Kad već moram

Evo ovo je samo da objavim novi post.

By the way svida mi se ovaj novi izgled.
Odlicna mi je kombinacija crveno sivog, nisam jos pogledao neke sitnice koje su promjenili. Hvala bogu na sigurnosnim zaštitama u firmi, tako da je moj blog uvjiek netaknut od sranja koja se znaju događati po blogosferi.
samo zamjetio sam da pišem blog i odjednom mi kursor nestaje sa ekrana i prestaje se ispisivati tekst, bez da promjenim aktivan prozor.
ali ljepo je vijdeti da se blog kao servis razvija i da se ulažu resorsi u poboljšanje sam usluge.

Sta da još velim.
Otajem u Bahrainu još dodatnih 6,8 mjesci. Što je stvarno jako puno. Kako je netko predložio, nađem curu oženim se i bok Hrvatska. Ma ne bi htio to, ako ništa ovdje nemam gdje voziti bike.

Ali imam neke svoje prioritete, a ovo produženje mi se sasvim uklapa sa mojim životnim planovima. Samo se nadam da će blog preživjeti. Jer ovo je trebo biti putopisni blog, jer zbog posal putujem po razlicitim zemljama, ali eto vidite, može se zalomiti i duži projekt. Sad se konacno smirila malo situcaija na poslu, tj sad bar necu vise raditi po 10-11 sati dnevno, tako da cu imati vise vremena za druge stvari, a i imam novo radno vrijeme od 7 do 2 sto mi je super.
Iako naravno glavni razlog ostajanja je novac, pa tek onda iskustvo činjenica da sam ovdje već 8 mjeseci i da sam se sasvim dobro snašao. A i ako ne produzim ovdje, bit cu doma opet kratko i otići na drugi projekt, pitaj boga kamo.

I tako mi se vecina prijatelja odselila van zagreba, dal zato jer su završili faks, ili su otišli raditi van Hrvatske, ili van Zagreba, ili su otišli studirati van.
Uglavnom tek sam sad skužio da je razdoblje fakulteta prošlo, da su se ljudi okrenuli drugim stvarima. Iako sam očekivao ovo mislio sam da će većina biti (uključujući mene) i dalje u Zagrebu. Ali kao i ja i drugi ljudi imaju proritete koje moraju sljediti.
Možda u bolje mjesto, možda na tri puta gore.
A i uskoro će kraj ljeta, pa će Bahrain biti predivan, konsantne temperature oko 20-25 stupnjeva, divota.

Bas gledam prognozu, za Bahrain imate dvije tocke koje morate gledati, stvarna temperatura i temperatura koju vi osječate zbog vlažnoće.
Tako je ovdje (nisko za danas) 40 stupnjeva, ali vi se osječate kao da je 47 kad ste vani. Naravno to je u hladu.

Puno pozdrava iz Bahraina.


23.08.2007. u 11:40 sati | 10 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker