Slike iz Bahraina

Na nagovor ljudi prisiljen sam staviti slike. smijeh
Kvaliteta fotografija je donekle ogranićena, Kornelije Kornelije, zasto nisi kupio fotić u Dubaiu kad si imao šansu.
Mene se nije slušalo smijeh



Photobucket - Video and Image Hosting
Nova zgrada u izgradnji, inace Bahrain je poceo kopirati Dubai u više pogleda. Prvo su neboderi fenomenalnih dizajna, drugo je gradnja umjetnih otoka po kojim je Dubai poznat. ( umjetni otoci u obliku palmi )


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Ono desno su Vrata Bahraina, (bar tako mislim, nemojte me bang ako sam u krivu )


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
All you can eat bufet, za 40 kuna, njami Kornelije i Brick su se ubili, ja jedem manje



Photobucket - Video and Image Hosting
Šiša ( Hubli Bubli u KSA ), konačno kupili nove zalihe zaćina za nase šiše od 1 metar smokin, znam tko ce biti zadovoljan. Moram priznat da je ipak najbolja šiša bila u jednoj "Macoli" na jugu Tunisa



Photobucket - Video and Image Hosting
Naj poznatija ženska DJ u Engleskoj "MISS Behaavin",ako nekog zanima, evo link MISS Behavin




Photobucket - Video and Image Hosting
Da potvrdim jučerašnje navode. Sophie, morali smo držat Kornelija na uzici naughty


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Ljudi ovo vam je vlaga na djelu, ovo je prvi put da sam vidio da se objektiv fotića magli na 45 C.



Photobucket - Video and Image Hosting
Nakon odmagljivanja



Photobucket - Video and Image Hosting
Još jedno ćudo moderne arhitekture



Photobucket - Video and Image Hosting
Između dvije zgrade ce biti postavljenja 3 velika ventilatora, pokušat cu naći sliku na netu. Nisam uspio naći.



Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Air picture



Photobucket - Video and Image Hosting
Za kraj.




Moram napomenuiti da je sljetanje natrag u Riyadh bilo najgore do sada. prvo smo se odbili od zemlje, a kad smo konacno sletjeli, zanjeli smo se dosta oštro u ljevu stranu. Mislim da je Arap pokraj mene prokleo pilotu 10 naraštaja. smijehsmijeh na kraju je sve dobro završilo. Eh da zaboravio sam da smo u Bahrainu cekali pola sata duze zbog tehničke poteškoće na avionu. eekeek



POZDRAV SVIMA IZ KSA


04.09.2006. u 09:33 sati | 12 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker