Noć gutača reklama u Bahrainu

Budući da sam od prošlog tjedna sam u Bahrainu, idem na sve moguće evente koji postoje.
Baš sam razmišljao kako sam u zadnjih 5-6 godina uvijek, ali baš uvijek htio ići na Noć gutača reklama, ali budući da se to odvijalo u Hrvatskoj, uvijek mi se desilo da ne idem (ili nisam kupio kartu na vrijeme, ili sam zaboravio, ili sam taj dan imao nešto za obaviti). Ovaj put sam odlučio da ne propustim taj događaj. Noć se odvijala u paraleli sa Auto Show-om na F1 stazi. Prvo sam mislio: " ići ću sam, pa osjećat ću se kao budala ", ali eto ipak sam odlučio ići.
Kad sam stigao tamo, prvo nisam znao gdje je ulaz. Imao sam kartu za Noć, a ne za auto show. Pitao sam sve ljude na ulazima (osim onih na glavnim vratima, budala) i svi su mi rekli da nemaju pojma za taj događaj, mislim ono. Već sam pomislio da sam lud. Konačno sam skužio da mogu unutra i sa ovom kartom (koja je bila pet put skuplja od one za auto show), čak sam mogao
i unutar F1 kompleksa sa autom. Odmah sam se osjećao bolje.


Autoshow:

Sam auto show nije bilo neki veliki, a razlog tome je bio taj da se ovaj auto show nije koncentrirao na prodaju automobila. Naravno bilo je par proizvođača, ( Lexux, BMW, Toyota) koji su imali izložene obične modele. Uglavnom su ovdje bili nebrijani auti, custom made auti, te vrlo vrlo skupi auti. Usput, hostesa kao da nije ni bilo. Atmosfera je bila 100 puta bolja nego u Zagrebu. Puštala se dobra tehno muzika, nije bilo prevelike gužve, bilo je puno atraktivnih stvari, nije bio preveliki. Budući da sam došao oko 6 (zalazak sunca) vrijeme je bilo savršeno. Toplo, uz lagani povjetarac. Da ne duljim evo par slika.

Photobucket
Prije početka Noći, odvijale su se Drag utrke. E ovo je bilo zanimljivo. Osjećao se miris guma. Sve u svemu, meni se ovaj auto show dopao. Dok sam slikao su se utrkivali motori, koje nisam ulovio.

Photobucket
Ovaj autić se može iznajmiti i voziti po originalnoj F1 stazi, ovo obavezno mislim napraviti, malo kasnije. Trenutno moram malo paziti na budget.

Photobucket
Ovakvih automobila bilo je hrpa i svi su prodani.

Photobucket
Evo bilo je i motora.

Photobucket
Ovo je BMW 760Li (tj. produžena verzija, zdravo seljački) sa V12 motorom. Auto je toliko dug da ga nisam mogao bolje uloviti mobitelom. Auto izgleda masovno, luksuzno i vrlo moćno. Ovaj auto je inače vožen. Godina proizvodnje je 2007 i ima oko 30 000km na sebi. Znate kolika je cijena
Samo jebenih 100 000€. 100 000€, da sad dignem kredit mogu kupit taj auto. Joj kako bi bilo fora da se vratim sa tim autom kući. Mmmmmmmmmm.

Photobucket
Ovo je ipak moj favorit ( BMW Z4 3.2 M Coupe), još mu lijepo piše na karoseriji "povedi me doma". Nisam ga poveo, šmrc šmrc.



Noć gutača reklame:

Za ovaj event nisam očito bio pravo obučen. Očekivao sam da će biti plastični stolci na livadi (pustinji) sa jednim zastorom i puno puno reklama. Ovo je bio pravi classy event. Svi su bili neki menadžeri, novinari, investitori. A ja u običnoj majci, nabuhnutih džepova na hlačama (imao sam mobitel i tri paketa maramica, naime bio sam prehlađen), sa IPOD-om oko vrata.

Photobucket

Photobucket
Ovo je glavni sponzor. Al Areen resort. To je onaj isti koji ima onaj (pogledajte starije postove) zoološki vrt u Bahrainu. U cijeli ovaj projekt je uloženo 750 milijuna dolara. Nakon kompletne izgradnje trebali bi imati grad u malome, luksuzno opremljen sa svim mogućim u samom središtu pustinje s vlastitom bolnicom, trgovačkim centrima, vodenim parkom. Naravno i tu ćete moći kupiti stanove, vile. Svaki stan, ima svoj bazen i jacuzzi. Inače primijetio sam ovdje tendenciju gradnje luksuznih kompleksa kompletno odvojenih od ostatka građanstva. Zagrebački arhitekt je dizajnirao dio ovog kompleksa.


Photobucket
Prije samih projekcija, nudio se veliki asortiman grickalica i kolača. Baš sam se lijepo nasladio. Curama bi se svidjelo. Sad vidite zašto je classy.


A sad na same reklame. Bilo je reklama iz cijelog svijeta. Meni osobno je bila najbolja Durex-ova reklama za kremu za analni sex. Savršena. Iako nisam očekivao hrvatske reklama, bile su dvije. Baš sam bio ponosan. Jedna je bila ona od T-Coma, dok tip dobi SMS da je tata i onda se fura sa autom po gradu a cvijeće za njim. Druga je bila UNICEF reklama iz rata. Iako je ova od T-Coma nama išla na živce, produkcija i sama reklama je na vrlo visokoj razini. Samo da napomenem da je Srbija imala katastrofa reklame (bile dvije).
Pokušao sam se sjetiti nekih reklama na kojima se reklamira Hrvatska/ Hrvatsko. Osim one u prirodi od Jane nisam se sjetio niti jedne vrijedne spomena. Ovo je bila prilika da se naša zemlja prikaže u lijepom svjetlu, ali NE. Sramota da jedna, sad svjetski poznata turistička zemlja nema razvijeniji marketinški odjel. Na ovakvim manifestacijama, se najlakše reklamirati. Evo ako netko zna neku dobru (šaljivu, produkcijski dobru) reklamu sa hrvatskog tržišta recite, ja se iskreno nisam mogao sjetit niti jedne. A gledam TV puno puno.


P.S.
Noćas sam si skoro slomio mali prstić na nozi. Konjski sam udario nogom o stolicu. Samo se nadam da nije slomljen. Počeo sam ići u teretanu (najskuplja, ali najbolja u Bahrainu). Već sam bio zaboravio kako je dobro ubiti se kao konj u teretani. Puno lakše spavam.
Pozdrav iz Bahraina.
Hvala Ciganki za lektoriranje. Pusa.


08.05.2007. u 10:24 sati | 20 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker