< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [awww]


živim u zgb-u, volim se zajebavat, kompove,trebe, graffite...
mrzim debile,jadnike,debile, dvolicne, seronje
E da, moj blog je bolji od tvog

--------------------
MSN
amd_athlon19@hotmail.com
--------------------



banner (kopiraj kod u svoje linkove)





Hit Counter





PROGNOZA ZA ZAGREB

"POTPUNA PROGNOZA"




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us

































[utorak][13.06.2006.]

..:fuckin blog.hr:..

bok ljudiiiii!!! evo prvo chu zapocheti sa ovom fuckin "nadogradnjom" bloga...je je...nadogradnjarolleyes ko da se nezna da je neki kvar a vjerojatno su to bili hakeri nebi ovi nadlezhni iz bloga svakih 15 dana nesto nadogradjivali kad su vec prvi ili drugi put nadogradnjivali nek to naprave kako treba jer blog sad ima pol hravatskesmijeh ali ja mislim ipak da su to hakeri...hakeri rulajuuu....cool...e sad malo o shkoli DOBIO SAM 4 ILI 5 IZ TESTA IZ MATISHE I SAD IMAM 4!!!!!4!4!4!4! partypartypartypartypartyJEEEE kak sam happy a shto je josh bolje stari mi je obecho komp ito koju pilu...jedva chekam reko mi je dacu ga dobi uskoro..kaj sad to znachi...da bar sto prije jer mi vec ide nakurac ova kantA 1.7 celeron...jesus...nemres nijednu igru normalnu igrati...cak mi "most wanted" brejka a evo za one koji se kuzhe u kompove kakav ce to biti komp...
3.0Ghz Intel Pentium!!!!graficka radeonka x800 512mb na grafickoj!!dead!!a ostalo se zna...BTW super kaj cu dobit LCD monitor...napokon...a ja sam vam inache opsjednut kompomrofl i netom...e da prije par dana sam dobio MAXAdsl tak da sad imam dva neta...DCM flat rate i MAX...superrr...a da ja vishe ne dosadjujem sa kompovima i shkolom...procitao sam u newzpaperima i na blog.hr da ce mozda se opet vratiti uniforme u skolu...jesus...koji debili...jebo ih uniforma...a i da ce mozda biti video nadzor...to je po meni ok...ah kaj da josh kazhem...e da na nekim blogovima sam vidio da je sad fora stavljati slike svog
"kutka"bang koja rijech isuse...smijeh...na blog pa cu ja isto sada staviti dvije slike gdje ja najcesche uredjujem blog a onda i josh graffite koje su radili jucer alen i kirac...alen je napravio dva a kirac jednoga...alenov mi je jedan losh...ali nije toy...a od kiraca je toychina to trebate vidjet isuseee....debil...a evo sad slike! mahwave
BTW malo je losha kvaliteta slika kad je slikano s mobom

koja bruka dead

jel fora kuchishte???smijeh
a evo i slike graffita:
evo prvo kircova toychina!!!rofl


evo hawka:Fuck!!!loshe se vidi zbog jebenog sunca...a jbg...takav je zhivot...lol



a evo i najboljeg zekya:bemu i on se loshe vidi



a ako zhelite vidjeti josh njegovih skica posjetite njegov blog!

BLISTERING

edit: evo Kornelija napravio sam ti banner...i hope ya like it! ;) ako ti nije dobar javi pa cu probat nesto drugo...
evo kako izgleda

a evo i kod:(samo ga prekopiras u box i tamo ce ti bit!)




[ 63 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.