High Pulse Poker

  rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (1)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (10)
Rujan 2011 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Trazim posao
Što je bitno da bi se našao posao? Poslodavac i dobar radnik. Svako toliko postaviti ću neki svoji rad na ovaj blog.

http://apartmentsinfazana.com/

Br.posjeta
brojac poseta

Mentorstvo
WordPress Aldo Urem
Joomla Daniel Legin

Kontakt

Životopis

Suradnja

12.09.2011., ponedjeljak

Tražim posao iz snova

Darko Legin na bordanju Tko li je toliko mudar da mi ponudi posao iz snova? Zanimljivo zvuči kako nešto tako lagano može biti zapravo teško. Posao iz snova. Da li bi netko mogao raditi nešto cijeli život i reći da mu je to posao iz snova? Teško.

Trenutno sam student i tražim posao koji mi ne oduzima puno vremena a daje mi dovoljno novca da pokrijem neke od svojih troškova, ipak raditi bez plaće nije dobro, osim radi iskustva, ali takav rad ne traje vječno jer će te kad tad netko prepoznati i dovesti pod svoje okrilje.

Koji posao ne oduzima puno vremena a simpatičan je izvor prihoda? programiranje? NE. Izrada animacija u flashu? Solidan posao ako ga znaš raditi. Novinarstvo? Nije loš posao ako se odlučiš za jednu ili dvije grana novinarstva i u tome budeš vrlo dobar. Znaš što i kada treba napisati i na koji način to napraviti. U potpisu članka piše tvoje ime ljudi te prepoznaju. Ukoliko 2 godine pišeš crnu kroniku na nekom okupljanju novinara, 75% novinara koji pišu crnu kroniku će te prepoznati.

Moje ime je Darko Legin i tražim posao iz snova. Studiram informatiku i želim raditi 3 sata dnevno.

Što znam: Izrada Flash animacija. HTML. CSS. Rad u WordPressu i Joomli. Novinarstvo-struka sport,poker,kladionica.

Znam raznositi letke, radio sam u robnoj kući, u hotelu i supermarketu, ali od kad sam postao student, otkrio sam rad od kuće. Ne izgubi se puno vremena, a radiš ono što ti paše. Svoj rad možeš tempirati na vrijeme kada tebi odgovara, a ako poslodavac kaže da članak ili vjest mora biti gotova do određenog datuma, imaš deadline, i sam si odrediš vrijeme kako ćeš napraviti svoj posao.

Tražim poslove koji obuhvačaju gore navedene teme, ali i temu Informatičke tehnologije.

Za sve ponude poslova kontaktirajte me na: darkolegin@gmail.com ili putem Skype: vaslegas
- 13:24 - Komentari (21) - Isprintaj - #