< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [awww]


živim u zgb-u, volim se zajebavat, kompove,trebe, graffite...
mrzim debile,jadnike,debile, dvolicne, seronje
E da, moj blog je bolji od tvog

--------------------
MSN
amd_athlon19@hotmail.com
--------------------



banner (kopiraj kod u svoje linkove)





Hit Counter





PROGNOZA ZA ZAGREB

"POTPUNA PROGNOZA"




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us

































[utorak][16.05.2006.]

.......ja sam reko da necu pisat naslov!...koji sam ja debil opet sam ga napiso....LOL....

a evo i mene...nisam piso post jer nisam imao shta(nazhalost), a evo gasad iako nece nis bit posebno....
sta da kazhemmmm....hmmm...e da sutra nam pochinje mali kalibar! jeee! jedva chekam vec mi je dosadila zrachna.. e da prije dva tjedna namse vratila stara raska bila na porodiljnom! zena je glupaaaa necu nis posebno psovat ali fakat je retardirana...glumi tam neku faca kako ona sve mozhe nezna nis obajsnit iz matishe...tak da necu vjerojatno ni 3 dobit iz testa....fuck...a matak mi treba za ruđera....a dobora vjest je kaj je 31. dan skole! pa nema skole ali ima nekih natjecanja iz fuce ali ce bit i nekih ko i uvijek usranih priredbi (tam neki klinci se igraju i neke munjene "pjesmice" recitiraju...ma to sve zapalit....
ali dobro je kaj che bit iz fuce natjecanja ali je glupo kaj smo mi (nas raz.) najsabiji u nogasu i jos igramo portiv osmasha pa koji je to debil sastavljo....a jedva chekma natjecanje 30. ja mislim dan sporta je pa imamo natjecanje jeee mozda jos koju medalju pokupim...da bar....a jebemu sam sam sebi dosadan...ma najbolje da ja stavim neke radove iz photoshopa i graffite...hmm e da dali jos neko hoche banner???
nijem i bed napravit...e da sad sam se sjetio idemo NAPOKON na izlet nismo bili u sestom i sedmom razredu uopce a nema maturalca! jebes takvu skolu...idemo na izlet 7.6. a jos neznamo gdje da bar negje di ce bit zakon..ma previshe trazim DA BAR NEGDJE DI CE BIT NORMALNO a ne ko uvijek odemo negdje usrano cijeli dan smo po nekim muzejima a nis od zajebancije...a eto to je to evo radovi i graffit! e da ovog tipa s gunom iz proslog posta mogu ja samnjit udimenzije bannera i napravit banner (naravno i nesto napisat) jel oche ko?

a evo jedan rad iz photoshopa...malo animea

pozzz
mahwavethumbupsmokinpartyludmah
edit: evo avatar za komentare za skoorch...btw nadam se da ti se sviđa jer nisam nikakvu drugu sliku mogo nach da bi bar nekako lijepo izgledalo!



[ 25 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.