Trazim decka osijek - Brzog datiranja

utorak , 18.12.2018.

Tražim devojku, tražim dečka










Click here: Trazim decka osijek






To će vam olakšati da budete primijećeni od ljudi koji imaju srodne interese i gay orijentaciju. Kosa mi je Crna, a boja očiju Plava. Privatnik sam,zivim sam u svome stanu,ne pijem i ne pusim, zbog velikih radnih obaveza nemam vremena da trazim srodnu dusu. Svi oglasi su autentični i sadrže telefonske brojeve.



trazim decka osijek

Kosa mi je Crna, a boja očiju Plava. Odgovoran,vredan,pazljiv muskarac,pun energije i spreman na sve za pravu zenu. Privatnik sam,zivim sam u svome stanu,ne pijem i ne pusim, zbog velikih radnih obaveza nemam vremena da trazim srodnu dusu.



trazim decka osijek

Tražim devojku, tražim dečka - Visok sam 196 cm, a težak 101 kg.



trazim decka osijek

/ A;KH0;, >=0 53> C65 4>AB0;0. 846 704C<0;0AL. > =55 B>65 4>E>48;8 ?>4>1=K5 A;CE8. "0:, <>65B 1KBL, >=0 7@O ?>4=8<05B ?0=8:C. - 846.



Popular Videos - Bogdanovci
Godine nisu presudne vec samo ono sto nosi u dusi,ako zelis da budes postovana i voljena,spremna na pravi zivot javi mi se da zajedno planiramo buducnost Glasaj: Spol: Muško Orijentacija: Heteroseksualna Tražim: Vezu Zdravo, imam 31 godina. Odgovoran,vredan,pazljiv muskarac,pun energije i spreman na sve za pravu zenu. Sve što trebate učiniti je odabrati osobu po želji i okrenuti telefonski broj. Kosa mi je Crna, a boja očiju Plava. U horoskopu sam Vaga. Za više detalja pogledaj moj. Voleo bih da upoznam ozbiljnu zensku osobu koja zna da ceni i postuje potpuno iskrenog i uspesnog muskarca. To će vam olakšati da budete primijećeni od ljudi koji imaju srodne interese i gay orijentaciju. Osijek i vaše sudjelovanje u gay zajednici Ako želite kontaktirati gay ljude iz Osijeka, pregledajte već objavljene oglase, ili još bolje postavite osobni oglas.

[Herceg novi apartmani 2018|Datum rodjenja vucica|Srodne duše i karmičke duše su dve vrste ljudi]






Oznake: tražim, Devojku, deka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.