četvrtak, 08.03.2007.

sretan dan žena

kao glavno: sretan da žena svim žena na cilom svitu!!!kiss
i evo mene: nije me bilo skoro više od mjesec dana...
pa zato šta mi se nije dalo pisat nove postove i nije mi se dallo ić na internet
i pogotovo na blog.hr...pa eto, evo me... i šta sad??? šta da ja sad pričan!'??
prije san uvik imao zanimljivih tema za pisat i komentirat:::a sad ništa...
pa evo: jeste čuli da žene prosvjeduju da su kao diskriminirane. hahahaha..
ja mislim da nisu žene samo diskriminirane nego je cijeli svijet diskriminiran..
počevši od životinja i biljaka+++ pa sve do ljudi (bilo kakvih spolova)...
pa dosta i o tome. zato jer je to dosadna tema... ako imate vi kakav prijedlog
o čemu bi moga pisat drugi put +komentirajte jer je korisno+... pa do sljedećeg puta...good bye...
zapravo e još good bye... danas sam bio u novoj pekari i zamisli šta sve ima u njoj!!!
krafne: od jagode, crne čokolade,njami bijele čokolade, od orasa, i od bog zna čega još ne..
i to još neki croissanti pa štrudeli sa sto okusa, pa kolači sa sto i ednin okuson pa ima
tu još svega pa mi se ne da pisat... pa vi koji želite komentirat tu hranu možete slobodno:yes šta mislite jel to dobro ili ne??? zdravo ili ne??? ukusno ili ne??? itd pa vi pustite mašti na vollju. ja se sad stvarno opraštan od vas: pa laku noć...mouthwash

- 23:18 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (12)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

mozak s blagon..smijeh.
to van je moj mozak...
katkad težak, katkad lagan...
uglavnon da se čitat...thumbup










Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Miniclip.com
Neomyz.com

ovo su neki blogovi...

griffindorka
život u hoghwartsu
nice blog
zmajologija
evo koliko posjeta
od 21.12.2006....

Logo Review, logo design review,logo company review, logo blog
Logo Company Review




Image Hosted by ImageShack.us



vicevi

rofl
evo par viceva da puknete od smija:...

naughtyŠta papa sluša u discu?
-Sve oko mene je grijeh...


smijeh Kako crnac napravi kitu od 23 cm?
- Presavije ga na pola.

yesIšle crnka i plavuša u kampu pod ženski tuš, kad će crnka:
- "Neka je glupača ostavila šampon."
Plavuša:
- "Kako znaš da je žensko?



Designed by In Obscuro