Zaboravio pisati

Konačno da napišem jedan post iz Hrvatske. Zanimljivo je opet biti kući, jer u Bahrainu sam već dugo i svaki povratak kući mi izgleda sve više i više kao teren u nekoj stranoj zemlji.

Uglavnom kako sam došao kući zamijetio sam par stvari. Ovo je jedna od njih.
Prije nego sam napustio Bahrain, napisao sam dobru stranicu teksta sa tehničkim uputstvima za kolegicu.
Čudna stvar u tome je da sam napisao to rukom. E pa zašto je to čudno.
Kad sam pisao skužio sam da nisam napisao ništa rukom (par brojeva ili koja linija neke naredbe se ne računa) preko 3 godine.

Kad sam malo razmislio, zadnje što sam napisao rukom je bilo na 3-4 godini faksa, bar u većim količinama.
I tako ja pišem te upute, zabavljam se činjenicom da nisam dugo pisao, kad sam primijetio, da mi nakon pola stranice slova idu van redaka, povećavaju se, postaju nečitka, a u ruci mi se počela razvijati neka bol.

Morao sam stati protresti rukom i nastaviti, međutim kako sam više pisao, tako je kvaliteta opadala. A kad bi znali moj rukopis u najboljim danima pisanja, znali bi je i onda moj rukopis bio uspoređivan sa egipatskim slikovnim pismom, od učiteljice u osnovnoj, srednjoj školi, ma što serem od skoro svih ljudi koje poznam.
Sve u svemu, skužio sam da sam zaboravio pisati, tj. zaboravio je možda prestroga riječ. Točnije bi bilo da sam nesposoban pisati rukom više.

Mislim kuda je otišla ta generacija, mogu tipkati 3h prije nego me zaboli ruka, ali kad pišem olovkom, nakon 15 minuta, sam gotov. Je li stvarno kriv razvoj tehnologija ili sam ja samo lijen, mislim nisam se ni trudio nikad pisati rukom kad bolje razmislim. Je li će se uopće upotrebljavati olovka za kojih 10-15 godina ili ne. Mislim, ja iskreno ne znam puno ljudi koji pišu nešto rukom, naravno ako izuzmemo predavanja na faksu ili kad se rade neke bilješke, ali mislim da će ljudi izmisliti i za to nešto. Već postoje tehnologije gdje ono što veliš kompjuter zapiše, mislim kad se to razvije, je li će izumrijeti pisanje rukom, ili će u najbolju ruku postati nešto što rade nostalgičari

I što je bilo sa onom stranicom teksta. Shvatio sam da 1/3 teksta totalno nečitka, pa sam na kraju odustao i napisao mail, kad malo bolje razmislim niti ne znam zašto sam krenuo pisati rukom.

P.S.


Pozdrav iz Zagreba


08.02.2008. u 11:27 sati | 10 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker