here i come from the fucking weekend


totalno smo se odfurali u split... al je bilo zajebano pelat se s vlakom..... onak bolelo me dupe i ta sranja.. i kad smo se konačno dofurali do te jebene rupetine.... nažderali smo se nutele... jer nam je bila prokleti sponzor....
je mi smo čokoladni dečki...partythumbupsmokin
a pošto smo več čokoladni smo slatko petarili ženske... mislim curke....a i ženske....smijehsmijehcerekcerek
bila je jedna sa raskošnim prsima... tu sam zjebal totalka....
i tak drugi dan kibimo mi protiv onih pezdeka...tj. pizdeka iz splita, pa su se još priključile pičkice iz požege i reterdirani debili iz zagreba koji su se dan prije nafiksali sa smogom....
i ko i obično bilo je guba i nabrijano....
bilo bi još bolje da smo pobjedili al kaj za razliku kak inače spušimo..... sad smo pokupili jednu broncu...
i napili smo se i napušili... svega... doslovce posnifali smo celo nogometno igralište.....
i ve kad smo se mi lepo vrnuli je moja jebena seka otišla u jebeni slavonski brod.....
mislim ne mrzim ju ja al ipak... nebum sad u detalje...
tnx na silnim komentarima.... kad sam ja bil u več navedenom i ogavnom kolko se mene tiče splitu....bang

i kaj inače nema ništ novog i neda mi se celo vreme škrajbat postove po blogu... imam i drugih posla, npr. ljenčarenje,druženje s curom...
pa kolko ste skužili pomiril bum se s njom... i kibim da bumo opet skupa

i kaj još spikat.....
malo sam zdemondiral blog....
poslušajte pjesme nema ih bogme puno..... i pogledajte malo kak su dinači krepali....

ajde jedan glupi pozz svim čobanima i čobankama i mojoj curi... i mojem zeznutom burazu....
i mojoj sister kojoj sam pobral muzike al ko ju jebe....


i btw... d.u.s.mahmahmahmahmahmahmah

13.08.2007. u 17:15 || welcome to my world 80 | write to paper | # | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



welcome........

hit counter

hit counter


ovo je blog od dvoje ljudi.... uglavnom privatne stvari i jako lol stvari..... ljudeki budu vam pričali gluposti a vi se slatko smite.....smijehsmijehsmijehsmijehrofl

DORA
ej ja sam dora.... idem u sedmi razred na treću osnovnu.....imam 13 godina al se još glupiram....

VOLIM-slatkiše (u svakom smislu riječi)smijehkissnjami
-gluposti
-igranje i tulume party
-pizzu, slaninu, lazanje.... a zapravo sam vegeterijanac... to jedem ovak kad mi dojde
-peace i tišinu...... rolleyes zaliven
-spavanje..... zijev
-romantiku.... cerekkisscerek

MRZIM-ŠKOLU.....normalno....headbangburninmad
-ulizice...... normalno
-a najviše dečke kojih se nebrem rješit.... uf......puknucu
EVO TOLKO O MENI..... sad malo o mom burazu

VANJA
mj icq-u broj: 396-310-958

bokić ja sam vanja imam 12 godina i idem u šesti razred u onu gore školu...... ko i moja sister....

VOLIM-cure.... ali ne štreberice......namcor
-klopu tj. mcdonald........njam...njami
-dobru zabavu i vožnju na motoru (kaj mu baš i nejde....dora)

MRZIM-školu..... uostalom sve kaj i moja sister osim onog zadnjeg..............thumbup

eto to je u kratko to od ljudeka koji pišeju ovaj blog.... uživajte..........

Linkovi

lucija-jedna hippie cura.... dorina frendica
raven-isto hippie cura i dorina naj frend
dora-blog od moje sister
prpa-jedan konza tip
lucijina sestra-ludo dete
gunsica

sve i svašta

Lil Bow Wow - Bask...


HOW DID DINOSAURS REALLY DIED

sk8

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03

~ Šimpy (: *