Caught in the trapula

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tokijske pričice
Meet Tokyo, part I
Japanci kao ekološki osvješteni radoholičari bez smisla za odijevanje i humor
Lude noći Roppongija
O balkanskim barbarima i gejšama
Organiziranost i pedantnost Japanaca
Stanovanje u Tokiju
Podstanarstvo
Vodič za razmjenu vizitki
Kako zbariti Japanku
Tokijska željeznica i metro

Places to go
Forum.hr
Nokaut forumi

BLOG.HR
Zanimljivi
Hal:UI
Ptica Trkachica
Marita
Jimblog
Plavuša sa Harvarda
The Flapper Girl
Big Mamma
Barbie Lobotomy
Zrinsko pismo
Jesus Quintana

Korisni
AUTOfreak
Hot
Direktor svemira

Simpa
Ane
Ida
Jordan
Bestijica
Bridge
Loptica skochica
Regina Elena

Trla baba lan
Plodovi zemlje
Drito Konj
Placebine halucinacije
Mentalne diareje
Jupiter
Soulfox
Love & marriage
T.R.A.S.H.

All over the world
Bushman
New York city
Eureka
The Last Broadcast
Laos

Designerski wow
Duchess
Rat design
My virtual lounge
Melted

Cool Recycle bin
Scorpy
Annie De Meni
Keks i smrad
Usagino igralište
Dax
Pixie

Opis bloga
Za obične besmrtnike.
Trapula mail

07.06.2004., ponedjeljak

Kako do Tokija u 18 sati

Eto, podosta sam već pričao o Japanu, a sad mi se učinilo zgodnim podijeliti sa vama sadržaj jednog karakterističnog putovanja do Tokija, sa polazištem iz Zagreba.
Najvažnija misija prije puta u Japan je naoružavanje literaturom, novinama, CD/MP3 plejerom, križaljkama i raznoraznim drugim stvarima kojima se može prikratiti vrijeme u avionu. Ako ćete do Japana putovati tako da svakih 5 min. gledate na sat, dopizditi će vam do te mjere da ćete početi navijati za prinudno sletanje.

Zagreb start
Ustajanje rano ujutro i dovršavanje pakiranja, koje je počelo naravno samo dan ranije, da bi zbrka bila veća. Na aerodromu treba biti oko 8, 8.20, let je u 9.55), ako želite biti dobri putnici i slijediti nepisana pravila oko ranijeg check-ina u zračnoj luci.
Nakon uobičajenih procedura check-ina, kontrole putovnica, body checka, krećete na boarding i tu zapravo kreće pustolovina i druženje sa avionima koje će potrajati dosta.

Frankfurtski aerodrom
Let do Frankfurta traje sat i pol, tako da sam u Frankfurt stigao oko 11.30. Do tokijskog leta imao sam malo više od dva sata "lufta" (13.45 polazak), pa sam to vrijeme gubio po duty-free shopovima i ostalim dućanima po frankfurtskom aerodromu. Ono što vas tamo može zadiviti jest fenomenalna organizacija aerodroma, koji dnevno ima nekoliko tisuća letova, čime je ujedno i najprometniji europski aerodrom. Aerodromskog osoblja ima na bacanje, tako da se i mali Mujo bez problema može snaći, a za dobro snalaženje čak je i dovoljno pozorno pratiti strelice i natpise. Prvi put kad sam išao tamo sam mislio da ću se lako izgubiti, no zadivila me lakoća snalaženja po tako velikom aerodromu.
Dakle, po dolasku na aerodrom pametno se odmah otići chekirati za let, iako to možete napraviti i kasnije, neposredno prije leta, ako imate rezervaciju. Odlična je stvar to što se možete chekirati direktno na gateu (izlazu), gdje vas primaju na boarding, tako da je mogućnost kašnjenja na aviono zbog procedura nepostojeća.

Let do Tokija
A onda "najzanimljiviji" dio - let do Tokija koji traje oko 10 i pol sati. Ja uvijek putujem sa Lufthansom, što znači da mogu zaboraviti blejanje u zgodne stjuardese tijekom leta, jer takvih nema. Važno je vrlo tko sjedi do vas, jer ako sjedite do koridora, a osoba do vas ima bolestan mjehur, fino ćete se zabaviti do Tokija (a upravo mi se to dogodilo, tako da znam što govorim).
U avionu dosada počinje jako brzo gristi, tako da ja odmah krenem sa čitanjem knjige. Nakon ručka bacim oko na TV raspored - do Tokija se puštaju 3 filma u nizu, većinom iz reda novih hitova.
Ponekad se uspije sklopiti oko na koji sat, ali ako imate situaciju sa problematičnim mjehurom na sjedalu do, onda je bolje usredotočiti se na filmove i knjigu. Moj prvi let do Tokija je obilježilo buljenje u sat svakih 5 min., a to je pogubno na ovako dugim letovima. Zato, ako ne možete spavati, bolje je da imate nešto pametno što bi mogli raditi, inače ćete ispaliti na živce.
Kada stigne japansko jutro i jedno 2h preostanu do destinacije, onda se lakše diše. Odradi se doručak, te se prati na displeju kako se avion približava destinaciji. Nije pametno zaboraviti ispuniti papire za imigracijsku kontrolu, a upute za popunjavanje nalaze se u džepu od sjedala.

Narita
I nakon putešestvije duge 10.30 sati stižete u Naritu, gradić koji je poznat jedino po toj zračnoj luci. Lokalno vrijeme pokazuje 7.50, ljudi su orni i čili, a vi smoždeni totalno. Eh sad, prvo o čemu razmišljate jest tuširanje i krevet, ali postoji jedna mala, ali važna kvaka - vremenska razlika oliti timezone. Ja običavam ubiti oko kratko, čisto da se odmorim malo, a onda pravi spavanac odraditi navečer, kako bih odmah uhvatio japanski ritam.
Iz Narite do Tokija se može stići željeznicom ili autobusom (autocestom), a taj dio vas dođe od 20 - 40 Eura, ovisno o vrsi prijevoza. Možete odabrati Skyliner koji je malo skuplji, možete ići Limusine busom koji također nije jeftin, a možete uzeti Narita Express vlak koji je najjeftiniji i možda 15-20 min. sporiji od Skylinera.

Tokyo
Uz malo sreće u Tokiju ste oko 10.00 po japanskom vremenu. To bi značilo da je od Zagreba do Tokija potrebno oko 17,18 sati, ovisno ponajviše o tome koliko čekate avion u Frankfurtu. Međutim, tu priči nije kraj jer sve ovisi o destinaciji na koju idete. Primjerice, ako idete u neki hotel, imate još gnjavažu metroom koja može biti sastavljena od brojnih presjedanja. Onome tko dopizdi vozikanje može uzeti taksi, ali onda je bolje nek pripremi novčanik, i to ne one sitne jene nego one malo veće, papirnate. A u tokijskoj gućvi taksimetar i dalje neumoljivo okreće brojke, uz što se i polako počne okretati želudac i putniku, jer cifra se penje i penje.
No, kad jednom dođete do svoje sobe, onda ćete odahnuti punim plućima. I reći "jebote, što je meni ovo trebalo". No, nakon odmora biti će "Konban wa Tokyyooooo!!!!"
- 10:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>