Blogovi koje ja čitam....valjd!!:S......hehe
Matea-Super piše pjesme
Dobar blog..hm
Brineta 1314
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I dont wanna do this anymore,i dont wanna be the reason why!

03.09.2006.,nedjelja

Sutra škola,a ja ni knjige nemam!

Sutra počinje škola,a ja nemam popis knjiga,ne znam s kim idem u razred ni niš.A najviše od svega me brine s kim ču se sprijateljit tamo.Hoču li se uopće sprijateljit s nekim.Šta če svi mislit o meni kad uđem u taj razred.Kake ču profesore imat.Oče mi bit teški predmeti.Sve mi se to muti po glavi,poludit ću.Ne da mi se ić..Danas sam slušo neku tužnu pjesmu i još gledo slike bivšeg razredea...hm...kak nam je bilo ludo...super smo se zabavljali,al jebiga show must go on..hehe..ajde pozdravljam vas sve...little princess thnx na komentaru..wavenopuknucu
Image Hosted by ImageShack.us

- 16:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Iako me vidiš,to nisam ja,pogledaj malo bolje,i shvatit ćeš da sam se promijenio.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ovak..da se više predstavim:
Zovem se:Ja
Godine:15
Škola:srednja
Volim:tebe sigurno ne.. joke... frendove,frendice... lazanje... sladoled..sve
Slušam:sve osim glupog metala
Thats it.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Zaboli me šta misliš o meni,ja sam to što jesam i ne pada mi na pamet da se mijenjam radi tebe.
MySpace Layouts

MySpace Layouts