Blogovi koje ja čitam....valjd!!:S......hehe
Matea-Super piše pjesme
Dobar blog..hm
Brineta 1314
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I dont wanna do this anymore,i dont wanna be the reason why!

10.09.2006.,nedjelja

....It`s about time...

Mislim da e došlo vrijeme da se predstavim.Zovem se Josip,imam
15 godina.Idem u 1.G razred Tehnološke škole u Osijeku,smjer grafike.Obožavam crtati,pisati
pjesme,pjevati,slušati glazbu,pisati priče,gledat filmove,čitat knjige.Slušam većinom rock..ma
zapravo slušam svašta…My chemical romance,Bullet for my vallentine,Green day,Linkin
park,Svadbas,James Blunt,Blog 27,Prljavo kazalište….
Namjeravam objavit zbirku pjesama asad naziva „Zaboravljena“.Napominjem samo namjeravam niš drugo…hehe..Pozdrav!!!
smijeh

- 14:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Iako me vidiš,to nisam ja,pogledaj malo bolje,i shvatit ćeš da sam se promijenio.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ovak..da se više predstavim:
Zovem se:Ja
Godine:15
Škola:srednja
Volim:tebe sigurno ne.. joke... frendove,frendice... lazanje... sladoled..sve
Slušam:sve osim glupog metala
Thats it.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Zaboli me šta misliš o meni,ja sam to što jesam i ne pada mi na pamet da se mijenjam radi tebe.
MySpace Layouts

MySpace Layouts