Dobro došli u pakao.

APočelo je, nadao sam da će bar još neko vrijeme biti malo hladnije, ali ništa.

Gotovo je vrijeme šetnji i pješačenja. Od sada moram početi koristiti auto čak i za stotinjak metara.
Evo da ne mislite da lažem.

Photobucket

Upravo sam propješačio 667 metara (izmjereno u Google Earth-u) i UMRO UMRO. Išao sam na ručak, kad sam konačno došao do shoping mall-a, srce mi je radilo kao ludo. Prokleto je teško disati po ovoj vrućini, a vlažnost te još onda dodatno ošamari.

Upravo sam se vratio iz Burger Kinga, i nakon Chicken Whoppera, jedva sam se dovukao u hotel. Evo sad ležim golna krevetu uz maksimalnu klimu i oporavljam se.

Mislim da sam jednostavno van kondicije. Moram reći Bobiju (inače je Babu ali ja sam ga prekrstio) da mi pokaže neku super teretanu. Inače Bobi radi za mene, a ujedno je i bouncer u još uvijek najboljem klubu u Bahrainu tako da mogu ući besplatno. Nije da je ulaz skup ali ne puštaju unutra dečke bez cura, tako da u konačnici uvijek u tom klubu ima više ženskih nego muških (skoro).

P.S.
Brick i Drugar iz pustinje su se vratili kući, tako da sam ovdje sam.
Pozdrav iz pakla


27.04.2007. u 12:55 sati | 12 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker