.
PLahte svjeze su,
a odisu mirisom davnog.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Izaci ce kasno sunce..
a ja cu jos uvijek
biti zarobljena onim
koji ne razumije.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

°°jOs cAroLijE°°
10.06.2007., nedjelja
~Slatkasti,sareni miris buducnosti koju predvidam~

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Slatkasti okus
djetinje mladosti...
Tockasto otkrivanje
i sarena stvarnost
zarobljena
tudim koracima.

Leptir zapetljan
u mrezi osjecaja
na mome stolu.
Povucen za prividnom
carolijom ljubavi
koja gine kroz noc.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Tjeskobna sutnja
i lom kroz stvarnost.
Zamisljena haljina
prislonjena tijelu.
Ljubicasta haljina
koja ocrtava moju nutrinu.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Vidim sebe kako
drugacija koracam
ulicom ljeta.
- 21:12 - Komentari (100) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.