< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [awww]


živim u zgb-u, volim se zajebavat, kompove,trebe, graffite...
mrzim debile,jadnike,debile, dvolicne, seronje
E da, moj blog je bolji od tvog

--------------------
MSN
amd_athlon19@hotmail.com
--------------------



banner (kopiraj kod u svoje linkove)





Hit Counter





PROGNOZA ZA ZAGREB

"POTPUNA PROGNOZA"




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us

































[ponedjeljak][04.09.2006.]

..:pakao:..

hm...gledate naslov i mislite si...da upravo to...pocela skola...aaaa....headbang...upravo se vratih iz te omrazhene ustanove....bang....torba mi bila ful teshka tak da me sad boli vrat i ramena...namcor...iako kao i svi mrzim ici u skolu nekako sam bio hepi ujutro...frendovi i sve...yes...ali opet kad pogledam sve to zivciranje...ne hvala....nono...ujutro sam se jedva probudio...nemozete vjerovat kako se naviknete na dizanje u 12 ili 1...ah...wink...a sada u 7 sati...probudio sam se ujutro odmah upalio komp i otiso obavit sta se mora...smijeh...malo procacko po netu...nes pojeo...i krenuo u fafich(park) a tamo bila sva ekipa...zajebali smo se malo pa u skolu...sve se vracha...brzo su mi prosli ti praznici...sve u skoli je kao da je bilo jucer....headbang...prvi sat tehnichki novi profach...lik je tek doso s faksa tak da je jos mulac ko mi svi...wink...ok je frik...odmah smo nekaj ucili...u kompovima i tak...i frik pita nekakva pitanja kao da provjeri jel znamo isht...i pita kae to podatak...ono znam kae to ali on hoche neku definiciju...a u tri picke materine...i onda tam neke glupe definicije...iako to znam bolje od njega...hihi...thumbup...rofl....zadnji sat smo imali matishu i naravno kad vidim profu zlo mi je...blabla....i zena brije ak sam ja proso s 5 da sam ja neka dobrica...tj jesam dobrica ali necemo sad o tome...zujodeadsmijeh...i stavila me na portu...o jebem ti portu...u tri picke mrtve materine i portu...(to se nije odnosilo na profu)lud...aaaaaa....poludit cu....taman sad kad sve ponavljamo i to, a ja sve zaboravio ja na portu i to s nekim idiotom od 20 godina...isus...headbangheadbangheadbang...eto ljudi ja sam se malo puno raspiso tak da to privedem kraju...eto dosadno mi i slusam six days od dj shadowa i dosadjujem se valjda cu sad ici van il nes...eto ljudi pozfrav svima!!!partywavenutwave



[ 28 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.