< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (16)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yep.nope

DizaJn bY.: zwjezdica
sLiKa: Karolkie deviantART
bRusHeVi: In obscro

SwEeT mE...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Image Hosted by ImageShack.us

....''I am who I am..''
...''.....Želim biti sve ono što sam sposobna postati...''
..''Ja sam ona koja želi da bude.....''
''Ja sam ono,na što su me roditelji upozaravali da se pazim...laaa''


Image Hosted by ImageShack.us


-PoSeBnAdead
-ČuDnA,fUrAM sE nA dArk =)
(OvisnO o raspOLožEljnu),
NePoZnAtA,rEaLnA,
IsKrEnA,bEz DlAkE nA jEzIkU,
sTvOReNa Da Bi KrItIzIrALa,
sTvOrEnA Da Bi ZaKoMpLiCiRaLa,
FiLoZoF,prEdviDivO nEprEDviDiVa,
OpTiMiStČnO PeSiMiStIčNa,
NeSrEtNo sReTnA


Image Hosted by ImageShack.us


nE vOLim biTi ''drugi'',
nE vOLim dA mE nEtkO znA ...
vOLim biTi pOsEbnA... xD


ListEning tO :
~>sluŠam svE, skOrO pA svE,hmmm..
M.MansOn,Him,eVanEscEncE,
GuEtTa,LinkiN pArk,
SimpLE pLaN,fALL oUt BoY
....cajke.. =) ...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...PoIsOn kIsSeS...

Blog.hr
SiLvIa <3
mOnKA <3
m3de
MandS
sAbRiNa<3
MeLiSa
LiRiK
Tijana
LiNdA <3
nAtALija <3
IvOnA <3
MaLLa Kika
Mia
vioLEt bLOg
GunSeRica
sAmO jA-FirE
MarE 16




...PoIsOn WoRdS...

*Nemojte kopirat ove pjesme jer sam ih JA napisala*

Image Hosted by ImageShack.us


~Novu pjesmu pišem,
samo za tebe dišem.
Čekam tvoje oči,ljubim te u noći.
Osmijehom te pratim,želim da te vratim.
Ljubiš nju meni u inat,
kao da me boli to što te ona voli.
Zaboraviti pogled tvoj,
znati da nećeš biti moj,
bit će teško,pa još teže,
jer jedan dio srca za tebe
me još uvijek veže.
Svakim danom bit će sve gore,
jer moje te oči odavno VOLE!...~


Image Hosted by ImageShack.us


Još si jedan neznanac u nizu,
ali ljubavi ja ne želim reprizu,
jer ću opet pasti u krizu.
Ne želim s tobom proživljavati,
ono što sam proživljavala s njim,
i pomiri se s tim.
Ako me želiš voljeti,voli me
al' nauči se preboliti i nemoj me moliti.
Ljubavi,shvati da ja volim njega,
a tebi problema ne treba.
Ne obečavaj mi noći i jutra,
kad ne znaš ni dal će doći sutra.
Povedi me u svijet,
šaren kao cvijet,
nauči me da nije sve tako sivo
i da ništa nije krivo...
to što ne volim tebe,to je zbog njega,
ali ljubavi shvati.....
on je sve što mi u životu TREBA!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I noć mi je postala tijesna,
jer ljubavi,da sam te izgubila nisam svjesna.
Volim te na čudan način,
al ljubavi,znaš da se na tebe kačim xD
Da si kriv nisam znala,
ispao si totalna budala.
To što sam na tvoj pogled pala,
tebi je bilo časno,
a mom srcu nejasno.
Jer nisam ni znala,
da je naopako,nekog voljet tako jako,
jer to nije lako...
Ipak sve je na kraju postalo jasno,
al nažalost....bilo je kasno!



~>nOt mAjN xD...



Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Ako ljubav nije ludost, onda nije ni ljubav.

Ako pokušate razumno razmišljati o ljubavi, izgubit ćete razum

Biti ljubavnik, to je premalo;
biti zaljubljen, to je previše.


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

''...NiJe mJeSeČinA To ŠtO
sJa u nOĆi,tO sU tVoJe OčI,
pUnE LJuBaVi....''

''....Never a day goes by
Not a night that I
Could have lived my life without you
Never a day goes by
There's no time that I
Can ever forget what you mean to me
Never a day goes by
When you're not on my mind
Never...''

...OnLy By :: ... <3

Image Hosted by ImageShack.us


MiLkShAkE-sHaKe yOuR LiFe (13)
...my nAmE By ThE OnE aNd OnLy... (1)


*...laaaa**

.....TnX tO :::
~>


ZwjEzdicA dEsign
dEsignE By : maLLa Kika
google.hr
sLidE
Imageshack






© !...žIvOt NiJe nIšTa DrUgO nEgO pUtOvAnJe U sMrT...!





..OdgOvOrnOst.....u OdređEnim siTuacijAma ...nEstanE...

Jesmo li odgovorni ? ....Možda...
Trebamo tu riječ uzet u više smisla.....evo ...ja nekad burno reagiram, ali u tim trenutcima drugače nemogu jer sve sakupljam i onda puknem.
A i nekad treba burno reagirat da obraniš dostojanstvo...
Ja želim komentirat nešto...
OVAKO.....1. ???? - šta komentiraš slike kad post nisi pročitao/pročitala???..
aaa sad bi nekog pukla,jer to me živcira,opako!!!
Oke ..idem dalje malo ...hmm....

ZAŠTO SE SPUŠTAT NA NISKE RAZINE ??...mnogome ljudi povrijedilo,u tim trenutcima sam samo htjela udarat nekog ...ali ja sam samo plakala...ti su me ljudi povrijedili,razočarali, donijeli mi loše u životu..

Sada razmišljam drugačije, puno asam se promijenila od 7 razreda,a i puno sam se promijenila zbog tih dotičnih ljudi ....npr. jedna cura mi je napravila isto što i jedna cura prije nje...i šta sad ? ...za ovo prvu curu, ..bila sam 7 razred, (dijete xD) i ono...svašta mi je prolazilo kroz glavu,al zbog te osobe promijenila sam se,čak i prema ljudima koji to ne zaslužuju...jer sad npr. nevjerujem ljudima i tako ..svi misle da me poznaju a nitko em ne poznaje i tako samo se igram s tim ljudima....drugo razočarenje bilo je bolnije, full..mislila sam da mi se cijeli svijet srušio,ali prošlo je i to....od tih sam razočarenja došla do onog što sam uvijek htjela..drukčija sam, osjećam se super,savršeno,nitko mi niš nemože,pogotovo ne ti ljudi, ...uživam, ojačala sam emocijonalno i tako ...baš super osjećaj. ..

I sada mrzim kad netko kaže da sam fufa..(pročitala na nečijem blogu) ...i to full mrzim jer ....nevolim kad netko o meni priča neka sranja,ali mi je svejedno..jer to me ne pogađa,znam tko sam,što sam i što je istina i briga me..evo blgoa.....BTW-''nije mi ništa čudno, cura je sjebala mene jednom i nikad više ...znam da je sjebala i vas,ali prođite preko toga, to je vjerojatno osoba koja vam u životu nikad neče bit potrebna,ali jebiga....tako je to..
MUNJENI SVIT ..aaaa


01.02.2008. u 14:49

| KoMenTari (4) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.