Blogovi koje ja čitam....valjd!!:S......hehe
Matea-Super piše pjesme
Dobar blog..hm
Brineta 1314
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I dont wanna do this anymore,i dont wanna be the reason why!

24.10.2006.,utorak

Molim te reci mi da nije istina!

ZNAŠ!U SUBOTU KAD SMO BILI VANI,I KAD SAM MALO RAZMIŠLJO OSJETIO SAM KAO DA NE PRIPADAM U TO DRUŠTVO,NEKE RIJEČI SU ME POVRIJEDILE,I IZRAZI LICA.RECI MI MOLIM TE DA OVO NIJE ISTINA.AKOSAM KRIVO SHVATIO OPROSTIMI,AKO MOŽEŠ.NE ŽELIM NIŠTA UNIŠTITI,PRIJATELSTVO NITI TVOJU VEZU,SAMO ŽELIM DA BUDEŠ SRETNA A TO MI NE USPIJEVA,OPROSTI MI ŠTO SAM SE ONAKO PONAŠO,OPROSTI NIJE DOVOVLJNO KAO ŠTO SAM MALOPRIJE REKAO AL NADAM SE DA MOŽEŠ!!HVALA!!!

- 12:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Iako me vidiš,to nisam ja,pogledaj malo bolje,i shvatit ćeš da sam se promijenio.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ovak..da se više predstavim:
Zovem se:Ja
Godine:15
Škola:srednja
Volim:tebe sigurno ne.. joke... frendove,frendice... lazanje... sladoled..sve
Slušam:sve osim glupog metala
Thats it.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Zaboli me šta misliš o meni,ja sam to što jesam i ne pada mi na pamet da se mijenjam radi tebe.
MySpace Layouts

MySpace Layouts