Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

26.08.2004., četvrtak

I like dirt

uhuhu, masu masu me nije bilo u ovim vodama, al sam zato sufrala u pravom moru:) u PU (ne policijsku upravu nego pulu) sam stigla josh last week al onda sam si dala malo odmora od kompa. a odmora onog drugog u smislu spavanja do podne ne vidim do slijedecheg tjedna jer sad radim (jest da je od 7 do 14 i jest da je samo 7 dana al opet...), a next week ionako palim za zg kao uchit pa cemo vidjet kako ce to sve ispast.
uglavnom, back to the track. danas sam chistila sobu tako da je iznjedrilo (koja rijech chovjeche) mnogo smecha. zapravo i nisam sobu chistila nego samo jedan dio ormara, tako da sam sobu josh vishe uneredila jer sam sve isfurala na pod od sobe. ipak, neshto sam i bacila. kako slijedi:
jedno 10ak onih futrolica sa folijama tj. neuglednih foto albuma sa znakom fotografske radnje u kojoj razvijesh slike. nechemo reklamirat sad. uglavnom, one su bile na/ispunjene slikama iz chilea i italije, josh iz mojih izvidjachkih dana, ali sad sam ih sve povadila i stavila u isti kosh sa ostalim slikama tj. u jednu veliku kartonsku kutiju. to mi je ful kul jer su slike unutra pobacane bez reda, tako da kad me zapljusne val nostalgije (al ga danas imam s pjesnichkim figurama) samo zagrabim par fotki i onda se po random nachelu sjetim lijepih trenutaka.
starih biljeznica, malih na crte, josh od mog brata iz srednje, iz zemljopisa i povijesti, koje sam chuvala ne znam ni ja zashto. tj. znam (zato da kao jednom neshto nauchim iz njih???) al onda se sjetih da postoje i prave knjige koje imaju niz prednosti pred tim biljeznicama kao npr. chitkija slova, vishe materijala, slike i sl.
svakakvih !materijala! (tu bi trebali doch navodnici al ne znam di se nalaze na ovoj tipkovnici) koje sam nekada davno koristila za izradjivanje chestitaka. ono, papira, folija, kartona, letaka, slika, zhice...bacila sam pred neki dan i omot u koji su bila omotana !3 dylana doga za samo 22 kn! kako je pisalo na naljepnici zaljepljenoj na tom omotu. OBOZAVAM dylana. bila sam gledala bash prije portugala i film o liku po imeni dellamore dellamorte iz kojeg je nastao dylan, a lik je isto od sclavija (autor od dd-a). uglavnom, imam vech dosta dylana doma, nikakve collectors items, ali sam imala i toga u rukama i to na origigi talijanskom shta mi je ful gusht chitat. uvijek kad napravim neshto dobro kupim si na onim shtandovima jednan broj, da se nagradim...
a svaki dan na poslu ja i kolega napunimo kosh. prije svegaa nashim neuspjelim pokushajima ispisivanja kuverti, a onda i papirima na kojima se izivljavamo pomochu fotokopirnog stroja. vech smo potroshili jedno dva ona paketa A4 papira. mislim, radimo na porti i svako tko je radio taj posao zna kako je zanimljiv. ono, ta kopirka je bio otvoreni poziv za nashu kreativnost. kopirali smo dylana (i uvechali i onda promijenili text u oblachicu), face svoje (al ne pali jer se vidi samo odsjaj) i ostale dijelove tijela (RUKE!:), pa kozu s grba isto uvechanu (a jebiga, lokalpatriotizam), starke iz svih uglova, mobitele, shkare, novine... i onda sve to skupa kombinirali spojeno/uvechano/umanjeno.
Motor oil never wears out, it just gets dirty. Oil can be recycled, re-refined and used again, reducing our reliance on imported.

- 15:54 - komentiraj (0) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji