< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [awww]


živim u zgb-u, volim se zajebavat, kompove,trebe, graffite...
mrzim debile,jadnike,debile, dvolicne, seronje
E da, moj blog je bolji od tvog

--------------------
MSN
amd_athlon19@hotmail.com
--------------------



banner (kopiraj kod u svoje linkove)





Hit Counter





PROGNOZA ZA ZAGREB

"POTPUNA PROGNOZA"




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us

































[četvrtak][28.12.2006.]

n00b

bok ekipa!

pisem post jer mi je ultra jebeno dosadno.

evo prvo cu poceti kae bilo danas...

oko 12 je bio jam u pothodniku(crtalo ih je vise)

dosao sam samo pogledat i bilo je sve ok...

svi su se zajebavali...

(ROMOK LUĐAK)rofl

no onda jos skoro niko nije zavrsio naleti neki jebeni deda i seremo mi njemu on nama
i frajer nam drotove pozove, oni dodju seru nam, traze osobne itd
zapisali su ih...
skoro su im zvali starce...

ali fakat sam i ja kao svi oni mislio da je legala u pothodniKima al jebiga...

dobro da nisam crtao...
smokin


onda na badnjak je bilo hardcore...

krsenje svega i svacega...

jedna stanica je skrsena brutalno...
kiss

e da...

bili smo u bircu, i posto ja ne volim pit kaFu, narucio sam si kakao...no

zena mi prvo frendu da kavu sa slagom a on narucio kavu s mlijekom...

ja probam svoj "kakao" ono osjetim kava, ja kazem zeni dala si mi kavu umjesto kakao, dodje ona ma nisam imala puno kakaa pa sam ti malo kakao malo mlijeka i malo kave pa ti je to ko bijela kava...

ja probam jos vidim ono crna kava sa slagom...

i nis, nisam ni pio ni platio...

ko ju jebe, prvo mi da krivo i onda jos sere sta je stavila...

e da, i pljunuo sam u kavu.

ma goni to u tri picke materine...
headbang

eh, evo vam malo statistika mog bloga
btw prije 12 dana mi je bila "godisnjica" ovog bloga!
njami


Datum i vrijeme prvog posta: 21.01.2006. (22:42)

Ukupno postova: 97

Mjesec s najviše objavljenih postova: veljača, 2006. (32 postova)

Mjesec s najmanje objavljenih postova: prosinac, 2006. (2 postova)

Ukupno komentara ostavljenih na vašem blogu: 1195

Datum i vrijeme kreiranja bloga: 01.01.2006. (16:21)




ovo je najjace!
kreiro sam si blog na novu godinu, a napiso prvi post na rodjendan!
roflroflrofl


a evo vam slikica mog macka...
bas je cute...
deaddead









[ 11 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.