Blogovi koje ja čitam....valjd!!:S......hehe
Matea-Super piše pjesme
Dobar blog..hm
Brineta 1314
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I dont wanna do this anymore,i dont wanna be the reason why!

07.09.2006.,četvrtak

Natascha Kampusch


Austrijski tjednik "News" objavio je svjedočenje, danas 18-godišnje, Natasche Kampusch koju je, još kao 10-godišnju djevojčicu, oteo Wolfgang Priklopil i punih ju osam godina držao u zatočeništvu. Nataschine izjave iz magazina "News" prenosi slovenski web portal 24ur.com.

Wolfgang je Nataschu oteo na putu do škole i odveo ju u svoj kombi upozorivši ju da nikako ne pokušava vikati jer će joj nauditi.

"Rekao je da će mi se nešto grozno dogoditi ukoliko ne budem tiho. Kad smo stigli u njegovu kuću dao mi je nešto za jesti i rekao da ću, ako budem dobra, brzo ići kući. Molila sam ga da me pusti. Nakon nekog vremena, kad sam shvatila da me ne želi pustiti, upitala sam ga tko je i zašto je od svih djevojčica odabrao baš mene. On je rekao da me oteo zato što me želi i zato što sam mu se svidjela", priča Natascha.

Zatočena u sobi bez prozora i sata


Natascha je u Wolfgangovoj kući bila zatočena u maloj sobi bez prozora boraveći konstantno pod umjetnom svjetlošću.

"Nikoga nikad nisam vidjela, nisam znala niti koliko je sati. Prema obrocima koje mi je donosio ocijenila bih otprilike koje je doba dana. Kad mi je donosio zajutrak, sastavljen uglavnom od kruha i salame, znala sam da je jutro. Ponekad me nasmijavao, ponekad rastuživao.

Priklopil nije bio iskren prema Nataschi. Rekao joj je kako je nazvao njezine roditelje i zatražio 13 milijuna šilinga za otkupninu.

"Rekao mi je da je nazvao moje roditelje, ali ja ga nikad nisam čula da razgovara s njima. Kasnije mi je govorio da je on jedini čovjek na svijetu koji me zaista voli i da ćemo vječno ostati skupa.

Otmičar je Nataschi pokazivao novinske članke o njezinoj otmici, a dok je bila mlađa kupovao joj je knjige za djecu. Bila je u svom svijetu, čitala je knjige o prinčevima i čarobnjacima, a nije smjela gledati informativne emisije. Jedino bi se ponekad dokopala nekog magazina preko kojih je i saznala da je u Iraku poečo rat.

Wolfgangova kućna pomoćnica i kuharica
Nekoliko godina poslije, Wolfgangov čvrsti režim je popustio pa je Nataschu počeo pozivati u dnevnu sobu i dopuštati joj gledanje filmova. Djevojka se sjeća kako su prvi filmovi koje je s Wolfgangom pogledala bili "Mr. Bean" i "Goli Pištolj". Kasnije joj je otmičar odlučio kupiti novi namještaj za sobu. Donio joj je katalog i ona je pokućstvo sama izabrala.


Kad je napunila 14 godina Wolfgang joj je dopsutio da ga zove Wolfi. Kupio joj je kuharske priručnike, a ona je svaki dan sastavljala popis namirnica koje je potrebno kupiti, a zatim bi Wolfgang išao u trgovinu po njih. Natascha mu je kuhala sve što je želio i tvrdi da je vodila sasvim običan život.

"Kupovao mi je ženske magazine, govorio mi je da njegova 'žena iz snova' mora biti lijepa. Rekao mi je kako sam sretna što s njim živim i pokazivao mi vijesti o životu ovisnika o drogi govorivši da me od toga uvijek štitio te da će me i dalje štititi.

U ljeto 2005. Wolfgang ju je po prvi put pustio u dvorište gdje je često sjedila sa svojim otmičarem i dugo razgovarala. Kad je napunila 18 godina počeo ju je voditi svuda sa sobom; u trgovinu, kazališta, muzeje. Išla je i na izlete izvan grada.

Nemoguć bijeg iz Wolfgangove kuće
Natascha je izjavila kako je iz Priklopilove kuće bilo gotovo nemoguće pobjeći:

"Nisam se usudila bježati zato što mi je Wolfgang govorio da je do zuba naoružan i da će nas sve raznijeti ukoliko samo ispustim krik, a kamoli da pokušam pobjeći. Odmah pri mom dolasku upozorio me da ne diram kvaku svoje sobe jer je za nju privezana bomba."
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 19:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Iako me vidiš,to nisam ja,pogledaj malo bolje,i shvatit ćeš da sam se promijenio.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ovak..da se više predstavim:
Zovem se:Ja
Godine:15
Škola:srednja
Volim:tebe sigurno ne.. joke... frendove,frendice... lazanje... sladoled..sve
Slušam:sve osim glupog metala
Thats it.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Zaboli me šta misliš o meni,ja sam to što jesam i ne pada mi na pamet da se mijenjam radi tebe.
MySpace Layouts

MySpace Layouts