< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

hrana, muško-ženski odnosi i ostale općeljudske teme





Kogo

Blog
Kogo
posvećen kuhanju, gastronomiji i drugim svjetovnim užicima by Derza & Trenk

Trenutna tema: Mala pomoć u kužini #1
Radno vrijeme bloga
svaki radni dan od 8 - 4
subotom nedjeljom i praznikom nisam online


kontakt
kogo.trenk@gmail.com










utorak, 16.01.2007.

Pet stvari koje ste oduvijek htjeli znati, a niste se usudili pitati

I to me zadesilo, kako svi gotovo svi na blogu dobili meme, zadesio je i mene. Odbio ga od Rahatli. Sad treba napisati pet stvari o meni koje ne znate

1) Pisanje – nikad u životu do bloga nisam pisao, kako sam završio matematiku, 90% napisanih rečenica nije bila duža od 7 riječi i sadržavala je samo imenice i glagole. Dok pišem, č i ć fulam u 50% slučajeva, dok ije i je u nevjerojatnih 78%
2) Vojska – u uniformi sam proveo manje od 24 sata dok me nisu izbacili :). Ne poznam niti jednu osobu s kraćim vremenom služenja :))))
3) Sport – iako nikada nisam bio vrhunski sportaš, osnovao sam dva sportska kluba i osvajao medalje na državnoj razini
4) Gluposti – koji puta imam potrebu reći/napisati nešto izuzetno glupo. Čak i stvari za koje znam da se drugima neće svidjeti ili će me pogledati u čudu, da će mi se kasnije osvetiti i biti mi žao što sam to rekao. To je jednostavno jače od mene. Zato ako dobijete glupi komentar od mene, nemojte uzeti za ozbiljno.
5) Blog liste – stvarno me počinje ljutiti što sam još uvijek na fresh listi, Na almost cool velika većina zaslužuje biti, ali ima nekih koji prepričavaju stare viceve ili komentiraju vijesti iz novina (obično sa zgražanjem). Ovdje se od kraja 8. mjeseca trudim dva puta tjedno objaviti originalnu priču, ovo je 41. post! E da, jedna priča je obrada Rowana Atkinsona :).

Toliko od mene. Sada bi trebalo pronaći osobe koje još nisu dobile meme. Hm, hm
Cicibambula (da te ljudi malo upoznaju, da napišeš prvi post, a možeš mime staviti i kod mene), Armanina (nisi još dobila!), Fjako. I možda kasnije skužim nekoga tko nije dobio.


- 12:20 - Komentari (11) Isprintaj - #