Besplatni gablec

Evo jedna smiješna anegdota koja mi se desila jučer.

Odlučim ja ići u kino. Hvala bogu ovdje filmove prikazuju do 00:00h, sto je super za noćne ptice poput mene. To mi recimo jako fali u hrvatskim kinima.

U isto vrijeme dok sam gledao koji film da idem gledati, javi se moj želudac, tj. nije se javio, nego je digao pravu ponudu, pa je u isto vrijeme pala i odluka da odem prije filma na večeru.

I tako odem ja u Seef Mall i odem u food court. Samo da shvatite priču imajte na umu da ja skoro svaki božji dan večeram u KFC-u. (molim ovdje se suzdržite od komentara, jer KFC u Arabiji se ne može uspoređivati sa onima u Europi, provjereno. Ovdje je 1000 put bolji). Tako da sam već kompletnom osoblju u KFC-u poznat. I svi me lijepo pitaju kako sam uvijek i vrlo su ljubazni.

Pošto je bilo već 23:20, nije bilo vise jako nikog. Dođem ja ispred KFC, i želim već naručiti kad doleti menđerica iz zadnjeg djela i pita smješkajući se.

"Želite naručiti Mattafee sa sirom jeli tako"
" Da" - velim ja gledajući nju malo zbunjeno
" Da znam, ti uvijek naručuješ Mattafee sa sirom. Kako to da ne naručuješ nikad ništa drugo"

Napomena - ovaj sendvič rade samo u Arabiji, prilično je spicy, pun je feferona. Ima salatu, neki žuti umak i bijelio pileće meso u finoj duguljastoj željici"

"Pa jedem ja i druge stvari, ali eto od KFC-a Mattafee mi je najbolji" - velim ja smijući se i pokazujući rukom na druge menije
"E pa stigao je novi Mattaffe koji već u sebi ima sir, i to spicy sir" - veli ona.


Napomena
- kad kupujete bilo kakva bilo gdje fastfood sendvič uvijek vas pitaju ako želite sir, jer to košta ekstra, ali dobite ketchup uvijek besplatno"

"Aha pa daje mi onda taj"
-velim ja već pomalo iznervirano jer mi se zurilo, film je skoro počeo.

Zaprimi druga žena narudžbu, i dok čekam nastavljam razgovarati sa menađericom

"E ti radiš ovdje ili" -pita ona
" Da već od prvog mjeseca" -velim ja
" Si dobio možda bonove" - veli ona krećući se ka jednom dijelu vadeći neke papire van
" Ja ne, nisam" - misleći da ću sad dobit neki kupon tipa "kupi 5, šesti besplatan, pošto sam regularna mušterija"

I da ona meni cijeli bunt kupona, koji snižavaju cijenu skoro svih proizvoda za 50%.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Meni sad već malo neugodno, ali dolazi moj sendvič, ja se zahvalim i odem jest. Gledam ja te kupone i računam si da na svakome uštedim 50%, tj. svaki otprilike vrijedi 15 kuna, a ja sam ih dobio 33.
Znači dobio sam bon u vrijednosti od 500kn skoro
Ovo mi je bilo malo čudno, pa sam počeo čitati što piše na njima, i kužio da su to kuponi za osoblje Seef Malla. Lijepo još piše da vrijede samo u Seef Mallu i za Seef Mall osoblje.
Tj. dobio sam kupone za gablec.
Očito je žena mislila dal radim u Seef Mallu kad me pitala, ja sam mislio da pita dal radim u Bahrainu
Već sam ih mislio vratit, ali 500kn, pa sam odlučio zadržati njih.
Danas ću potrošiti prvi.

P.S.
Pozdrav iz još začudo uvijek vrućeg Bahraina




14.11.2007. u 11:06 sati | 13 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker