Design by: [Lucija]|

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sitnice koje čine moj život potpunim i nepotpunim...

Linkovi




21.12.2008.

stara pisma...uspomene naviru....
bila sam bezosječajno razmaženo derište...
kako da vratim vrijeme?
ispravim greške?
žao mi je, iskreno, od srca žalim....molim te oprosti mi...

osmjeh prijateljice, vožnja tramvajem...


hrabro naprijed...glava gore...
osmjeh ne silazi sa usana....
raspoloženje raste....dušo, zamjena je bila loša opcija....
s konja na magare....greška..
raspoloženje raste, tvoja greška meni svijetla točka...napokon vidim...


susret s prijateljima...osmjesi...

povratak kući...moja kula sigurnosti...
sjećanja se vraćaju, pravde nema, suze naviru...
platila sam za svoje greške, zar ne plaćamo svi mi?

obraćanje pogrešnoj osobi..
oprosti ne nabijam na nos, nema riječi utjehe, mislila sam da to mogu s tobom podijelit...greška
oprosti..nema te na listu, znam, ne želiš znat....brišem kontakte...
oprosti što sam ti to učinila..

moj šećer na kraju...
21.12.
ne dočekanih 4mj...
greške radim...
tražim nemoguće...
sjećam se izlaska iz busa, pogledom te tražim, nema te...
nada umire, nisam ljuta,prije razočarana..
opraštam se od svih, obavljam formalnosti...
okrenem se...ti i biciklo...
osmjeh ne silazi s usana...
grlim te..
ljubiš me..
nisam obavila sve a jedino na što mislim si ti...
roditelji stižu...odlaziš,pogledom te pratim..
dolazim doma, tuširanje, raspremanje, ponovno na bus...
čekaš me, ljubim te...
nemogu prestat...
park, klupica....u tvom zagrljaju je sigurnost...
tvoje riječi-ne pričaj gluposti, ohladi, uživaj u trenutku..
uživam....
uživam u uspomenama...
nada je tu negdje, nema nas više...


Božić....toplina...prijatelji...
djed Božičnjak ne obavlja svoj posao...
nema veze...
hrabro naprijed...
imam mnogo što drugi nemaju...
zahvaljujem na tome...

smirenost, mogu ja to...


|nedjelja, 21.12.2008. , 00:32|

| Komentari (1) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.