Ti znaš...

26.04.2006., srijeda

SHKM

Jeeee....thumbup
Jedva ćekam subotu !!!
U subotu idem u Pulu na Susret hrvatske katoličke mladeži !!!
Samo me baš ne vesele ove prognoze koje govore da će biti kiše...hehe...al' nismo mi od šećera!!

mah
- 17:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

06.04.2006., četvrtak

Hm...

Hej !!!

Volim chatati al' eto nekako nemam sreće. Nalazim samo na perverznjake pa sam si odlučila dati novi nick koji je u sebi sadržavao ono ''katolik''. I tako uz ostale javi mi se netko tko me pita zašto vjerujem u Boga?? I neš ti, ja ostanem paf... Nisam baš previše puta razmišljala o tome. Jednosatvno sam vjerovala, imala sam neki feeling da Bog postoji. Al' iako normalno to me pitanje iznenadilo. Naravno kako nisam brzo odgovorila taj lik sa chata me poslao u ''pm''...

Zašto vjerujem??
Pa, čovječe ja stvarno ne znam zašto. Iako naravno imam svojih ''krizica'' ne mogu zamisliti sebe bez tog vjerovanja. Moja glavica ne može pronači odgovore na pitanja poput od kud ovo, od kud ono...al' eto vjerujem. Nikada nisam vidjela, nekak posebno osjetila Boga pa da mogu sad pričati o nekim čudesima. Jednosatvno vjerujem, katkad imam onaj neki feeling da postoji. Trudim se zamjetiti Njegovo djela u svome životu...
Uff...a zašto vjerujem???
- 21:36 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi