Blogovi koje ja čitam....valjd!!:S......hehe
Matea-Super piše pjesme
Dobar blog..hm
Brineta 1314
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I dont wanna do this anymore,i dont wanna be the reason why!

03.09.2006.,nedjelja

Anoniman ili ne??

Ja sam na svim blogovima otkrio svoje ime,kolko godina imam i svim sam prijateljima govorio za blog.Pitam se je li bolje biti anoniman ili je bolje pisat tako da se zna tko si!Nekako mi je čudno što nemam komentara,onako kad nisam bio anoniman sam imo komentare na svaki post skoro.Šta vi mislite(ako iko uopće čita ovaj blog)Je li bolje ostat anoniman,ili je bolje pisat tako da svi znaju ko si??Sve me to pomalo zbunjuje.Evo vam jedan moj stari post sa prijašnjeg bloga:
******************************************************************************
Ljudi moji izgleda da če ovo bit misaoni blog,riječi samo naviru,a nemogu ih naglas izgovarat,nego ih moram zapisivat,pa ih vi mučenici čitate.(btw.ko uopće i čita postove ,NIKO)Bolna je činjenica da preko ne znam kolko tisuća blogera,otvara tuđe blogove radi zabave..da bi ostavio neki shit komentar poput:joj…sweet blogich aj posjeti moj,joj dobar blog,pozz….posjeti moj…I sve se na kraju vrti oko toga,POSJETI MOJ BLOG.Pa jesu ti ljudi tolko glupi da ne shvaćaju da je bit blogova,DNEVNIK.Tek sam sad shvatio,da su glupi oni postovi: joj nemam šta pisat,pa stavljaju neke slike itd ili ono pozzzz svima iz mog naj,naj razreda….i taki shitovi.Ako niste shvatili šta je bit ovoga posta,evo objašnjenja.
Ja tu u 00:38 sjedim i pišem kak su ljudi glupi što pišu bezvezne postove(pozdrave,slike itd.),ako malo bolje razmislite i pažljivije ćitate,zapravo čete shvatiti da sam i ja piso takve postove,i shvatite da sam i ja samo jedna u nizu glupih osoba!Tako je,ne sramite se priznat da ste i vi jedna glupa osoba…čast izuzetcima.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 16:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Iako me vidiš,to nisam ja,pogledaj malo bolje,i shvatit ćeš da sam se promijenio.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ovak..da se više predstavim:
Zovem se:Ja
Godine:15
Škola:srednja
Volim:tebe sigurno ne.. joke... frendove,frendice... lazanje... sladoled..sve
Slušam:sve osim glupog metala
Thats it.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Zaboli me šta misliš o meni,ja sam to što jesam i ne pada mi na pamet da se mijenjam radi tebe.
MySpace Layouts

MySpace Layouts