< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

hrana, muško-ženski odnosi i ostale općeljudske teme





Kogo

Blog
Kogo
posvećen kuhanju, gastronomiji i drugim svjetovnim užicima by Derza & Trenk

Trenutna tema: Mala pomoć u kužini #1
Radno vrijeme bloga
svaki radni dan od 8 - 4
subotom nedjeljom i praznikom nisam online


kontakt
kogo.trenk@gmail.com










utorak, 12.06.2007.

Seksualne igrice

Nedavno smo žena i ja slavili godišnjicu braka. Uz neke sitnice dobili smo priručnik obećavajućeg imena: „Seksualne igrice“. S nestrpljenjem sam čekao odlazak gostiju s proslave da bacim pogled na poklon. Kako je bilo kasno plan je bio slijedeći: prije spavanja teorija, u jutro praksa.

Stranica 18, porezna prijava: „Jedan partner je obučen u poslovno odijelo, sjedi za stolom prekrivenim papirima. Drugi glumi osobu bez novaca za plaćanje poreza i pokušava dogovoriti 'alternavini' način…“.
Žena: - Izvolite…
Ja: - Dobar dan. Dobio sam ovu poreznu prijavu koja je, mislim, pretjerana.
- Mogu li vidjeti?
Prekapam po džepovima i vadim popis za dućan.
- Evo, tu su prihodi i rashodi pa…
Predajem „dokumente“.
- Da, to je suma koju trebate platiti. 17.000 kuna. Ne vidim nikakvu grešku.
- Možda nema greške, ali znate, žena, djeca pa ako bi se nekako mogli dogovoriti. Da imam novaca platio bi tokom godine.
- U prijavu stoji kako imate dobre prihode, na to ste trebali misliti prije.
- Stvarno nemam novaca, može li neki dogovor? – vadim novčanik kojeg žena istrgne iz ruke.
- Da, jadnih 20 kuna. Želite prijedlog? Hm, dobro: u City Centru sam vidjela super cipele za bijednih 800 kuna. Vaš dug od 17.000 za samo 800 kuna na tri rate!!!

Žena hitro ustane čvrsto držeći karticu. Prije nego sam se snašao bio sam u autu za City Centar.


Stranica 24 „Igra doktora“
Žena: - Izvolite.
- Javlja mi se određeni bolovi tu dole…
- Mislite kod testisa?
- DA, DA! Kod TESTISA!!!
- Ne morate se sramiti imena intimnih dijelova. Je li bol oštra ili tupa?
- Pa ovaj, valjda tupa. Da se skinem?
- Neće biti potrebno. Imate karcinom bubrega, ovo vam se javlja refleksna bol.
- A možda bi masaža mogla umanjiti simptome?
- Ne vjerujem. Uzmite voltaren, dvije tablete prilikom napada dok ne umrete u narednih dva mjeseca. Na žalost, nema vam pomoći. SLJEDEĆI!!!


Stranica 38: „Sada imate dovoljno iskustva za prijelaz na 'opakije' igrice. predlažem vam igru 'Gospodarice i roba'…
Tu sam večer usisao sve sobe, oprao kupaonicu, skuhao ručak za idući dan, oprao prozore i promijenio posteljinu. Sjećam se odgovora kad sam predložio seks.
- Stvarno pretjeruješ! Igramo se tvojih igrica već 4 sata. Mogli bismo promijeniti aktivnosti, recimo uključiti TV.


O udarcu koljenom u jaja pri igri policajke i lopova neću ni govoriti. Ne shvaćam ovakve priručnike. Čemu služe? Jedina istinita rečenica je da igrice „pružaju nezaboravna iskustva“. Definitivno su mi se usjekla duboko u pamćenje.


- 23:16 - Komentari (12) Isprintaj - #