Blogovi koje ja čitam....valjd!!:S......hehe
Matea-Super piše pjesme
Dobar blog..hm
Brineta 1314
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I dont wanna do this anymore,i dont wanna be the reason why!

02.09.2006.,subota

Novi ja!

Napravio sam ovaj blog,samo da se sakrijem od ljudi koje poznajem.Ne želim uopće govorit kak se zovem,ni u koju školu idem,jer onda če neki od vas skontat ko sam.Samo da znate,nisam više onaj stari.Ne želim više živjeti po tuđim pravilima,i ne želim da mi neko non-stop naređuje,želim živjeti svoj život!Žeim da ono što napišem da se ne zna ko je napiso,zato nemojte pokušavat saznat tko sam ja,jer nećete uspjet!Za sad je ovo sve još ću ja pisat!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


hehe...e da odsad se zovem Joe!!!Hahahahah!!!

- 11:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Iako me vidiš,to nisam ja,pogledaj malo bolje,i shvatit ćeš da sam se promijenio.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ovak..da se više predstavim:
Zovem se:Ja
Godine:15
Škola:srednja
Volim:tebe sigurno ne.. joke... frendove,frendice... lazanje... sladoled..sve
Slušam:sve osim glupog metala
Thats it.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Zaboli me šta misliš o meni,ja sam to što jesam i ne pada mi na pamet da se mijenjam radi tebe.
MySpace Layouts

MySpace Layouts