Dancing Queen

Jucer smo posjetili novi klub u Bahrainu.
Zove se Z club.
Pokušavam naći neke informacije o njemu na netu, ali ništa. Budući da Bahrain ima samo 3-4 mjesta za izlazak koja su vrijedna spomena, otišli smo pogledat ovo. Ipak se ne otvara svaki dan neki novi klub.

Klub je u biti sasvim ok, dapaće i više od ok. Iako se fura više na fensi-šmenci, nije presnobovski. Ima dress code, ali opet ništa preposebno. Cijene su ok, atomsfera je ugodna, ambijent ugodan oku. Konobari na šanku su zabavni, konstano izvode neke vratolomije sa flašama i barmenskom opremom ( nešto tipa film "Koktel"). Bio sam vrlo zadivljen sposobnostima konobara, kad nam je reko da je flaša kojom je paradirao plastična, ali petice za dojam i trud.

- Najbolja stvari u tom klubu je ta da puštaju muziku na koju se može plesati u paru (latino i neke njene izvedenice), iako puštaju i standardnu paletu pjesama. Druga je da ga još nisu otkrile kurve (bar po našem skromnom mišljenu) Također nije bilo tipova 50 Cent.
Nadam se da ce tako i ostati jer je bilo osvježavajuće naći takav klub.
Uglavnom pišem post zbog drugih stvari. Cugamo mi tako Reb-Bull votku (moram prestat sa tim sranjom, ubija
me doslovce) pa tu i tamo koji Mojito (iako Brick veli da je prosječne kvalitete) i gledamo kako ljudi plešu na podiju.
Potkanuti promatranjem par ljudi koji su plesali odlično počeli smo komentirati o tome
kako frajeri koji znaju plesat lako zbare žene.


....... samo da napomenem par stvari. Pod "plesali" ne mislim glupi dvokorak ili plesove koje se baziraju na nekim sličnim sranjima. Naučiti plesat kao što su plesali ti ljudi, ne naučite ako se upišete u velike plesne grupe poput one na Cvjetnom "bez uvrede". Pričam o plesu koji mozete naučiti samo ako se stvarno potrudite. Također ne pričam o plesu di ste skupa sa partenrom i samo se vrtite ili mazite. Pričam o takvom znaju plesa, da možete plesati i sa drugim ljudima, a ne isključivo sa svojim partnerom na kojeg ste naviknuti. Ti ljudi su plesali standrano latino plesove, prebacili su se na r'n'b pjesme sa lakoćom. Uglvanom nice nice.......


Ja i Brick, (za drugara iz pustinje) ne znamo plesat. Ja mislim da sam znam plesat sasvim ok, ali kad počnem plesat sa nekim i ja odem na jednu stranu a ona na drugu puca mi film i popizdim.

"Žene koje znaju jebeno plesat mora da su vrlo vrlo dobre u krevetu", zaključili smo, nakon još malo alkohola.
Mislim kad vidite kako izvijaju guzice i tijela u ritmu muzike, jedino do takvog zaljučka i možete doći.
"Ako se to odnosi i na muškarce onda smo mi u kurcu", velim zabrinuto ja.
"Mi znamo piti, pa smo dobri u krevetu", izjavi Brick, pun mudrosti.

Nakon još alkohola, Brick i Drugar iz pustinje su otišli plest/barit na podij, (ja sam najveća pizda pa sam sa strane samo cugo i promatro njih)
Nisu baš bili uspješni, iako je Brick dobio priliku za "the last dance", (ovdje mislim na zadnji ples, da ne bilo opet nekih zabluda,jer ljudi u mom uredu su vrlo vrlo perverzni, SRAM vas bilo) od neke male japanke. Ni njemu nije bilo jasno, kako se to desilo.
Mora da nju je jako zadivio prijašnjim plesom


P.S.
Pozdrav iz Bahraina.
Moram naučiti plesat, ako ništa drugo glupi dvokorak.
Tekst nije lektoriran


25.03.2007. u 12:49 sati | 24 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker